Japans Autosport Festival Assen 2009 [05-09-2010]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
MLM
Posts: 549
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:32 pm

Post by MLM »

Zie ik op de flicker van Miss honda nou een fd2? Is Wes niet meer de enige?
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

Dat is een duitse FD2.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Staat wel WES op het kenteken

@MissHonda; leuk je even gesproken te hebben. Prachtige foto's!
User avatar
CTR-Voorburg
Posts: 692
Joined: Fri Jul 21, 2006 9:35 pm

Post by CTR-Voorburg »

Met een kinderzitje op de achterbank!!
Stéphane
Posts: 246
Joined: Fri Jun 11, 2010 2:04 pm

Post by Stéphane »

Marsnel wrote:
Hatchman wrote:Marcel, erg mooie tijd! 14 september nog rijden?



Nee ben dan op vakantie, helemaal vergeten dat ik dat ook nog moest doen :D .

Klinkt bekend - maar wat zijn de specs van jouw auto (motor, remmen, onderstel, gewicht etc.)?
Marsnel
Posts: 67
Joined: Sat Jul 21, 2007 6:31 pm

Post by Marsnel »

Stéphane wrote:
Marsnel wrote:
Hatchman wrote:Marcel, erg mooie tijd! 14 september nog rijden?



Nee ben dan op vakantie, helemaal vergeten dat ik dat ook nog moest doen :D .

Klinkt bekend - maar wat zijn de specs van jouw auto (motor, remmen, onderstel, gewicht etc.)?


B18c '98 blok, met coolchamber en mugen twinloop catback.

Buddyclub pro racing dempers, suspension techniques sway bars, poly-urethaan rubbers, zooitje strutbars, sparco rolkooi en yokohama A048 semi-slicks

Vti-fusees met brembo high performance schijven + DS3000 blokken voorop, en orginele schijven met DS2500 blokken achter. Earls staalomvlochten remleidingen.

Verder gewoon veel op het circuit rijden, als je een auto leert kennen scheelt dat een handjevol seconden.
Stéphane
Posts: 246
Joined: Fri Jun 11, 2010 2:04 pm

Post by Stéphane »

Klinkt goed. Ik rijd zelf ook wel regelmatig op circuit, was alleen de eerste keer met de EK9 en de eerste keer op Assen ;)

Wat weegt jouw auto ongeveer. 850-900kg zoiets?
henkpoppen
Posts: 7
Joined: Thu Mar 12, 2009 7:43 pm

Post by henkpoppen »

denk dat je mij bedoelde die naar jou toeterde Danny :razz:
kwam idd net van de baan af.
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

Die duitser vroeg mij ook al om te komen, maar ik had deze dag sowieso geen tijd..
ReLXe
Posts: 53
Joined: Thu Aug 19, 2010 2:51 pm

Post by ReLXe »

[quote="Stéphane"]Klinkt goed. Ik rijd zelf ook wel regelmatig op circuit, was alleen de eerste keer met de EK9 en de eerste keer op Assen ]

Mocht hij willen :mrgreen:
Stéphane
Posts: 246
Joined: Fri Jun 11, 2010 2:04 pm

Post by Stéphane »

ReLXe wrote:
Stéphane wrote:Klinkt goed. Ik rijd zelf ook wel regelmatig op circuit, was alleen de eerste keer met de EK9 en de eerste keer op Assen ]

Mocht hij willen :mrgreen:

Uhm...een EG 1.5DXi weegt 890kg inclusief interieur en alles. Dus ik denk dat ik wel aardig in de buurt zit :wink:

Een EK9 weegt 1090kg standaard. Een EK4 VTi 1010kg, dus die is nog iets lichter omdat die geen chassisverstevigingen en (standaard) airco heeft.
*Miss_Honda*
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
Contact:

Post by *Miss_Honda* »

Zeg maar eerder 913kg (iig op m'n papieren) xD
Stéphane
Posts: 246
Joined: Fri Jun 11, 2010 2:04 pm

Post by Stéphane »

*Miss_Honda* wrote:Zeg maar eerder 913kg (iig op m'n papieren) xD

Kentekengewicht inclusief vloeistoffen dan :razz:

Ik heb zelf een jaar of 5 geleden Audi Coupé gehad die ik leeg gehaald had, isolatie-materiaal er uit, rolkooi, 6-punts gordels en kuipstoelen gemonteerd enz. Dat verschil was ongeveer 75kg met het oorspronkelijke gewicht op het kenteken, omdat ik dat heb laten wegen.

Zonder interieur komt dat dus op 850-900kg voor een EG. Dus vandaar mijn inschatting.
Marsnel
Posts: 67
Joined: Sat Jul 21, 2007 6:31 pm

Post by Marsnel »

Klinkt goed. Ik rijd zelf ook wel regelmatig op circuit, was alleen de eerste keer met de EK9 en de eerste keer op Assen ;)

Wat weegt jouw auto ongeveer. 850-900kg zoiets?


Ik heb hem nooit gewogen, maar het is oorspronkelijk een LSI.

Dus met elektrisch dakraam, elektrische ramen enz, die zijn dus al wat zwaarder. Dacht 950kg ofzo. Maar ik heb er nu een 1.8 blok in, en een rolkooi van ~40 kg, zooitje strutbars en swaybars..

Echt lichter is hij er niet op geworden ben ik bang.
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

CTR-Voorburg wrote:Met een kinderzitje op de achterbank!!


En een neppe Mugen motorkap...
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Benjdmin wrote:
CTR-Voorburg wrote:Met een kinderzitje op de achterbank!!


En een neppe Mugen motorkap...


Heel scherp Ben :wink:
Marsnel
Posts: 67
Joined: Sat Jul 21, 2007 6:31 pm

Post by Marsnel »

Hier mijn compilatie filmpje van JAF Time Attack Pro Straat

http://www.youtube.com/watch?v=HUV5Aq-S1S0
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Mooie lijnen Marsel
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Hierbij dan ook maar even mijn filmpjes...

Had voor dit weekend even een Contour HD geleend,maar ga deze zelf ook maar aanschaffen 8)

http://www.youtube.com/watch?v=hIoBkpnGv9U

Onderweg naar Assen met 2 vrienden...

En daarna mijn vrij rijden sessie..

http://vimeo.com/14779275
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

L4urenZ wrote:Hierbij dan ook maar even mijn filmpjes...

Had voor dit weekend even een Contour HD geleend,maar ga deze zelf ook maar aanschaffen 8)

http://www.youtube.com/watch?v=hIoBkpnGv9U

Onderweg naar Assen met 2 vrienden...

En daarna mijn vrij rijden sessie..

http://vimeo.com/14779275


Laurens, Volgens mij gaat er iets niet goed hier. Eerste filmpje is 29sec tankstation exit en twee geeft een error :(
Locked