Japans Autosport Festival Assen 2009 [05-09-2010]
Stéphane wrote:Marsnel wrote:Hatchman wrote:Marcel, erg mooie tijd! 14 september nog rijden?
Nee ben dan op vakantie, helemaal vergeten dat ik dat ook nog moest doen .
Klinkt bekend - maar wat zijn de specs van jouw auto (motor, remmen, onderstel, gewicht etc.)?
B18c '98 blok, met coolchamber en mugen twinloop catback.
Buddyclub pro racing dempers, suspension techniques sway bars, poly-urethaan rubbers, zooitje strutbars, sparco rolkooi en yokohama A048 semi-slicks
Vti-fusees met brembo high performance schijven + DS3000 blokken voorop, en orginele schijven met DS2500 blokken achter. Earls staalomvlochten remleidingen.
Verder gewoon veel op het circuit rijden, als je een auto leert kennen scheelt dat een handjevol seconden.
-
- Posts: 7
- Joined: Thu Mar 12, 2009 7:43 pm
ReLXe wrote:Stéphane wrote:Klinkt goed. Ik rijd zelf ook wel regelmatig op circuit, was alleen de eerste keer met de EK9 en de eerste keer op Assen ]
Mocht hij willen :mrgreen:
Uhm...een EG 1.5DXi weegt 890kg inclusief interieur en alles. Dus ik denk dat ik wel aardig in de buurt zit :wink:
Een EK9 weegt 1090kg standaard. Een EK4 VTi 1010kg, dus die is nog iets lichter omdat die geen chassisverstevigingen en (standaard) airco heeft.
-
- Posts: 295
- Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
- Contact:
*Miss_Honda* wrote:Zeg maar eerder 913kg (iig op m'n papieren) xD
Kentekengewicht inclusief vloeistoffen dan :razz:
Ik heb zelf een jaar of 5 geleden Audi Coupé gehad die ik leeg gehaald had, isolatie-materiaal er uit, rolkooi, 6-punts gordels en kuipstoelen gemonteerd enz. Dat verschil was ongeveer 75kg met het oorspronkelijke gewicht op het kenteken, omdat ik dat heb laten wegen.
Zonder interieur komt dat dus op 850-900kg voor een EG. Dus vandaar mijn inschatting.
Klinkt goed. Ik rijd zelf ook wel regelmatig op circuit, was alleen de eerste keer met de EK9 en de eerste keer op Assen
Wat weegt jouw auto ongeveer. 850-900kg zoiets?
Ik heb hem nooit gewogen, maar het is oorspronkelijk een LSI.
Dus met elektrisch dakraam, elektrische ramen enz, die zijn dus al wat zwaarder. Dacht 950kg ofzo. Maar ik heb er nu een 1.8 blok in, en een rolkooi van ~40 kg, zooitje strutbars en swaybars..
Echt lichter is hij er niet op geworden ben ik bang.
Hier mijn compilatie filmpje van JAF Time Attack Pro Straat
http://www.youtube.com/watch?v=HUV5Aq-S1S0
http://www.youtube.com/watch?v=HUV5Aq-S1S0
Hierbij dan ook maar even mijn filmpjes...
Had voor dit weekend even een Contour HD geleend,maar ga deze zelf ook maar aanschaffen 8)
http://www.youtube.com/watch?v=hIoBkpnGv9U
Onderweg naar Assen met 2 vrienden...
En daarna mijn vrij rijden sessie..
http://vimeo.com/14779275
Had voor dit weekend even een Contour HD geleend,maar ga deze zelf ook maar aanschaffen 8)
http://www.youtube.com/watch?v=hIoBkpnGv9U
Onderweg naar Assen met 2 vrienden...
En daarna mijn vrij rijden sessie..
http://vimeo.com/14779275
'98 JDM Integra Type-R
L4urenZ wrote:Hierbij dan ook maar even mijn filmpjes...
Had voor dit weekend even een Contour HD geleend,maar ga deze zelf ook maar aanschaffen 8)
http://www.youtube.com/watch?v=hIoBkpnGv9U
Onderweg naar Assen met 2 vrienden...
En daarna mijn vrij rijden sessie..
http://vimeo.com/14779275
Laurens, Volgens mij gaat er iets niet goed hier. Eerste filmpje is 29sec tankstation exit en twee geeft een error