Autopoets +BBQ UPDATE!

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Nice, want dat gaat me wat stuivers kosten om al die deukjes eruit te krijgen.....

Helaas heb ik nog niet alle poetspullen die ik dacht tegen deze tijd te hebben om wonderen te verrichten maar ik neem al mijn spullen mee. Deze week gaan al mijn doeken en handschoenen en pads de was in zodat er gewerkt kan worden :D .

Ik ga de mijne deze hele week wassen want ik heb aan één dag niet genoeg en zo kan ik jullie lekker zien zwoegen (en waar nodig helpen).
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Graag uiterlijk donderdag laten weten of je wel of niet komt ivm reserveren van de BBQ.
Kosten voor de BBQ zijn +/- 12 euro.
Graag cash meenemen!
User avatar
nickR
Posts: 322
Joined: Tue Sep 01, 2009 9:05 pm

Post by nickR »

Ik blijf niet BBQ-en,maar wil jullie wel een keer ontmoeten :!:
:toost:
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

mr. X wrote:Nice, want dat gaat me wat stuivers kosten om al die deukjes eruit te krijgen.....

Helaas heb ik nog niet alle poetspullen die ik dacht tegen deze tijd te hebben om wonderen te verrichten maar ik neem al mijn spullen mee. Deze week gaan al mijn doeken en handschoenen en pads de was in zodat er gewerkt kan worden :D .

Ik ga de mijne deze hele week wassen want ik heb aan één dag niet genoeg en zo kan ik jullie lekker zien zwoegen (en waar nodig helpen).


Ik kan jou goede hulp wel gebruiken :)
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

BBQ


1. Jo EP3 (poetsen ovb) BBQ
2. Maarten ITR BBQ
3. XavCTR CTR BBQ
4. Dc5driver Poetsen & BBQ
5. wesjes FD2 Poetsen & BBQ
6. Jen DC5 Poetsen & BBQ
6. real187 aanwezig (geen poetsen & BBQ)
7. Lucas Poetsen & BBQ
8. Voodoo BBQ OVB
9. L4urenZ DC2 BBQ
10. NickR komt langs
11. Wendy & Jan BBQ
Dirk V
Posts: 364
Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm

Post by Dirk V »

mr. X wrote:Nice, want dat gaat me wat stuivers kosten om al die deukjes eruit te krijgen.....

Helaas heb ik nog niet alle poetspullen die ik dacht tegen deze tijd te hebben om wonderen te verrichten maar ik neem al mijn spullen mee. Deze week gaan al mijn doeken en handschoenen en pads de was in zodat er gewerkt kan worden :D .

Ik ga de mijne deze hele week wassen want ik heb aan één dag niet genoeg en zo kan ik jullie lekker zien zwoegen (en waar nodig helpen).


Als je toch naar deze regio komt kun je net zo goed even e.e.a. bij Carclean bestellen en een kleine omweg maken via Berkel en Rodenrijs. Met een half uurtje extra heb je dan ook alles in je bezit.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

True, maar dat 'alles' zal waarschijnlijk tegen een half duizend Euro aan lopen :roll:

Helaas op dit moment andere prioriteiten. CarClean is overigens wel een super site met erg goede producten.
User avatar
real187
Posts: 296
Joined: Mon Aug 18, 2008 6:53 am

Post by real187 »

Jo& wrote:Graag uiterlijk donderdag laten weten of je wel of niet komt ivm reserveren van de BBQ.
Kosten voor de BBQ zijn +/- 12 euro.
Graag cash meenemen!



Jo&, geen BBQ 4 me.

waarschijnlijk ook geen poetsen,
kom wel ff langs denk ik. :roll:
User avatar
CTR-Voorburg
Posts: 692
Joined: Fri Jul 21, 2006 9:35 pm

Post by CTR-Voorburg »

Helaas Jo, niet aanwezig.... maar iedereen toch een fijne (poets)dag toegewenst!
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ik kom niet met de DC2 maar met de EJ9. Die is ongelofelijk dof geworden op de motorkap en behoeft veel aandacht.
Hopelijk is dat geen punt en mag ik die zondag toch wassen?

Morgen even een nieuwe clay-bar halen en zorgen voor genoeg glijmiddel.

Alles gaat nu de wasmachine in. Dat zijn ongeveer 20 doeken samen met 20 pads en ongeveer 10 washandschoenen haha. Pff als je alles bij elkaar ligt heb je snel behoorlijk veel spullen. Ik ben altijd zo stom om het nieuw te kopen ipv te wassen. Ben dus best een beetje benieuwd :wink:
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

Hoi,

Ik moet helaas afzeggen voor zondag. :(

grtz,

Lucas
Deus Ex Machina!
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Voor de mensen die het adres niet weten:

Parallelweg 4. Krimpen aan den ijssel
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Klopt de tijd nog wel of niet?

Een update zou wel fijn zijn, en het adres was inderdaad nog niet bekend.

Volgens mij hebben er ook minstens 5 afgezegd dus we zijn nog maar met 10 ofzo?
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

lijst klopt op eentje na.
Ben er vanaf 9:30.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Wendy had dat ff voor me gepost ;)
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Volgens mij komen zowel nummer 6 als 7 niet (wat klinkt een nummer lekker onpersoonlijk :razz: ). Roopesh en Lucas dus.

9 of 10 personen. Goed groepje, als er binnen ruimte is voor 15 auto's dan hebben we nu lekker wat ruimte over. Toppie.
Dirk V
Posts: 364
Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm

Post by Dirk V »

Mocht mijn kater morgen vroegtijdig de geest geven, dan kom ik de resultaten even bewonderen. Ik woon tenslotte toch aan de overkant van de rivier! 8)
User avatar
real187
Posts: 296
Joined: Mon Aug 18, 2008 6:53 am

Post by real187 »

fockd up,

moet ook ff kijken hoe laat ik wakker word vandaag.
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Have fun!! Baal er wel van dat ik thuis "moest" blijven :(
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Post by XavCTR »

Leuke dag, klein groepje maar zeker gezellig. Jo, bedankt voor de gastvrijheid en het organiseren!

Uiteindelijk ben ik een uur of 9 met de auto bezig geweest maar het resultaat mag er weer wezen:
Image
Locked