Autopoets +BBQ UPDATE!

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Autopoets +BBQ UPDATE!

Post by Jo& »

In navolging van voorgaande jaren ook dit jaar weer een autopoetsdag.
Ook dit jaar zonder uitdeuker ivm beschikbaarheid.

De datum die wij in gedachten hebben is zondag 15 augustus. Locatie: Krimpen a/d IJssel.

Er is binnen plaats voor het poetsen van +/- 15 auto's. En evt. bij veel animo nog een stuk of 5 in een andere hal mocht daar behoefte aan zijn.

Buiten is ruimte voor wel +50 auto's. Dus wil je niet wassen maar wel uitdeuken of gewoon voor de gezelligheid ben je van harte welkom! Ik heb ook een werkplaats met brug, maar in eerste instantie lijkt het me een beetje te veel van het goede om naast wassen ook te gaan klussen.

Wat gaan we doen dan? Per 3 auto's wassen en dan binnen parkeren en vervolgens poetsen! Ben je niet bekend met auto's poetsen? Het perfecte moment om het te leren, er is genoeg kennis en ervaring aanwezig wat graag gedeeld wordt.

Na het harde werken natuurlijk lekker ontspannen met een BBQ.

Voor mensen die willen wassen en poetsen aanvang vanaf 9:30.
Rond 16:00 willen we de BBQ aanzetten zodat mensen die nog een stuk naar huis moeten redelijk op tijd naar huis kunnen. Aanhang is van harte welkom.

Graag aangeven of je wilt komen en of je dan op die datum kan.
Leden hebben voorrang op de poets plekken.


Aanwezig:
1. Jo EP3 (poetsen ovb) BBQ + aanhang
2. Maarten ITR BBQ
3. XavCTR CTR BBQ
4. Dc5driver Poetsen & BBQ
5. wesjes FD2 Poetsen & BBQ
6. Jen DC5 Poetsen & BBQ
7. Lucas Poetsen & BBQ
8. Voodoo BBQ OVB
9. ITR DC2 Poetsen & BBQ + aanhang
10. L4urenZ DC2 BBQ
11. NickR komt langs
12. Katana BBQ
13. real187 OVB

UITDEUKEN is verplaatst naar nieuw meeting topic.
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Lijkt me een TOP idee :D

Ik wil graag komen en wil graag 2 deukjes uitgedeukt hebben... weet niet wat de kosten hier van gaan zijn (dit is zonder lak schade)

Poetsen of wassen is niet voor mij van belang wil eventueel wel helpen maar weet niet hoe me rug hier aan mee werkt.

Groetjes,
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Leuk je staat genoteerd!
Helpen / mensen af en toe bijstaan kan natuurlijk altijd wel en het wordt toch gezellig :wink:.

Uitdeuken was de vorige keer iets van €50 euro per deuk en dan €10,- voor elke volgende in hetzelfde plaatdeel ofzoiets. Weet iemand het nog?

-Edit van €25 -> €50,- gemaakt.-
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Oke... Ik heb 2 deukjes 1 in de deur (pakeer schade) en 1 boven op mijn zij scherm aan de voorkant :-?

Ik heb een tegoed bon liggen van Datz...*kuch* Ditzo om 1 deukje zonder lakschade te laten uitdeuken... maar ik vertrouw hun bedrijven niet :roll:

En 25,- voor zo'n deukje vind ik niet teveel...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Rikky wrote:Oke... Ik heb 2 deukjes 1 in de deur (pakeer schade) en 1 boven op mijn zij scherm aan de voorkant :-?

Ik heb een tegoed bon liggen van Datz...*kuch* Ditzo om 1 deukje zonder lakschade te laten uitdeuken... maar ik vertrouw hun bedrijven niet :roll:

3 dus haha. We kunnen hem vragen of hij dat accepteert. Anders... je zou die andere er toch ook uit willen? Ik zou dat niet zomaar ergens doen, kwaliteit verschilt nogal.
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

2 deukjes :wink: misschien staat het er onduidelijk :razz:

1 in de deur en 1 boven op mijn zijscherm.

Kan je na vragen anders is het gewoon jammer maar helaas want ik vind het niet teveel die 25,- per deuk want ik iriteer mij er mateloos aan, en inderdaad de kwaliteit verschilt behoorlijk.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Rikky wrote:2 deukjes :wink: misschien staat het er onduidelijk :razz:

1 in de deur en 1 boven op mijn zijscherm.

Kan je vragen anders is het gewoo helaas want ik vind het niet teveel die 25,- per deuk want ik iriteer mij er mateloos aan.

Okay 2. Ik zal het tzt aan hem vragen.
Weet trouwens die prijs niet zeker! Misschien was het wel €50,-.......

Trouwens jij bent echt te snel met dat forummen. Kan mn ogen niet knipperen of je hebt wat gepost!
Nu moet je op antwoord gaan wachten want ik ben ff weg van mn pc.
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Haha ik hoor het wel.

Ja soms heb ik zo mijn momenten ik ontvang altijd bevestiging op me tel als er in een topic is gereageerd (ja dit zijn soms 100de mailtjes op 1 dag :lol :) en ik kan vaak meteen kijken wat er is gereageerd :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Bij mij staat het forum in Vuurvos bovenin als eerste, ingelogd en wel. Heel handig voor die andere snelle posters te woord te staan :razz:. Binnenkomende mailtjes willen dan per dag ook wel eens snel oplopen.

Graag kom ik ook met de DC2, die heeft volgens mij ook wel ergens een deukje. Geen idee precies hoeveel. Zal vanavond of morgen eens gaan loeren. De EK9 was meer eer aan te behalen voor onze uitdeuker, helaas is die nog verre van af.

Hou je op de hoogte, poetsen sla ik uiteraard over. Neem wel wat spullen mee waar jullie jaloers op mogen worden :wink:.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

mr. X wrote:Bij mij staat het forum in Vuurvos bovenin als eerste, ingelogd en wel. Heel handig voor die andere snelle posters te woord te staan :razz:. Binnenkomende mailtjes willen dan per dag ook wel eens snel oplopen.

Graag kom ik ook met de DC2, die heeft volgens mij ook wel ergens een deukje. Geen idee precies hoeveel. Zal vanavond of morgen eens gaan loeren. De EK9 was meer eer aan te behalen voor onze uitdeuker, helaas is die nog verre van af.

Hou je op de hoogte, poetsen sla ik uiteraard over. Neem wel wat spullen mee waar jullie jaloers op mogen worden :wink:.

Staat genoteerd! Hoor wel hoeveel deukjes ik mag noteren.

Tips/hulp etc is van harte welkom.

Ohja ik ga ervanuit dat iedereen mee BBQ?
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Post by XavCTR »

Ik kom ook graag langs! Heb volgens mij een klein deukje achter bij m'n wielkast die uitgedeukt zou kunnen worden. Zet mij ook maar op de lijst voor het poetsen, ik wilde ze v.d. zomer toch nog eens goed in de was zetten. 8)

Oh, en natuurlijk doe ik ook graag mee met de BBQ.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

BBQ onegai!
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

Ik +1, +2 deukjes
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Natuurlijk eet ik ook mee met de bbq
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
real187
Posts: 296
Joined: Mon Aug 18, 2008 6:53 am

Post by real187 »

ovb please, alleen poetsen 4 me.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

wesjes wrote:Ik +1, +2 deukjes

Leuk! Maar beetje cryptisch! Haha 8)
Ik denk dat je bedoeld +1 aanhang en 2 deukjes, maar poetsen haal ik er niet uit?
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Rikky wrote:Natuurlijk eet ik ook mee met de bbq

Ik had niet anders verwacht, meen ergens bij een vorige meeting topic iets over eten te hebben gehoord van jou... :wink:
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

imho lichtelijk kort op de BBQ bij maarten, maar natuurlijk sla ik BBQ'n niet over.

Graag zou ik dan ook naar de deuk in mijn achterklep willen laten kijken.
Heb graag alleen wel van te voren een idee wat zoiets gaat kosten, niet dat ik daar vol verrassing sta.

Je mag mij op de lijst zetten + 1 deukje zonder aanhang 8)
'98 JDM Integra Type-R
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

Jo& wrote:
wesjes wrote:Ik +1, +2 deukjes

Leuk! Maar beetje cryptisch! Haha 8)
Ik denk dat je bedoeld +1 aanhang en 2 deukjes, maar poetsen haal ik er niet uit?


Sorry,

Was een beetje te snel met antwoorden :)

Kom met Jen (dc5) volgens mij heeft ze ook een paar deukjes.

Mijn auto heeft 2 deukjes die gefixt moeten worden.

En Poetsen vind ik ook altijd wel fijn ^_^.

BBQ!!!! ofcourse..
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Jo& wrote:
Rikky wrote:Natuurlijk eet ik ook mee met de bbq

Ik had niet anders verwacht, meen ergens bij een vorige meeting topic iets over eten te hebben gehoord van jou... :wink:


Haha dat zou wel eens kunnen kloppen :roll:

Ik zal eens vragen of de aanhang ook mee wil :-)
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Locked