Ongewenste forumgebruikers

Algemene informatie, alleen zichtbaar voor leden
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Ongewenste forumgebruikers

Post by mr. X »

Even hier.

Die vent haalt het bloed onder mijn, en de laatste paar dagen onder de nagels van meerdere forumgebruikers vandaan en er is geen Moderator die er wat aan doet.

WAAR ZIJN DE MODERATORS? Wat zich daar afspeelt is toch niet normaal?
Doe er wat aan en als iemand er iets over te zeggen heeft doe het hier en niet in zijn topic.

Wat ik heb gezegd meen ik 100%. Het is nu hij of ik.
Ik pik het niet langer. Laat toch niet over me heen lopen.
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Dont let him get to you man hes a joke, and I find him funny!

ULTIMATE DOUCHEBAG!
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Keep it up and I'll hate you too, mister 'I'm gonna call you later today to talk about it' lol.

I know man but geesh everybody keeps feeding the faggot comments so he keeps on posting bullshit that is annoying me to the full for the reasons posted in his thread.
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Got home too late and Dana's girlfriends were over, Ill call you tomorrow honey!

:D
boikel
Posts: 865
Joined: Mon May 22, 2006 6:04 pm

Post by boikel »

Hetgene hij probeert, iedereen op de kast krijgen, lukt heel goed. Ik geloof werkelijk helemaal niks van al zijn verhalen, hij heeft gewoon een hele dikke duim.

Ben het wel met je eens dat de moderators hier eens mogen optreden. Rikky heeft een poging gedaan om de vrede te bewaren, maar dit heeft niet helemaal goed uitgepakt. Denk ook dat het enige logische een ban is, voordat nieuwe users weggejaagd worden en heel het forum verziekt is.
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Het is wel duidelijk dat hij een lichte stoornis heeft, sterker nog hij heeft het niet eens door. Maar goed, laat je niet meeslepen door al het onzin wat uit hem komt :!:
SteefO
Posts: 547
Joined: Mon Jan 11, 2010 10:50 am

Post by SteefO »

Op het anonieme internet durven veel mensen meer dan face to face. We moeten ons hier niet druk om maken. We hebben nou eenmaal dit soort mensen in de maatschappij.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

SteefO wrote:Op het anonieme internet durven veel mensen meer dan face to face. We moeten ons hier niet druk om maken. We hebben nou eenmaal dit soort mensen in de maatschappij.


Simpel maar duidelijk Stefan.

Het probleem is in de tussen tijd opgelost
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Frans, onze dank hiervoor.
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Bedankt Frans!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Bedankt Frans. Kordaat opgetreden.

Dit voorzag ik al geruime tijd, zeker toen hij op een bepaalde manier ging reageren op mijn posts. Toen zei ik nog dat we hem stil moesten zwijgen en dat lukte aardig. Een enkeling reageerde zo nu en dan en dat was hartstikke prima, maar als hij elke opmerking gaat verdraaien en gaat zien als een aanval waarna hij de meest belachelijke opmerkingen gaat maken waar de sfeer niet beter van wordt is voor mij de maat echt vol. Toen hij voor de tweede maal vat kreeg op iemand (en dit keer was ik het niet) kwamen er meerdere mensen tegenin.

Helaas heb ik geen moderator status want dan was het zover niet gekomen.

Het lijkt me verstandig dit topic open te houden om onze mening te geven over eventueel toekomstige, brutale medegebruikers om een passende oplossing te vinden voordat iemand gebanned wordt.
Iedereen verdiend het om hier mee te posten/lezen maar dat mag nooit ten koste gaan van de vaste gebruikers. Je hebt maar normaal met elkaar om te gaan.

Excuses voor het uit mijn slof schieten.
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Lijkt me inderdaad een verstandig idee :wink: en dit was je 6500ste bericht :thumbs:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Nee dat was hier niet, kijk maar even in de laatste berichten. Dat was dan in Accord Coupé te koop :lol:. Desalniettemin is het echt veel en dat terwijl ik rigoureus aan het minderen ben.
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

mr. X wrote:Nee dat was hier niet, kijk maar even in de laatste berichten. Dat was dan in Accord Coupé te koop :lol:. Desalniettemin is het echt veel en dat terwijl ik rigoureus aan het minderen ben.


Damn ik had al gehoopt op de eer om het gezien te hebben :lol: En dat is nergens voor nodig joh :roll: op naar de 7500!!!

En mischien maar weer ontopic (anders gaat het dadelijk hier nog over ons :lol: )
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Geen probleem Maarten, we houden het topic open.

Mocht er ergens Politie agent gespeeld moeten worden weet je me te vinden :wink:
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Post by Martin.O »

maarten moet er ook af frans



zomaar :lol:
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ach Martin, wat ben je toch een schatje.
Maar jij hebt hier helemaal niks te zeggen!









:lol:
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Haha Rofl :lol: dit heet nou leuk vermaak :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Post Reply