Heb je een andere Type-R gespot ? Meld het hier
Dirk V
Posts: 364 Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm
Post
by Dirk V » Sat May 22, 2010 12:33 pm
Kwam deze glimmende bolide tegen op weg naar het centrum. Reed de parkeergarage onder de j*mbo in. Ik kon het niet laten :roll: om even later de parkeergarage in te rijden om een kijkje te nemen en wat blijkt... het is een rechts gestuurde! Daar kunnen er in NL nooit veel van zijn.
vtec vince
Posts: 2751 Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Post
by vtec vince » Sat May 22, 2010 2:53 pm
had ie wel een nl kenteken?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Dirk V
Posts: 364 Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm
Post
by Dirk V » Sat May 22, 2010 3:32 pm
vtec vince wrote: had ie wel een nl kenteken?
Jep, eentje van de laatste generatie met 3 letters in het midden.
vtec vince
Posts: 2751 Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Post
by vtec vince » Sat May 22, 2010 3:47 pm
Ze kosten ook geen drol daar in de U.K.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
LCR
Posts: 2042 Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:
Post
by LCR » Sat May 22, 2010 7:34 pm
2000-3000 ponden voor dRol is iid niks :twisted:
Dirk V
Posts: 364 Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm
Post
by Dirk V » Sat May 22, 2010 7:45 pm
LCR wrote: 2000-3000 ponden voor dRol is iid niks :twisted:
Het geld is in ieder gevoel de moeite waard geweest want het was een mooi exemplaar, aan het geluid te horen ook nog helemaal stock.
LCR
Posts: 2042 Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:
Post
by LCR » Sat May 22, 2010 7:49 pm
Dirk V wrote: LCR wrote: 2000-3000 ponden voor dRol is iid niks :twisted:
Het geld is in ieder gevoel de moeite waard geweest want het was een mooi exemplaar, aan het geluid te horen ook nog helemaal stock.
De mijne klinkt ook OEM :-)
(want ik heb geen CAI.RAM,CAM en al dat soort intake gedoe....K&N paneel en klaaar!