Tour achterhoek 13 juni data en specs pg 17

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Sharky
Posts: 132
Joined: Sun Jul 20, 2008 11:21 pm

Post by Sharky »

wesjes wrote:
Sharky wrote:
Dirk V wrote:
Sharky wrote:@ Clantastic: Ok

@ DirkV: moet je echt een BP hebben? je kunt hier namelijk ook 98 tanken. maar mocht je nou echt BP willen dan kijk ik wel ff waar die hier in de buurt zit.


Als ik in ieder geval maar aan de RON98 kom, anders wordt het 100km naar huis lopen, maar bij voorkeur wel BP ultimate.
Vlakbij het afspreekpunt (5 min. rijden) moet er als het goed is eentje zitten (het ambacht te duiven). Misschien dat ik hem dan beter even vol kan gooien.


RON98 zat hier en bij de jap in de buurt hoor maar misschien handig om em vol te gooie

8)


Als ik me niet vergis heeft Duitsland RON100


klopt en is daar rond de 1,43 euro ;)
User avatar
D_ToXx
Posts: 848
Joined: Fri Apr 27, 2007 7:08 pm

Post by D_ToXx »

huh waar haal jij em dan?

ik betaal met korting iets van €1.60 voor de Vpower RON 100 in duitsland.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Klopt, lekker volgooien met Ron100 als we er toch zijn.

Helaas, ik heb geprobeerd de Integra klaar te maken voor de tocht. Tijdens het aftanken en het controleren van de bandenspanning kwam ik er alleen achter dat het onverantwoord is om met twee van de vier banden nog te rijden, zeker met de hoge snelheden die Duitsland toe laat. Ik post ook geen foto.

Heb nog vanalles gedaan om toch banden te krijgen maar ik zet er pertinent niet de lelijke 17" velgen onder die er bij de aanschaf op zaten. Topsnelheid gaat daardoor van 240+ naar krap 220 en het ziet er écht niet uit.
De banden die op mijn andere DC2 setje zitten zijn niet goed genoeg om op de Integra te zetten. Paar vrienden gebeld maar krijg het helaas niet geregeld. Het weer ziet er namelijk goed uit en heb stiekem écht zin om even mee te blazen.

Tenzij iemand me hier nog last-minute kan helpen aan 2 (maar het liefst 4) velgen met goede banden ben ik gedegradeerd tot passagier :wink:

Tot morgen ya'll.
micronsil
Posts: 744
Joined: Mon Mar 01, 2010 7:10 pm

Post by micronsil »

Dan blaas je toch iets minder hard mee ;)
Dirk V
Posts: 364
Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm

Post by Dirk V »

Het is eindelijk zover!
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Post by XavCTR »

Zin in! Tot zometeen mensen... 8)
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

mr. X wrote:Klopt, lekker volgooien met Ron100 als we er toch zijn.

Helaas, ik heb geprobeerd de Integra klaar te maken voor de tocht. Tijdens het aftanken en het controleren van de bandenspanning kwam ik er alleen achter dat het onverantwoord is om met twee van de vier banden nog te rijden, zeker met de hoge snelheden die Duitsland toe laat. Ik post ook geen foto.

Heb nog vanalles gedaan om toch banden te krijgen maar ik zet er pertinent niet de lelijke 17" velgen onder die er bij de aanschaf op zaten. Topsnelheid gaat daardoor van 240+ naar krap 220 en het ziet er écht niet uit.
De banden die op mijn andere DC2 setje zitten zijn niet goed genoeg om op de Integra te zetten. Paar vrienden gebeld maar krijg het helaas niet geregeld. Het weer ziet er namelijk goed uit en heb stiekem écht zin om even mee te blazen.

Tenzij iemand me hier nog last-minute kan helpen aan 2 (maar het liefst 4) velgen met goede banden ben ik gedegradeerd tot passagier :wink:

Tot morgen ya'll.


Ik geef je daardoor groot gelijk Maarten,
Veiligheid voorop..
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Was leuk! Ben nu wel bekaf zeg... :razz:
Sven
Posts: 109
Joined: Wed Apr 28, 2010 10:35 pm

Post by Sven »

Foto's?

Kon er helaas niet bij zijn....
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Het was een geslaagde dag.
Mooie route gereden , en heerlijk gegeten bij de Jap
Gelukkig rijden we beter dan dat we met stokjes kunnen eten :lol:
Hier alvast een sneak previeuw , ik ga ervan uit dat er meerdere gepost gaan worden :-)
Image
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Boxcarracer
Posts: 15
Joined: Thu Oct 30, 2008 5:05 pm

Post by Boxcarracer »

Ik was mee als bijrijder in de zwarte ITR van Arno. Leuke rit en leuk speelgoed gezien. Leuke club ook trouwens :wink:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Mooie foto's.
Die laatste is natuurlijk op de autobahn geweest :lol:
Al heb ik mijn twijfels of deze gepost mocht worden...
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
DH
Posts: 655
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:

Post by DH »

Was leuk de eerste helft :lol: .
Schoonfamilie was even een grotere prio.
Maar was leuk om te babbelen en wat onbekende gezichten te spreken.
Was in iedergeval niet leuk om een andere afslag te nemen.. :lol:

Demian.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

De intentie was om een lange post te plaatsen maar eigenlijk ben ik afgebrand en klaar om in een coma te zakken dus het is een dubbeltje op zijn kant. Goed, wil toch even gelijk iedereen bedanken voor de leuke dag. We waren met een ongelofelijk gezellige groep, kan nog niet iedereen plaatsen bij de forum namen maar heb inmiddels redelijk door welke gezichten bij welke auto's horen.

Mijn verontschuldigingen voor mijn ongelofelijk flauwe bui, die ik vooral duidelijk zijn beloop liet op twee man :lol:. Dat heeft heus NIKS te maken met de Sake, ik ben gewoon altijd zo vervelend.

Het voedsel was echt heel lekker! Goede keus, hopelijk heeft iedereen er net zo van genoten. Leuk om te zien wat die mannen voor snelheid en handigheid hebben gekregen in het bereiden. Ik bleef me dan ook maar af vragen wat zij met een Katana zwaard allemaal zouden kunnen. Dat kleine mes waar hij mee bezig was hoefde maar uit zijn hand te vliegen en die arme Tom, die toch al het merendeel van mijn flauwe bui over zich heen kreeg, en genegeerd werd door de ober, en geen saus kreeg, had een mes tussen zijn ogen zitten. Zou het plaatje wel compleet gemaakt hebben :lol:

Wil trouwens ook nog even de dames bedanken voor de aanwezigheid. Niet veel mensen zullen het zeggen dus zal ik het maar doen. Naast het feit dat het altijd erg gezellig is om niet met alleen mannen te zijn, vind ik het leuk om te zien dat er nog een enkele vriendin/vrouw is die het over heeft voor haar vriend/man. Mijn ex zou ik zo gek niet gekregen hebben. Niemand zegt het maar de vrijgezellen mannen onder ons zijn écht wel jaloers op zo'n chick.

Arno, gast... Wat heeft jouw auto mijn zinnen weer doen zetten op een zwarte DC2 :cry:. Nog geen andere zwarte Integra heeft me zo naar mijn oude terug doen denken. Heel gek. Zeker toen we achter je reden, en je zo mooi die kleine verhoging ziet van de Mugen spoiler was ik weer helemaal terug bij af. Gedachtes om die EK9 te 'ditchen' en een ITR te kopen schoten dan ook vaak door mijn hoofd.

Jammer dat ik er met mijn eigen auto niet bij kon zijn maar ik heb er echt van genoten. Tim, nogmaals bedankt voor het meerijden!

De negatief afbrekende kritiek op de rit komt morgen wel :lol:. Ik ben inmiddels nog te lui om te poepen om het zo te zeggen. Heb namelijk wel een enkel puntje maar desalniettemin, Tom en (sl)Edje: Bedankt voor de moeite en het geregel!
micronsil
Posts: 744
Joined: Mon Mar 01, 2010 7:10 pm

Post by micronsil »

Jammer dat ik niet mee kon.

Jammer dat mijn mijn auto op de foto meer oranje dan rood is. :(
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Zooo, was een zeer gezellige geslaagde dag.
Een heleboel nieuwe gezichten ontmoet, gezellige groep.
Eten was ook goed.
Volgende keer mag er een langer stukje autobahn worden ingepland wat mij betreft.
Organisatoren bedankt! Was goed geregeld.
Mindplay78
Posts: 9
Joined: Wed Mar 03, 2010 2:52 pm

Post by Mindplay78 »

...
Mindplay78
Posts: 9
Joined: Wed Mar 03, 2010 2:52 pm

Post by Mindplay78 »

....
Mindplay78
Posts: 9
Joined: Wed Mar 03, 2010 2:52 pm

Post by Mindplay78 »

Hallootjes...

Vervelende fries hier, de bijrijder van Clantastic (weet je wel, die treuzelkonten).

Zeer geslaagd dagje uiteraard, en begint nu toch meer te jeuken om iets met een R te halen. (hoe snel slijt je een b18c4 del sol en een rap golfje, haha)

Twee mooiste foto's van mijn handy:

Image


en de drieluik (zeer geslaagd al vraag je het mij!)
Image
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Paar foto's vanuit mijn kant...

Image
Image
Image
Image
Image
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Locked