Tour achterhoek 13 juni data en specs pg 17

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Dirk V
Posts: 364
Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm

Post by Dirk V »

[quote="Sharky"]Iedereen bedankt voor de opkomst en gezellige dag!

We dachten eigenlijk dat dat stuk autobahn te lang was maar dit bleek dus te kort te zijn. (puntje voor volgend jaar ]

Wie? Ik? Ik ben toch heel braaf geweest? Ik reed niet eens te hard met mijn vliegdekschip. :wink:

Ok, ik geef het toe. Ik kon het echt even niet laten op het eind...
Sharky
Posts: 132
Joined: Sun Jul 20, 2008 11:21 pm

Post by Sharky »

@ mr. X : dat zal wel goed komen hoor (hoop ik) :lol:

@ Dirk V : JA JIJ JA!

:lol: 8)
Spons
Posts: 753
Joined: Tue Nov 10, 2009 2:07 pm

Post by Spons »

tom jij irritant??
hoe kom je daar nou bij :razz:
Guest

Post by Guest »

Sharky wrote:
vtec vince wrote:Bij deze mijn kritiek...Sharky, maak die ITR eens wat sneller, ik moest van het gas af op de autobahn ]

haha sorry der was geen ruimte om aan de kant te gaan :cry:

jammer dat je trouwens niet nog ff wacht met je atr verkopen... over een paar jaar moet mijn ITR toch ingeruild worden voor een ATR. Wegens ruimte.



jaaaaaah het was wel gezelliej.. grappig om al die auto's naast elkaar te zien.. maybe next time kom k ook met die mijne :lol:

Maaaaruhhhh k was denk k ''het dunste'' of 1 van de dunste.. k zat dussss echt nie vol hee :( en vergelijken met wat j voor de prijs kreeg..
volgende keer een andere restaurantje nemen :lol: met een ober die nie zoveel praat :wink:
Guest

Post by Guest »

Benjdmin wrote:Image

Awwwwwwwwwwwww...



ahahhhaahahah jah schattig he.. kijk maarte nou :lol:

owjah maarte; hhahah het is toevallig dat k ook van snelle auto's houdt.. en daarom er ook zelf eentje hebt.. maaaruh thnx k voel me vereerd.. :wink:
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Post by XavCTR »

Bedankt allen voor de geslaagde dag! De rit vond ik leuk, al had er van mij wel een stuk meer autobahn bij gemogen (@240km/h wordt 14km opeens een heel kort stukje... :wink: ) Het eten bij de Jap beviel ook goed, en het was natuurlijk heel passend bij onze club!

Naderhand ben ik inderdaad nog even een nieuwe carbon racefiets gaan kopen (Stevens SCF2), pics volgen nog wel in m'n voorsteltopic als ze rijklaar is. Daarna heb ik Maarten thuis afgezet en zijn wij nog even in z'n DC2 een stukje gaan rijden. @X: Thanks nog, was een leuke afsluiter!

Uiteindelijk was ik pas rond 01:00 thuis met 580km op de dagteller en ~200 dode beestjes op de voorlip/bumper/kap/ruit... wordt weer poetsen morgen. :x
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

mr. X wrote:Ik had niet eens door dat Rikky een foto van ons maakte, dacht dat hij onze messenzwaaiende Ninja op de foto zette.


Was de bedoeling om jou op de foto te zetten je keek echt heel grappig daar ik was alleen net wat telaat :lol:

Jenna wrote:ahahhhaahahah jah schattig he.. kijk maarte nou :lol:


Dit was nog 100x grappiger :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Dirk V
Posts: 364
Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm

Post by Dirk V »

Ik ben nog helemaal vergeten Tim te bedanken voor de "sportieve" heenreis. Dat was een leuke start van de dag!

En ook Maarten voor het mogen bezichtigen van zijn collectie honda's!
erwin
Posts: 298
Joined: Thu Nov 08, 2007 7:38 pm

Post by erwin »

mensen nog bedank voor een gezellige dag!
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Jenna wrote:ahahhhaahahah jah schattig he.. kijk maarte nou :lol:


:o ops:
Ik zat gewoon door en door te genieten van het moment!

[quote="Jenna"]owjah maarte]

Daarom mag het wel eens gezegd worden. Nu niet denken dat het iedere keer raak is hoor :lol:
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Post by XavCTR »

Dirk V wrote:Ik ben nog helemaal vergeten Tim te bedanken voor de "sportieve" heenreis. Dat was een leuke start van de dag!

Geen dank. :-) Als je nog eens af wil spreken om samen een stukje in de buurt te touren of b.v. een keer naar de foodstrip te gaan v.d. zomer, stuur maar een PM.
Guest

Post by Guest »

Daarom mag het wel eens gezegd worden. Nu niet denken dat het iedere keer raak is hoor :lol:


ahahahah hoebedoel je :razz: k hoor het nie vaak hoor.. maar dat hoeft ook nie 1keer is genoeg :lol:
micronsil
Posts: 744
Joined: Mon Mar 01, 2010 7:10 pm

Post by micronsil »

Hey mensen... ik vond het half uurtje dat ik er was erg leuk.

Kan ik eindelijk gezichten bij de auto's en username's plaatsen.

Volgende keer kom ik wel mee.
Locked