Is dit nou een grapje of gaat het toch te ver?

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
Guest

Post by Guest »

en we wachten nog steeds op een tegenreactie van gay roze dannytje.. maarja van iets dat geen vent is moet je nu eenmaal niet veel verwachten :lol: er is nu eenmaal een verschil tussen het begrip vent en het begrip strandjanet he jezus? :wink: want muil hebben ze allemaal veel maar zien? geen 1, ik wacht nog steeds op de 1ste. 8) :wink:
tenzij met 100 mietjesvriendjes waar ze bij kunnen gaan wenen als er iets scheelt, omdat ze ander hun pampertjes onderschijten.
bende laffe losers, en zal ook nooit veranderen :lol:
groot achter hun ipban-toetsenbordje, maar daar stopt het ook.
ik lach hard dat zoiets zichzelf de naam vent wil en durft geven, jullie bestuur is zelfs de naam mietjes nog niet waardig :lol: :wink:
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Heb dit in het topic gezet: CRXke, je post is verwijderd tot nader besluit. Ik weet niet of het nou echt als grapje bedoeld was, of dat de aangesproken persoon het toch beledigend vind.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Ik weet dat betreffende zichzelf PINKDANNY noemt op HondaClubBelgie....

Al de rest wat er staat kan die beter persoonlijk uitvechten met deze, niet???
Hoeft niet op ons forum.
PinkDanny is bestuur van HondaClubBelgie, dus niets wat ons aangaat....
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Lijkt me ook niet gepast.

Waarschuwing geven en laten gedragen
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Het volgende in PB gestuurd:
---
Beste crxke,

2 april heb ik als moderator een bericht van jou verwijderd. Deze ging over 'gay roze dannytje'. Daarin had je het o.a. over geen vent zijn, mietjes en pampertjes onderschijten.

Het kwam bij mij over alsof je iemand niet respectvol bejegende. Vandaar dat ik je bericht heb verwijderd. Hiervoor je begrip, of je het danwel grappig / sarcastisch bedoeld hebt of niet.

Als verweer kun je aangeven dat de tekst vol stond met smiley's, maar ik kon niet beoordelen of het echt een grapje was, of dat het voor de ontvanger misschien toch te ver ging. Ook andere lezers zullen zich dit afvragen bij het lezen van je post.

Wij doen ons uiterste best om het forum netjes te houden en dit gaat heel goed! Daarom passen dit soort posts niet thuis op ons forum. En vragen je of je hier aan mee wilt werken door in de toekomst dit soort berichten niet meer te plaatsen.

Helaas heb je hierbij wel een 1ste waarschuwing te pakken, maar dit hoeft geen probleem te zijn als het niet nog een keer gebeurt. Ik vertrouw erop dat je je in de toekomst wel netjes zal gedragen.

Groeten Jo&
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Hij heeft nu als rank . gekregen.
De volgende keer wordt het .. en daarna wordt zijn account geblokkeerd.

3 Strikes and you're out!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Hoe werkt dat dan, die puntjes?
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Het is gewoon een visuele reminder voor ons dat er al een keer een voorval is geweest met die gebruiker. De puntjes zijn een rank die toegewezen kan worden door een admin. Ook Regulars kennen de puntjes.

Clubleden houden we niet aan die regel maar andere gebruikers wel. Als we een grove otvertreding van de regels zien en met elkaar bespreken kunnen we zo zien dat er al een keer eerder over of met die gebruiker gesproken is.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Ah ik zie dat puntje nu. Maar hij kan die niet zelf verwijderen? Het is een status dus?
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Ja
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Top.
Toch vind ik het handig om, in het topic wat ik in het moderator gedeelte heb aangemaakt, bij te houden wanneer en waarom iemand een waarschuwing heeft gekregen.
Mochten we serieus iemand moeten 'bannen' dan hebben we wat feiten.
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Jo& wrote:Top.
Toch vind ik het handig om, in het topic wat ik in het moderator gedeelte heb aangemaakt, bij te houden wanneer en waarom iemand een waarschuwing heeft gekregen.
Mochten we serieus iemand moeten 'bannen' dan hebben we wat feiten.


Dat is inderdaad wel goed en makkelijker
bij te houden.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Mee eens 8)
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Besloten dan!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Deze mijnheer heeft vandaag van mij weer een waarschuwing gehad.

Samen met Hardcorehonda.

Profile zet ik bij beide op Regular .
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Dan moet hij 2 puntjes toch?
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

1 Puntje is eerste waarschuwing.

In de tussentijd geen reactie en liep duidelijk uit de hand.

Ik heb het account gesloten. Wat een naar mannetje.

btw: Wel grappig om te zien dat Maarten (die vroeger ook zeer fel was) nu als erg volwassen overkwam :D
Post Reply