UPDATE: 20th NSX Anniversary @ Nurburgring [17/18-juli]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Sincx

Post by Sincx »

Image
Arno

Post by Arno »

Meer pics van die ATS?
Benjdmin

Post by Benjdmin »

vtec vince wrote:Vooral dat stukje met hoge snelheid steil omhoog gaat je maag wel ff van draaien he :-)

Fuchsröhre FTW!
Austin

Post by Austin »

Dimer wrote:btw, heeft er nog iemand foto's van MLM in de NSX met babes? Die zijn priceless!

Bedoel jij deze?
Image

Image

Image

Nieuwschierige Frans
Image

Nieuwschierige VooDoo - hij weet ze wel uit te zoeken :)
Image

MLM and his future ride
Image

Ik vond het gezellig, jammer dat het een beetje rommelig liep. Na maastricht ging het niet zoals ik het verwacht had. Volgende keer beter!

+zon
+gezellig
+veel leuke auto's
-weinig babes

Bedankt wendy!

De rest van de foto's komen gauw! :D
Rikster

Post by Rikster »

Hier nog een paar foto's
Image
Image
Image
NSX-er

20 jaar NSX

Post by NSX-er »

Sorry .... niet om onze Duitse vrienden te beledigen, maar ik denk toch dat het mogelijk moet zijn om 20 jaar NSX op meer gepaste (lees : georganiseerde) manier te vieren. Misschien is het Japanse Festival in Assen hiervoor de geschikte plek ? Waarschijnlijk niet met 55 NSX-en, maar toch .... :roll:
Wat denken jullie ? :lol:
Jan Visser

Post by Jan Visser »

Heb mij goed vermaakt ondanks dat het wat rommelig was, maar dat was eigenlijks de schuld van diegene die de toertocht door de Eifel had georganiseerd en er die dag niet eens bij was. Tja....... en dan krijg je het domino effect....

Verder hoop ik dat ieder ander zich prima vermaakt heeft en dan vooral diegenen die nog nooit op of bij de Ring waren geweest, want daar ging het toch wel een beetje om. Beetje kennis maken met magie van de Ring en alles wat daar bij hoort. En dat er dan als bonus een boel NSXen aanwezig waren maakte het er aleen maar beter op.

Voor mij is het zeker voor herhaling vatbaar, alleen dan graag zonder de flits op de heenweg :lol:
Katana

Post by Katana »

Benjdmin wrote:Fixed sorry...

:o ops:

No problemo Mr.B

vtec vince wrote:En Frans....Heb je toevallig ook een ronde tijd gemeten?
Vooral dat stukje met hoge snelheid steil omhoog gaat je maag wel ff van draaien he :-)

Geen idee Vincent. Dat stukje waar jullie stonden staat nu nog voor mijn ogen. Je komt de bocht om en dan val je naar beneden. Mijn maag heb ik niets van gemerkt. Zat wel te gillen in mijn helm :lol:

Aan het einde van de 30min stond er een silveren Civic Coupe langs de kant waarvan de passagier met een groen gezicht over de rail hing. Kostelijk!

Sincx wrote:Hier toevallig een filmpje van een duitser die ook om 15:00 de ring op ging. 2:10 kom ik voorbij en iets later ook Frans :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=i2BYMp0U ... _embedded#!

Goed gevonden Ries. Ziet er leuk uit !

Ik heb wat foto's gevonden:

http://www.nurburgringphotos.com/detail ... &pid=28237

http://www.nurburgringphotos.com/detail ... &pid=28233
Jo&

Re: 20 jaar NSX

Post by Jo& »

NSX-er wrote:Sorry .... niet om onze Duitse vrienden te beledigen, maar ik denk toch dat het mogelijk moet zijn om 20 jaar NSX op meer gepaste (lees : georganiseerde) manier te vieren. Misschien is het Japanse Festival in Assen hiervoor de geschikte plek ? Waarschijnlijk niet met 55 NSX-en, maar toch .... :roll:
Wat denken jullie ? :lol:

Ik vind het best!
redlude94vtec

Post by redlude94vtec »

Ik heb mij achteraf gezien best wel vermaakt, alleen datgene wat ik werkelijk wilde gaan doen, is er niet van gekomen: de ring op. Ondanks dat het rommelig was, heb ik er wel begrip voor. Het zijn gewoon leermomenten waar je wat mee moet gaan doen. Zo is het handig om altijd de adressen van de tussenstations te hebben. Hoe we er komen maakt dan niet zo uit. Zoals al werd aangegeven zijn er zelden meer dan 5 NSX-en bij elkaar. We waren er met 40. Dat vraagt om een hele andere organisatie want volgens is nauwelijks mogelijk.

Ik heb echt genoten om de dingen er omheen. De berglandschappen, de rit naar de ring toe, de verhalen en ervaringen van de weg er naar toe. Technische meeting had ik meer van verwacht, maar iedereen heeft zijn eigen meningen over techniek en merken en dat moeten we respecteren.

Ik heb mijn laatste info wel kunnen halen uit mijn Prelude op de openbare weg. Nu nog even wachten of ik een naheffing krijg van dit uitje. Ik ben in Duitsland zeker 1x geflitst recht in mijn gezicht. De andere 2 in NL moet ik afwachten of ik geluk heb gehad. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar, maar dan is mijn doel echt de ring op zodat ik mijn sticker op de auto mag plakken.
Dimer

Post by Dimer »

Hele mooie foto's!! :)

Ik hoop die van mij vanavond te kunnen uploaden. Gister een kleine selectie maakt uit de eerste 100 foto's. Nu de rest nog.
Rikky

Post by Rikky »

redlude94vtec wrote:Ik heb echt genoten om de dingen er omheen. De berglandschappen, de rit naar de ring toe, de verhalen en ervaringen van de weg er naar toe. Technische meeting had ik meer van verwacht, maar iedereen heeft zijn eigen meningen over techniek en merken en dat moeten we respecteren.

Ik heb mijn laatste info wel kunnen halen uit mijn Prelude op de openbare weg. Nu nog even wachten of ik een naheffing krijg van dit uitje. Ik ben in Duitsland zeker 1x geflitst recht in mijn gezicht. De andere 2 in NL moet ik afwachten of ik geluk heb gehad. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar, maar dan is mijn doel echt de ring op zodat ik mijn sticker op de auto mag plakken.

Inderdaad de omgeving was mooi en de rit er naar toe was erg tof!!

Technische meeting viel mij opzich ook wel tegen... Maargoed.

Over het flitsen ik heb niks gezien dus ik hoop dat ik niet geflits ben... Maar je weet maar nooit :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Katana

Post by Katana »

Rikky wrote:
redlude94vtec wrote:Ik heb echt genoten om de dingen er omheen. De berglandschappen, de rit naar de ring toe, de verhalen en ervaringen van de weg er naar toe. Technische meeting had ik meer van verwacht, maar iedereen heeft zijn eigen meningen over techniek en merken en dat moeten we respecteren.

Inderdaad de omgeving was mooi en de rit er naar toe was erg tof!!

Technische meeting viel mij opzich ook wel tegen... Maargoed.

Over het flitsen ik heb niks gezien dus ik hoop dat ik niet geflits ben... Maar je weet maar nooit :lol:

Heren, het was een rit naar de ring. Geen race over de openbare weg :!:
Rikky

Post by Rikky »

Ja dat is zeker waar... maar om hoog omlaag bocht hier bocht daar dat geeft met een lage snelheid toch al het gevoel van een race...

Maar het was een mooie rit waar ik echt van heb genoten!!
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Wanneer gaan we weer, dan kan ik ook mee :lol: 8)
'98 JDM Integra Type-R
Katana

Post by Katana »

Ik hoop als het nog zomer is zonder regen.

Op een droge ring rijden is al spannend genoeg.

@Rikky,

We rijden niet voor niets in een Type-Rit :lol:
Rikky

Post by Rikky »

L4urenZ wrote:Wanneer gaan we weer, dan kan ik ook mee :lol: 8)

Ik wil er in October misschien even heen gaan 8)

Katana wrote:Ik hoop als het nog zomer is zonder regen.

Op een droge ring rijden is al spannend genoeg.

@Rikky,

We rijden niet voor niets in een Type-Rit :lol:

Haha :lol:
slED9e

Post by slED9e »

was leuke rit, heerlijke omgeving.jammer dat de echte ring er niet inzat met rijden vond de dag ervoor misschien nog wel leuker :) ook leuk om wat mensen weer te leren kennen
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Rikky wrote:
L4urenZ wrote:Wanneer gaan we weer, dan kan ik ook mee :lol: 8)

Ik wil er in October misschien even heen gaan 8)

Kijken of we het weekend van 2 en 3 Oktober kunnen prikken dan ?
'98 JDM Integra Type-R
Rikky

Post by Rikky »

Je hebt pb :wink:
Locked