Foodstrip Amsterdam 2012

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by LaurenZ »

Het gaat idd nergens meer over.
Enkel als ik van meerdere mensen weten dat ze komen, ben ik er nog.
Maar neem vaak al niet eens meer de moeite om de ITR er voor aan te slingeren.
Rij dan wel gewoon heen en weer met mijn Citroën DS3
'98 JDM Integra Type-R
Yoshi
Posts: 47
Joined: Wed Aug 29, 2012 6:33 pm

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by Yoshi »

Misschien vrijdag aanwezig! Wel met een Mr2,skyline(s),en nog een paar honda's.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by LaurenZ »

Yoshi wrote:Misschien vrijdag aanwezig! Wel met een Mr2,skyline(s),en nog een paar honda's.


Toch niet met die groen/blauwe die laatst bijna in zijn fail-drift mijn neus eraf reed he ?

Indien we ons vervelen komen we wel even met de DS3, anders zijn we nog druk met de voorbereidingen van Time Attack...
'98 JDM Integra Type-R
Yoshi
Posts: 47
Joined: Wed Aug 29, 2012 6:33 pm

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by Yoshi »

Groen blauwe mr2?
Nee dit is een rode.. Mijn broer heeft pas een mr2 gekocht.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by LaurenZ »

Yoshi wrote:Groen blauwe mr2?
Nee dit is een rode.. Mijn broer heeft pas een mr2 gekocht.


Nevermind dan... ;)
'98 JDM Integra Type-R
Yoshi
Posts: 47
Joined: Wed Aug 29, 2012 6:33 pm

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by Yoshi »

Vrijdag rond half 10 aanwezig! Lekker cruizen naar foodstrip. ( Goed om te wennen aan RHD :cool: )
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by LaurenZ »

Misschien rij ik even langs.
Heb de nobele taak om een Toyota Soarer van Purmerend naar Leiden te brengen zodat ie zondag mee kan naar Super Sunday ^^
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
typeR#26
Posts: 195
Joined: Thu Jul 23, 2009 5:27 pm

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by typeR#26 »

Deze zag ik op hcnonline:



Foodstrip 6 jarig bestaan.

door Lifestyle » za sep 15, 2012 16:22

Al 6 jaar word er gemeet op de Foodstrip en de eerste meet bestond uit 5auto's, het doel was autorijdend Amsterdam hier samen te brengen en gewoon genieten van elkaars auto onder het genot van een burger of een stuk kip. Op deze plek zijn vriendschappen gesloten, clubs gestart en veel populaire auto's hebben deze plek bezocht.
De meet zelf is elke vrijdag en dan zijn er 20/30 auto's, maar ieder jaar is er een grote meet waar wij iedereen willen uitnodigen om langs te komen voor een gezellige avond met een easy-going sfeertje en gewoon genieten van elkaars auto of motor. Dus heb jij zin in een gezellige avond autoliefhebberij kom dan zeker even langs!

Tafelbergweg 6
12 Oktober
vanaf: 21:00

Meer info:
http://www.facebook.com/events/515943348420283/
http://lifestyle-inc.net/2012/09/07/444/
http://www.lifestyle-inc.net

English:
For 6 years there is a meeting in Amsterdam at the Foodstrip. The Foodstrip is a place where everybody from the surroundings of Amsterdam with modified cars meet up, the meet itself is every friday with about 20/30 cars. One day in the year we want to invite everybody to come and enjoy our cars with a burger in your hand. We would love to receive some people from foreign country's so feel free to join!


FSx1


FSx2


FSx3


FSx4


FSx5

Kom gezellig langs en geniet van waar we allemaal van houden , motorvoertuigen.

Laatst bijgewerkt door Lifestyle op ma sep 17, 2012 19:40, in totaal 4 keer bewerkt.
Lifestyle
if you obey all the rulez, you miss all the fun.....
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by Jo& »

Uhm mag ik het engels aanpassen??
User avatar
typeR#26
Posts: 195
Joined: Thu Jul 23, 2009 5:27 pm

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by typeR#26 »

Jo& wrote:Uhm mag ik het engels aanpassen??

van mij wel .....ik heb het ook maar overgenomen van hcnonline
if you obey all the rulez, you miss all the fun.....
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by LaurenZ »

Veel plezier. Ik ben er klaar mee.

't hele gezeik wie zijn meet het is en dat wij ( hen die er al meer dan 6 jaar staan ) niet meer komen..

We doen ons eigen feestje wel lekker op een plek waar het wel relaxt is en waar ook de ruimte is om het kwijt te kunnen...
'98 JDM Integra Type-R
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by Jo& »

Uhm ik bedoelde er niks dangoeds mee...!
Vladi
Posts: 43
Joined: Wed Aug 22, 2012 10:16 am

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by Vladi »

Jo& wrote:Uhm ik bedoelde er niks dangoeds mee...!


Laurenz bedoelt het ook niet verkeerd denk ik.

Het gaat als ik het allemaal goed mee heb gekregen om het feit dat de organisatie van de jaarlijkse meet ongevraagd uit handen genomen is.
MLM
Posts: 549
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:32 pm

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by MLM »

LaurenZ wrote:Veel plezier. Ik ben er klaar mee.

't hele gezeik wie zijn meet het is en dat wij ( hen die er al meer dan 6 jaar staan ) niet meer komen..

We doen ons eigen feestje wel lekker op een plek waar het wel relaxt is en waar ook de ruimte is om het kwijt te kunnen...



HEY TZS is ermee begonnen jaaaa!! Dus het is ons feestje!! xD
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by slydawg »

ik kom er alleen om kfc te eten....
Ooit in het verre verleden was het gezellig, nu is er niet veel meer aan...kan ook zijn dat ik ouder ben geworden....
Maskertje
Posts: 507
Joined: Mon Apr 17, 2006 9:14 am

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by Maskertje »

Ik snap het niet, want het moet toch niet uitmaken wie het organiseert? Of wil je per se de naam van FScrew/hondaunion/`CCH/HCN online,afellah, etc etc eraan hangen als organisator? De smaken zijn nog steeds hetzelfde; auto's, tuning,modding. Dat verandert niet.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by LaurenZ »

Maskertje wrote:Ik snap het niet, want het moet toch niet uitmaken wie het organiseert? Of wil je per se de naam van FScrew/hondaunion/`CCH/HCN online,afellah, etc etc eraan hangen als organisator? De smaken zijn nog steeds hetzelfde; auto's, tuning,modding. Dat verandert niet.



het gaat ook totaal niet om het feit over welke naam eraan hangt...

Helaas veranderd het publiek en de auto's... ik heb al 3 keer tegen iemand moeten zeggen dat hij niet met zijn MR2 moet driften als er auto's staan. Gezien dit me al 2 keer bijna een voorbumper gekost heeft.. Voorheen was dit niet zo, Dit is ongetwijfeld een reden waarom ik er niet iedere week meer ben, maar om dan direct te zeggen van "jullie zijn er toch nooit meer" is ook wat overdreven.

Daarnaast gaat het meer om het feit dat het gewoon gedaan wordt, zonders eerst even wat te zeggen oid. De FS is van niemand en je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt. Maar gezien een bepaaldde groep eerst de naam FSx1 en zo verder is gaan doen, is het niet heel erg aardig als iemand anders dat opeens overneemt....

Anyhows, wij hebben momenteel andere prioriteiten dan om meetings te organiseren :)

Have fun en misschien cruise ik wel even langs...
'98 JDM Integra Type-R
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by Jo& »

Dan gaan we gezellig ergens anders meeten voortaan :) Liefst beetje hier in de buurt haha
Maskertje
Posts: 507
Joined: Mon Apr 17, 2006 9:14 am

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by Maskertje »

Als men andere prioriteiten heeft dan moet men dit vooral uit handen geven. Wees blij dat het door SJ wordt georganiseerd ipv een onbekende.
Vervelende mensen die alles komen verstoren houdt niemand tegen, omdat het op een openbaar terrein is.
Ik kom er omdat het gezellig is met de mensen die ik ken, en niet om m'n auto te showen. Dat stokje is allang doorgegeven :) Dus alleen daarom al zou je ook willen komen, en je auto lekker ergens onopvallend parkeren ipv de bocht.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Foodstrip Amsterdam 2012

Post by LaurenZ »

anyhows..

Vanavond iemand ?
'98 JDM Integra Type-R
Locked