Foto van snelheidslimietovertredende auto weggehaald

Vragen, klachten en/of opmerking mbt ons forum, meld het hier.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

mr. X wrote:"GAST!, ik zie nu een foto van een auto die 250 km/h op een Nederlandse snelweg rijdt. Fack! Dat wil ik ook! Nee, beter nog IK SPRING NU IN DE AUTO EN GA ONVERANTWOORD DOOR DE BEBOUWDE KOM RIJDEN TIJDENS SPITSUUR, GA DAARNA DE SNELWEG OP EN PROBEER MEZELF EN ANDERE DOOD TE RIJDEN."

Sorry hoor, dit gaat er bij mij gewoon echt niet in.


Bij jou gaat dit er niet in nee. Jij zou je niet laten verleiden tot dit soort gedrag. Maar dat wil niet zeggen dat niemand anders dat wel doet.

iVTEC-fab wrote:Uit het oogpunt van een organisatie:
kan ik het volkomen begrijpen. Als je verantwoording van een organisatie/bedrijf draagt waaraan andere mensen verbonden zijn kan en mag je nooit geen aansporingen of verleidingen geven tot.. je kan immers nooit je eigen plaatsen in de belevenis van een ander.. er hoeft er maar 1 bij te zitten..

Dank u, dat is precies ons standpunt.

Hiermee sluit ik de discussie want ik vind het geheel zinloos.

Als mensen het er niet mee eens zijn mogen ze zich bij het bestuur melden. Enerzijds hierbij de uitnodiging om zijn of haar mening als bestuurslid uit te komen uitvoeren :) en anderzijds een klachtbrief te sturen want deze wordt uiteraard weloverwogen in behandeling genomen.
Locked