Time Attack-Autostreetpower Zandvoort [ zondag 14-mrt-2010]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Dirk V
Posts: 364
Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm

Post by Dirk V »

Katana wrote:@vtecrob: Volgende keer beter.

@Dirk: Als het voor 16:34h is dan moet dat Luc zijn. Na 16:34 reed ik met de ATR 20min een big smile :mrgreen:

Was een (droge) gezellige dag. Iedereen weer bedankt voor de leuke dag.



Het was nog voor 4 uur dus dan zal het Luc geweest zijn. Het is echt een mooi gezicht om zo´n auto over het circuit te zien rijden!

Ps. Ik heb me ook nog ruim 10 minuten staan vergapen aan de mooie verzameling ATR´s op de paddock. De mijne had er mooi tussen gestaan, ipv helemaal verlaten op de stoffige bende achter de tribune. :o ops:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

L4urenZ wrote:Ik vond het trouwens wel jammer dat ik niet echt iemand gezien heb van de Type-r club.. de stand stond er een beetje verlaten bij..

Wel LCR kunnen spreken na zijn sessie


We waren ook lekker vroeg en voornamelijk in de pitstraat en Mickey's te vinden om weer een beetje warm te worden. Hoe laat was jij er?

Dirk V wrote:
Het was nog voor 4 uur dus dan zal het Luc geweest zijn. Het is echt een mooi gezicht om zo´n auto over het circuit te zien rijden!

Ps. Ik heb me ook nog ruim 10 minuten staan vergapen aan de mooie verzameling ATR´s op de paddock. De mijne had er mooi tussen gestaan, ipv helemaal verlaten op de stoffige bende achter de tribune. :o ops:


Kom een keer kennis maken zou ik zeggen :D Alleen met deze temperatuur zoeken een hoop mensen een warme locatie
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Katana wrote:We waren ook lekker vroeg en voornamelijk in de pitstraat en Mickey's te vinden om weer een beetje warm te worden. Hoe laat was jij er?



10.15.. Ik ben een beetje heen en weer gelopen tussen de Pitstraat en het verhoogde vlak naast de hunserug.
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Toen zaten de meesten bij Mickey's aan de warme koffie
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

Helaas kon mijn NSX er niet bij zijn... De startmotor was afgebroken (de avond ervoor!!) en aanduwen was geen optie.

Ik ben samen met mijn vader met de ATR gegaan. Maar m'n vader kon niet al te lang blijven, dus was ik ook snel weer weg.

Hier een kleine foto impressie (het was echt te koud om foto's te maken :D )

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Erg mooie foto's.

Ik ben zelf inmiddels ook bezig met het verkleinen en lichtelijk bijwerken van de foto's

Kleine impressie :

Image

Image

Image

De rest is allemaal terug te vinden op mijn Flickr account.
http://www.flickr.com/photos/l4urenz/se ... 499145611/
'98 JDM Integra Type-R
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Heeft er niemand een foto van de EVO die blijkbaar heeft gewonnen? Zitten zo te zien wat aardige auto's tussen!
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

@ Dimer:
Was de ATR zonder spoiler van jouw?
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

mr. X wrote:Heeft er niemand een foto van de EVO die blijkbaar heeft gewonnen? Zitten zo te zien wat aardige auto's tussen!


wel zeker, alleen nog niet online staan ;)
'98 JDM Integra Type-R
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

LCR wrote:@ Dimer:
Was de ATR zonder spoiler van jouw?


jep :)
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

Image
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Zeer nette resultaten lijst
'98 JDM Integra Type-R
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Leuke ochtend gehad samen met Jean-Luc
Na lang in de file te hebben gestaan en toch opgewacht worden door Vincent (Thanx bro!) toch aangekomen. Het duurde niet lang voordat Jean-Luc een flyer met een Audi R8 op de omslag overhandigd kreeg
Image

We moesten vervolgens de hele paddock af op zoek naar die specifieke auto. Uiteindelijk kwamen we weer bij de pitbox van de Milltek distributeur in Nederland, Xtreme Tuning, en vroegen naar de auto, die in Engeland bleek te staan. Zijn kleine broer stond wel in de pitbox, en na zorgvuldige inspectie was Jean-Luc inderdaad overtuigd dat het de kleine broer van die andere was, en konden we verder met andere zaken.

Image

Toen ik eindelijk met hem naar het dak ging om de sprintraces te bekijken ging hij helemaal los, en moedigde de auto's uit volle borst aan. Ik moest hem uiteindelijk in tranen wegdragen omdat hij niet meer weg wilde, en pas toen ik hem eraan herinnerde dat er een F1 race thuis te zien zou zijn kalmeerde hij en ging hij gewillig mee.

Al in al een geslaagde ochtend met Jean-Luc, ik hoop in de toekomst vaker zulke dagen met hem te kunnen genieten en misschien ook met Andreas.
donkeykong
Posts: 1466
Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm

Post by donkeykong »

leuke reviews mensen chill, helaas kon niet bij zijn auto was het hele weekend weg (tectyleren) en had geen zin om met de trein te gaan :)

Netter tijden en civic op 1, Luc ook niet slecht voor eerste keer...alleen gaar dat je schijven niet zo meewerkten

ooh en wes was er ook weer bij zo te zien! ik zie geen schade :)
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Het was erg leuk in Zandvoort , behoorlijk druk ook!
@ Ivo : Thats where clubmembers are for :-) yw
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Speciaal voor luc..

Image

Image

More to come...
'98 JDM Integra Type-R
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Thx :thumbs:
Mss moet ik ook maar een goeie camera aanschaffen :wink:
Marsnel
Posts: 67
Joined: Sat Jul 21, 2007 6:31 pm

Post by Marsnel »

Ik deed gister mee met de rode civic eg in de Semi-pro Street. Het was de eerste keer dat ik met time-attack mee mocht doen. Met een rondetijd van 2:06.078 de finale gewonnen. Wel leuk om een keer mee te maken.

We hebben het wel echt getroffen met het weer, had zelf echt geen zin om op een natte baan rond te harken.

Het is inderdaad wel jammer dat dit soort evenementen een boel petjes volk aan trekt. Heb er verder niet veel last van gehad (behalve de herrie bij de keuring). Ik vond persoonlijk dat het hele evenement goed geregeld was; werd overal uitstekend geholpen en eigenlijk niet zoveel aan te merken.

Ik heb me in ieder geval prima vermaakt, en hoop op assen ook weer mee te mogen doen.
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Sterk gereden Marsnel!! Congratz.... :worshippy:
Volgens mij stond ik nog in de weg :o ops: .....zag je rokend in mijn binnenspiegel aanremmen.
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Foto's gevonden: http://www.flickr.com/photos/setibbig/page3/

Foto's van gisteren staan hier binnenkort ook op.
Vind ze persoonlijk wel de moeite....
Locked