Hoe heb je het stuurhuis doorgelust? Simpelweg een slang op beide aansluitingen?
Hatchman wrote:Gaskleppie wrote:Ik rij zelf met een poelie setje van aem, draaid het minder zwaar...
Maare, die regelaar zit volgens mij onder je pomp, ingebouwd dus.
Als je alles eraf wilt halen moet je alles weghalen en de slangen doorverbinden met elkaar. Je mag echter niet alle olie eruit halen. Het moet wel gesmeerd blijven. Het is wel aan te bevelen om de olie te vervangen voor een hele dunne olie zodat het zo licht mogenlijk blijft draaien. Naaimachine olie ofzo is goed.
Frank, ga jij ook onbekrachtigd rijden straks?
Ik rij zelf ook met een doorgelust itr stuurhuis en honda powersteering fluid, dit rijdt eigenlijk net iets te zwaar om lekker te kunnen sturen op het circuit. Nu wil ik eigenlijk een dunnere olie proberen.
Nu moet er voor de bekrachtigde stuurhuizen van Honda speciale Honda PSF in, waar andere stuurhuizen meestal ATF gebruken (veel dunner, net water). Nu vraag ik me af als je een bekrachtigd stuurhuis doorlust er dan wel dunnere olie in mag? Zat inderdaad ook te kijken naar naaimachine olie van bv Kroon http://www.kroon-oil.com/nl/producten/catalogus/seg_ind/krmp/200/industrie/kroon-oil-onderhoudsproducten/naaimachineolie. Zou dit een betrouwbare en duurzame olie zijn om te gebruiken?