Honda Access ventilatie roosters
Honda Access ventilatie roosters
Heeft iemand hier een foto van of kent iemand deze?
Installatiehandleiding voor een Si;
http://www.handa-accessories.com/civic/ ... mpanel.pdf
Dit soort stick-on paneeltjes?
http://www.handa-accessories.com/civic/ ... mpanel.pdf
Dit soort stick-on paneeltjes?
-
berryb0nzo wrote:Jo& leest iets in het te koop forum en wil weer eens weten wat het is, geweldig :razz:
Ik wil ook wel eens plaatjes zien :lol:
Ps. speakerkapjes al gemonteerd Jo?
Hehe ik ben niet nieuwschierig 8)
Speaker kapjes... Neuh... Eerst was ik aan het verhuizen, dus te druk En nu staat mn auto al een hele tijd in de stalling (= heel koud en geen electriciteit).
Moet de deuren helemaal open maken omdat ik de speakers wil vervangen en gelijk tweeter kabels moet trekken.
Kapjes en speakers+tweeters heb ik al. Nu tijd en een schroevendraaier :wink:
Jij?
ToyZ wrote:Jo&, ik heb nog een compleet Access setje liggen.
Deze doos ligt nog ergens in de schuur.
Wanneer ik deze gevonden heb, zal ik hiervan een paar foto's schieten.
Groeten
ToyZ wrote:Ja,
Zo'n soort kitje heb ik nog in de doos liggen, alleen dan wel geschikt voor de Europese EP serie met de uitsparingen op de juiste plek zo gezegd.
Als je dat setje kwijt wilt, dan stuur me maar een pbtje. Lijkt me wel wat. (heb er geen haast mee ofzo) Kun je ook foto's van je eigen auto sturen waar het gemonteerd is?
En als er meer geïnteresseerd zijn kan ik wel een group buy regelen.
Keung wat is de nieuwprijs van zo een setje?
-
Kapjes liggen in de zijkant van men deuren,
En net als jou,weinig tijd,buiten wat te koud,en ik doe aan straattjoening dus ik wacht nog effe op het warme weer.
Speakers zitten er al wel in (al voordat ik het bestaan niet wist van die speaker caps) en tweeters op het dash geplakt voor eerst.
Al wel mijn ipod adapter gemonteerd,want toen kon de motor aanblijven dus lekker warm in de auto :wink:
En net als jou,weinig tijd,buiten wat te koud,en ik doe aan straattjoening dus ik wacht nog effe op het warme weer.
Speakers zitten er al wel in (al voordat ik het bestaan niet wist van die speaker caps) en tweeters op het dash geplakt voor eerst.
Al wel mijn ipod adapter gemonteerd,want toen kon de motor aanblijven dus lekker warm in de auto :wink:
Het is voor jou maar 3 seconden werk op die kapjes over te zetten!
Je kunt namelijk die kapjes voorzichtig los wrikken als je deur open staat. (beetje naar boven en buiten wrikken geloof ik).
Officieel moet je wel je deur demonteren, maar ik heb er al een keer een afgehaald om te kijken wat er wachter zit (toen ik het plan had om de bestaande om te bouwen voor de tweeters).
Je kunt namelijk die kapjes voorzichtig los wrikken als je deur open staat. (beetje naar boven en buiten wrikken geloof ik).
Officieel moet je wel je deur demonteren, maar ik heb er al een keer een afgehaald om te kijken wat er wachter zit (toen ik het plan had om de bestaande om te bouwen voor de tweeters).
-
berryb0nzo wrote:Hoezo voor mij maar 3tellen werk en voor jou meer dan? :wink:
Ik wil dan namelijk mijn scheidingsfilter ook in de deuren hebben en de tweeters ook :wink:
Heb nu de scheidingsfilters in het middenconsole weg gewerkt![]()
Je tweeter kabels heb je al door je deur gehaald of begrijp ik dat nu verkeerd?
-
Jo& wrote:Het is voor jou maar 3 seconden werk op die kapjes over te zetten!
Deurpaneel hoef je niet te demonteren. Kapjes kan je het beste van boven pakken en naar je toe trekken(kantelen)