Circuitdag op Zandvoort met BookATrack.com [05-aug-2010]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Circuitdag op Zandvoort met BookATrack.com [05-aug-2010]

Post by IvoG »

Dames en heren,

Ik heb via BookATrack.com een aanbod gekregen om met clubkorting de baan op te kunnen op een door hun georganiseerde circuitdag op donderdag 5 augustus op Circuitpark Zandvoort. Dit is een volledig georganiseerde en bemande dag, inclusief baanmarshals, medisch team, briefing, instructeurs (tegen betaling), bandenmontage en veiligheidsregels.

Image

Zo zijn er bijvoorbeeld regels omtrent het inhalen (alleen na toestemming voorligger, en alleen op rechte stukken), omtrent timing (verboden om het competitie aspect eruit te halen), omtrent de kleding (lange mouwen en broekspijpen verplicht, evenals een helm natuurlijk), en omtrent het stilvallen wegens brandstoftekort (kost 50 pond).

Door deze en andere regels is een BaT dag van een heel hoog (veiligheids)niveau, aangezien overtreders na 1 waarschuwing gewoon weggestuurd worden, onafhankelijk van wat voor auto, budget, of afkomst. Iedereen kan de baanleiding aanspreken op een anders gedrag en er wordt serieus mee omgegaan. Hierdoor houden de meesten zich aan deze regels, simpelweg om niet weggestuurd te worden.

De kosten voor deze dag zijn 275 pond. Indien wij met 10+ man meedoen krijgen wij 25 pond korting, waardoor de prijs 250 pond wordt. Met de huidige koers is dat ongeveer 263 euro.
Voorwaarde is wel dat de boekingen voor 1 mei 2010 betaald zijn.


Ze zijn overigens maandag en dinsdag 2 en 3 augustus ook op Spa Franchorchamps. Wie alle 3 dagen boekt kan bovenop onze korting nog eens 10% korting krijgen op de Spa dagen.

Wie doet mee? Ik heb dit topic in eerste instantie alleen voor de Type-R leden geplaatst, na de ALV van ???zal ik het verplaatsen naar het publieke gedeelte.


Ik wil graag aan iedereen vragen die nog geen BaT lid is en mee wil doen om zich te registreren bij hun, en mij te laten weten onder welk username dat is gebeurd. Je zou je plekje ook alvast kunnen boeken om jezelf op de provisionele lijst te zetten. Je hoeft nog niet te betalen, maar je plek is ook niet helemaal zeker.

- ~ Belangrijk! ~ -
Je moet jezelf ook bij BaT opgeven voor de dag door een boeking te plaatsen. Zonder deze boeking kan ik niks voor je doen, het enige wat ik doe is een lijst doorgeven van welke geboekte plaatsen via mij binnen zijn gekomen en met onze korting meedoen.

Tevens wil ik iedereen eraan herinneren dat de kortingsdeal inhoudt dat de inschrijving aan BaT betaald moet zijn voor 1 mei, uiterlijk 30 april dus. Als je deze datum niet denkt te halen moet je dat op tijd aangeven, dan kunnen we kijken hoe of wat we kunnen doen om toch in de aantallen te blijven.

Een gedeelte betalen kan niet meer zomaar, het creditcard bedrijf wil niet meer dat ze aanbetalingen aannemen. De manier om alsnog een deel alvast te betalen is om BaT credit vouchers te kopen ter waarde van de aanbetaling en die dan gebruiken om de circuitdag deels te betalen.

2. Garages zullen we zelf moeten boeken via BookATrack, indien we gereserveerde en naast elkaar zijnde plekken willen hebben. Anders is het vrij te gebruiken, wie het eerst komt het eerst maalt. Echter kunnen ook gedurende de dag anderen in theorie jouw pitbox gebruiken als jij niet gereserveerd hebt. In de praktijk valt het wel mee, zker als je 's ochtends al je spullen ergens hebt uitgeladen zal er niet snel iemand anders daar komen in de loop van de dag.

3. Er is weldegelijk (helaas) een geluidslimiet, hetzelfde als altijd op Zandvoort. Maar meestal zijn er daar weinig problemen mee volgens mij. En anders hou je in de buurt van het meetpunt even in, het gaat toch niet om de rondetijden.

4. Inschrijvingen blijven mogelijk zolang er nog plaatsen over zijn, echter zal de prijs dan mogelijk de gewone prijs zijn als de datum van 30 april is overschreden. Dus je bent altijd welkom om mee te doen, mits er nog plek is.


Het verlopige lijstje is:

Aanwezig:
- Frans ATR
- Wesley CTR
- Miguel CTR
- Ries CTR
- Frank ITR
- Luc ATR
- Lucas CTR
- Maarten ITR
- Tim CTR
- Laurens ITR
- Kar-ming ITR
- Martijn & Ilona ITR
- Arno CTR
- Stefan CTR
- Urvin CTR
- Wim CTR
- Benjamin


Rijden:
- Frans ATR
- Wesley CTR
- Miguel CTR
- Ries CTR
- Frank ITR
- Lucas CTR

Pitboxen:
- Frans + Miguel
- Frank + Ries ovb zijn nog hiervoor bezig
Intro:
- Stéfan CTR

BBQ op het strand:
-info volgt-
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Ik wil graag weten hoe de animo is, om bij BaT een verwachting te kunnen afgeven van het aantal deelnemers en dus benodigde vouchers.

Topic met o.a. foto's van vorig jaar
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Top Ivo,

Ik kwam de datum gisteren ook tegen op de BAT site.

Heb al vast vrij genomen 8)
bertjehonda
Posts: 351
Joined: Wed Apr 18, 2007 9:17 pm

Post by bertjehonda »

ik wilde echt maar met een jazz kom ik niet echt ver. dus voor mij wordt t kijken want ik dan al wel een westfield maar geen blok of wielen dus das ook geen optie. kan natuurlijk wel een catrham huren
mmmmm ga nog ff goed nadenken.
frans wat koste de huur van zo'n caterham??
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

sweeett.. zal wel even moeten sparen maar ik denk van wel :D
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

is wel 40 pond duurder geworden :O
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Ik ga serieus overwegen om een caterham te huren dit keer.......
Iets van 500 euro's toch?
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Ik heb ook al vrij geregeld.
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

Hmm tempting :D Ik kom er nog op terug.
boikel
Posts: 865
Joined: Mon May 22, 2006 6:04 pm

Post by boikel »

5 augustus is de eerste werkdag na mijn vakantie. Vrij krijgen lukt dus absoluut niet :evil:

Dan maar naar Spa een paar dagen eerder. :D
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Ik ben cker geinteresseerd, ik zal hierop nog terugkomen Ivo :wink:
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Ik zal erbij zijn als de ATR nog heel is :)
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

mmm, door de huidige koers is het ineens niet zo heel duur geworden.
Ik denk dat ik me ook wel inschrijf.
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Vergeleken met andere organisaties is dit een koopje.
User avatar
integra
Posts: 634
Joined: Mon Jun 06, 2005 9:15 pm

Post by integra »

Ik ga kijken wat ik kan doen. Het was wel tof vorig jaar
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

integra wrote:Ik ga kijken wat ik kan doen. Het was wel tof vorig jaar


Inderdaad erg tof en vrij rustig op de baan... ideaal
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

bertjehonda wrote:ik wilde echt maar met een jazz kom ik niet echt ver. dus voor mij wordt t kijken want ik dan al wel een westfield maar geen blok of wielen dus das ook geen optie. kan natuurlijk wel een catrham huren
mmmmm ga nog ff goed nadenken.
frans wat koste de huur van zo'n caterham??


Normaal GBP 275 + 575 = 850.- (= 970.- euro)

Ik heb halverwege de dag iemand uit zo'n Caterham geknuppeld. Dus was het voor mij wat voordeliger.

Helaas geen foto's on track ervan. Lieve Eveline had er gelukkig wel een paar in de pits genomen dus heb ik gelukkig nog iets :wink:

Dit keer ga ik wel met de ATR 8)

- Voorlopige boeking gemaakt -
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

ook

Voorlopige boeking gemaakt.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Image


Hier is de Caterham met dank aan Eveline en Robin
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Booked.
Locked