L4urenZ - JDM 98' Integra Type-R
-
- Posts: 295
- Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
- Contact:
*Miss_Honda* wrote:Als je zo'n doek wil laten maken moet je het even laten weten.. heb je de originele voor nodig dan worden ze heel mooi 8)
Weet ik, je krijgt zoiezo nog bericht hoor :lol:
Twijfel zelf een beetje over de 2e of 3e.
Heb ook nog 1 foto van de Nurburgring die nog op canvas moet...
'98 JDM Integra Type-R
Laurenz,
Zal je wel tig keer gevraagd zijn, maar is deze 98 spec itr bij import dus langs lelystad gegaan? en 1 a 1,5K afgetikt?
Begrijp dus dat elke auto na 98 naar lelystad moet, of je heb een of andere certifaat iets wat je bij de dealer moet halen waaruit blijkt dat er een type goedkeuring is etc....
Zal je wel tig keer gevraagd zijn, maar is deze 98 spec itr bij import dus langs lelystad gegaan? en 1 a 1,5K afgetikt?
Begrijp dus dat elke auto na 98 naar lelystad moet, of je heb een of andere certifaat iets wat je bij de dealer moet halen waaruit blijkt dat er een type goedkeuring is etc....
R-civic wrote:Laurenz,
Zal je wel tig keer gevraagd zijn, maar is deze 98 spec itr bij import dus langs lelystad gegaan? en 1 a 1,5K afgetikt?
Begrijp dus dat elke auto na 98 naar lelystad moet, of je heb een of andere certifaat iets wat je bij de dealer moet halen waaruit blijkt dat er een type goedkeuring is etc....
Alle auto's waar geen typegoedkeuring voor is, mag je langs lelystad voor gaan.
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
R-civic wrote:Laurenz,
Zal je wel tig keer gevraagd zijn, maar is deze 98 spec itr bij import dus langs lelystad gegaan? en 1 a 1,5K afgetikt?
Begrijp dus dat elke auto na 98 naar lelystad moet, of je heb een of andere certifaat iets wat je bij de dealer moet halen waaruit blijkt dat er een type goedkeuring is etc....
Benjdmin heeft hem ingevoerd.
De auto is eerst in de UK op kenteken gegaan, was dus al binnen de EU en daarna doodsimpel op NL kenteken...
'98 JDM Integra Type-R
L4urenZ wrote:R-civic wrote:Laurenz,
Zal je wel tig keer gevraagd zijn, maar is deze 98 spec itr bij import dus langs lelystad gegaan? en 1 a 1,5K afgetikt?
Begrijp dus dat elke auto na 98 naar lelystad moet, of je heb een of andere certifaat iets wat je bij de dealer moet halen waaruit blijkt dat er een type goedkeuring is etc....
Benjdmin heeft hem ingevoerd.
De auto is eerst in de UK op kenteken gegaan, was dus al binnen de EU en daarna doodsimpel op NL kenteken...
Zo doodsimpel is het nou ook weer niet...
Als de auto al in europa is geregistreerd kun je hem invoeren bij alle RDW vestigingen...
Is je auto van buiten de eu en van bouwjaar 98 of jonger en/of je wilt een andere motor op het kenteken hebben, dan zul je inderdaad naar lelystad moeten ( 1000+euro voor deze keuring ) Is hij ouder dan 98 dan kan dit wel bij alle RDW vestigingen en dan kost dit +- 50euro.
Is je auto van buiten de eu en van bouwjaar 98 of jonger en/of je wilt een andere motor op het kenteken hebben, dan zul je inderdaad naar lelystad moeten ( 1000+euro voor deze keuring ) Is hij ouder dan 98 dan kan dit wel bij alle RDW vestigingen en dan kost dit +- 50euro.
MFrame Autosport
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm