L4urenZ - JDM 98' Integra Type-R
Vanavond naar IJmuiderslag gereden om op de toch reeds verlaten parkeerplekken even wat foto's te schieten. Het was reeds te donker voor een echt mooi shot, maar dat komt de volgende keer wel ^^
Grotere versies te zien in mijn Flickr selectie van de Integra Type-R
Daarnaast zit ook mijn spoon olie dop erop en moet ik even gaan uitzoeken hoe ik mijn SRS unit voor de gek ga houden als ik mijn momo corse stuur erin ga zetten.
Heeft iemand hier nog tips bij ?
[edit] Reeds gezocht en gevonden hoe verder te gaan. 2 Ohms weerstandje moet het doen of een srs service plug.
Even kijken wat wijsheid is :roll:
Grotere versies te zien in mijn Flickr selectie van de Integra Type-R
Daarnaast zit ook mijn spoon olie dop erop en moet ik even gaan uitzoeken hoe ik mijn SRS unit voor de gek ga houden als ik mijn momo corse stuur erin ga zetten.
Heeft iemand hier nog tips bij ?
[edit] Reeds gezocht en gevonden hoe verder te gaan. 2 Ohms weerstandje moet het doen of een srs service plug.
Even kijken wat wijsheid is :roll:
'98 JDM Integra Type-R
-
- Posts: 295
- Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
- Contact:
-
- Posts: 695
- Joined: Tue Sep 04, 2007 8:33 pm
Toch maar besloten om het huidige stuur er nog even in te laten zitten.
Mijn andere stuur kan nog wel een paar maanden wachten, doet ze nu ook al
Gister was het tijd voor de distributie riem en wat andere mods.
Helaas bleef een gedeelte van mijn bougiekabels op de bougie zitten toen we ze eraf haalde, dus meteen maar even nieuwe kabels erop gedaan van magnecor.
Daarnaast had ik een kleine tegenslag met het plaatsen van mijn Benen Tripod en Tiebar.
De tiebar past niet op het chassis ivm de vorm en de Tripod kan er ook niet op omdat mijn airco unit in de weg zit
Nadat het gewone werk gedaan was, meteen even mijn cold air intake erop gezet samen met de Password jdm cooling plate en de passwordjdm vtec solonoid.
* Picture time *
Voor hen die het boeit, Ik heb sinds kort ook een blog om alles te volgen www.jdm-itr.nl
Mijn andere stuur kan nog wel een paar maanden wachten, doet ze nu ook al
Gister was het tijd voor de distributie riem en wat andere mods.
Helaas bleef een gedeelte van mijn bougiekabels op de bougie zitten toen we ze eraf haalde, dus meteen maar even nieuwe kabels erop gedaan van magnecor.
Daarnaast had ik een kleine tegenslag met het plaatsen van mijn Benen Tripod en Tiebar.
De tiebar past niet op het chassis ivm de vorm en de Tripod kan er ook niet op omdat mijn airco unit in de weg zit
Nadat het gewone werk gedaan was, meteen even mijn cold air intake erop gezet samen met de Password jdm cooling plate en de passwordjdm vtec solonoid.
* Picture time *
Voor hen die het boeit, Ik heb sinds kort ook een blog om alles te volgen www.jdm-itr.nl
'98 JDM Integra Type-R
Carterontluchtings filtertje halen en slurfje afdoppen. Nergens voor nodig, die vieze olie terug je motor in blazen.
Volgende, goedkope, upgrade is een intake heatshield gasket en de KVS leidingen van je gasklep halen. Alle kleine beetjes helpen!
Oh en geloof me, die tunnel wordt nog veel leuker als je een open uitlaat inclusief cat en spruit hebt :twisted:.
Volgende, goedkope, upgrade is een intake heatshield gasket en de KVS leidingen van je gasklep halen. Alle kleine beetjes helpen!
Oh en geloof me, die tunnel wordt nog veel leuker als je een open uitlaat inclusief cat en spruit hebt :twisted:.
Thnx voor de tips maarten.
- Volgende updates zijn zomerbandjes ipv winterbanden.
- Innovative engine mounts
- Engine Damper
- Brake Stopper
Daarnaast de deuk uit de achterklep halen en een nieuwe voorbumper score'n
De uitlaat staat even op een laag pitje, mijn vriendin was juist zo blij dat ze niet meer doof werd als ze mee reed.
- Volgende updates zijn zomerbandjes ipv winterbanden.
- Innovative engine mounts
- Engine Damper
- Brake Stopper
Daarnaast de deuk uit de achterklep halen en een nieuwe voorbumper score'n
De uitlaat staat even op een laag pitje, mijn vriendin was juist zo blij dat ze niet meer doof werd als ze mee reed.
'98 JDM Integra Type-R
Zaterdag heb ik de auto laten poetsen, Ze is er qua lak zeer op vooruit gegaan, moet alleen toch echt een andere voor en achterbumper op de kop tikken.
Hier ga ik van de zomer maar eens op zoek naar .. :lol:
Terwijl de meneer bezig was ben ik op wat gaan rondneuzen in en rondom het pand waarin wij zaten. Wat een aantal leuke shots opleverde...
En aan het einde van de middag was de auto helemaal klaar...
En natuurlijk ook de spoiler weer netjes terug gezet.
Hier ga ik van de zomer maar eens op zoek naar .. :lol:
Terwijl de meneer bezig was ben ik op wat gaan rondneuzen in en rondom het pand waarin wij zaten. Wat een aantal leuke shots opleverde...
En aan het einde van de middag was de auto helemaal klaar...
En natuurlijk ook de spoiler weer netjes terug gezet.
'98 JDM Integra Type-R
Op foto's ziet ze er idd strak uit.
Ze moet stiekem nog wel even een nieuwe voor en achter bumper.
Alleen een '98 spec achterbumper is vrij lastig te vinden.
Het embleem komt er wel op terug, maar ik wil dan eerst de deur uit de achterklep laten halen.
Daarnaast ook even kijken waar ik het voorste embleem vandaan ga halen, Gezien een EDM logo meer bolling heeft dan een JDM logo.
ps : heeft iemand enig idee hoe ik hars van mijn motorkap af krijg ?
Ze was zo mooi gepoetst, heb alleen afgelopen weekend onder een boom gestaan... dus ik heb nu kleine groene en gele streepjes.
Ze moet stiekem nog wel even een nieuwe voor en achter bumper.
Alleen een '98 spec achterbumper is vrij lastig te vinden.
Het embleem komt er wel op terug, maar ik wil dan eerst de deur uit de achterklep laten halen.
Daarnaast ook even kijken waar ik het voorste embleem vandaan ga halen, Gezien een EDM logo meer bolling heeft dan een JDM logo.
ps : heeft iemand enig idee hoe ik hars van mijn motorkap af krijg ?
Ze was zo mooi gepoetst, heb alleen afgelopen weekend onder een boom gestaan... dus ik heb nu kleine groene en gele streepjes.
'98 JDM Integra Type-R