L4urenZ - JDM 98' Integra Type-R
itr703 wrote:L4urenZ wrote:Zaterdag heb ik de auto laten poetsen
Mag ik vragen wat je voor een poetsbeurt betaald (en wat wordt daar voor gedaan ?) ?
De meneer van www.carcleaningamersfoort.nl doet het in 3 uur helemaal en dat kost iets van 75 euro.
Voor mij had hij toen een speciaal prijsje gemaakt omdat ik meteen 2 auto's liet doen.
@ Arno : Ik stop meestal gewoon bij een tankstation iipv dat ik in mijn trashbox ga zitten poepen * stinkt zo *
Daarnaast is het handig voor papiertjes en bonnetjes van t tanken xD
'98 JDM Integra Type-R
L4urenZ wrote:itr703 wrote:L4urenZ wrote:Zaterdag heb ik de auto laten poetsen
Mag ik vragen wat je voor een poetsbeurt betaald (en wat wordt daar voor gedaan ?) ?
De meneer van www.carcleaningamersfoort.nl doet het in 3 uur helemaal en dat kost iets van 75 euro.
Voor mij had hij toen een speciaal prijsje gemaakt omdat ik meteen 2 auto's liet doen.
Ik had hem al gevonden via google maps :-) Op 1 van je foto's staat het bedrijf wat er naast zit.
Prijs klinkt beter ..... Ik had een prijsopgave van 2 paketten voor resp. 330 euro en 820 euro. Daar waren ze dan wel 2 dagen mee bezig en was inclusief teflon coating of cartec wax guard. Ongetwijfeld is alle waar naar zijn geld maar dit was me toch net ff te prijzig ..... :roll:
Gewoon poetsen is mij voorlopig goed genoeg .... :-)
Ik zal de website eens bekijken; Thanx !!
Aflevering 5 van de Soap "Auto totaal glas en de import integra"
Zaterdag bij hun geweest, second opinion gehad. Ze waren het met me eens dat hij er te laag in zit en dat hij opnieuw erin moet.
Hun gingen de klemmetjes bestellen en mij bellen zodra ze binnen waren.
Vandaag om 12.00 krijg ik telefoon dat ze mijn chassis nummer nodig hebben voor die klemmen.
Ik heb ze die vrolijk gegeven en hun succes gewenst gezien ik een cijfer of 4 mis ( Japanse auto 8-) )
Om 17.00 ging mijn telefoon wederom, ze hadden met de honda dealer ( Maarschalk, Velserbroek ) gesproken en die zeiden dat ik hun het mijn motorcode gegeven had ipv mijn chassis nummer.
Dus ik lang, laten zien, hij mij gelijk geven... Ik hun maar het advies gegeven om de dealer in Hillegom te bellen, vragen naar Niels en hem uit te leggen dat het om een import uit japan gaat.
Dan moet niels de hint snappen en weten dat ze het via een omweg moeten zoeken. Plus dat hij ook wel weet dat het om mijn auto gaat.
Vervolgens maar even naar de dealer in Velserbroek gereden, Waar mijn oud-collega van me achter de balie zat. Hem verteld dat mijn chassis nummer wel degelijk goed is en niet begint met JHM. Hij lachen want hij wist precies waar het om ging.
Samen even de catalogus doorgespit om de juiste parts nummers te weten te komen. Daarna vrolijk dat lijstje doorgefaxt naar Auto Totaal glas.
Daarna nog even met ze gebeld en gevraagd of ze de fax ontvangen hadden. Morgen gaan hun weer met de dealer bellen om het een en ander te bestellen...
To be continued....
Zaterdag bij hun geweest, second opinion gehad. Ze waren het met me eens dat hij er te laag in zit en dat hij opnieuw erin moet.
Hun gingen de klemmetjes bestellen en mij bellen zodra ze binnen waren.
Vandaag om 12.00 krijg ik telefoon dat ze mijn chassis nummer nodig hebben voor die klemmen.
Ik heb ze die vrolijk gegeven en hun succes gewenst gezien ik een cijfer of 4 mis ( Japanse auto 8-) )
Om 17.00 ging mijn telefoon wederom, ze hadden met de honda dealer ( Maarschalk, Velserbroek ) gesproken en die zeiden dat ik hun het mijn motorcode gegeven had ipv mijn chassis nummer.
Dus ik lang, laten zien, hij mij gelijk geven... Ik hun maar het advies gegeven om de dealer in Hillegom te bellen, vragen naar Niels en hem uit te leggen dat het om een import uit japan gaat.
Dan moet niels de hint snappen en weten dat ze het via een omweg moeten zoeken. Plus dat hij ook wel weet dat het om mijn auto gaat.
Vervolgens maar even naar de dealer in Velserbroek gereden, Waar mijn oud-collega van me achter de balie zat. Hem verteld dat mijn chassis nummer wel degelijk goed is en niet begint met JHM. Hij lachen want hij wist precies waar het om ging.
Samen even de catalogus doorgespit om de juiste parts nummers te weten te komen. Daarna vrolijk dat lijstje doorgefaxt naar Auto Totaal glas.
Daarna nog even met ze gebeld en gevraagd of ze de fax ontvangen hadden. Morgen gaan hun weer met de dealer bellen om het een en ander te bestellen...
To be continued....
'98 JDM Integra Type-R
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Na lang wachten en zaterdag de hele tijd met temperatuurtje "tropisch" in de auto gezeten te hebben. Kreeg ik vandaag bericht ( via de honda dealer zelf ). Dat de benodigde klemmen binnen waren. Hopelijk vandaag dus ook een afspraak maken om mijn raam er opnieuw in te laten zetten.
Verder via All4Honda een brake stopper gehaald en reeds gemonteerd op de auto. Terwijl ik daar bezig was, zag ik dat het "DOHC VTEC" en H logo nogal verweerd waren in de loop der tijd.
Dus fijn 20 minuten op mijn knieën gezeten met een bakje water en schuurpapier.
Ben zelf wel tevreden met het resultaat, ga denk ik toch maar een keer kijken naar een nieuwe kleppendeksel.
Mr X, had mij tijdens de opening van Honda Hensgens het parts nummer gegeven van een nieuwe oem ITR sleutel.
Ben de week erop even langs de dealer gereden en ook deze is inmiddels in mijn bezit.
Kosten, 43 ex en 3 euro voor het slijpen bij de lokale sleutelboer.
Volgende maand komt er een setje nieuwe banden onder de auto en wil ik een setje Goodridge staal gevlochten remleidingen onder de auto hebben.
Dan moet ze in princiepe klaar zijn om wat rondjes nurburgring te kunnen volhouden.
Verder via All4Honda een brake stopper gehaald en reeds gemonteerd op de auto. Terwijl ik daar bezig was, zag ik dat het "DOHC VTEC" en H logo nogal verweerd waren in de loop der tijd.
Dus fijn 20 minuten op mijn knieën gezeten met een bakje water en schuurpapier.
Ben zelf wel tevreden met het resultaat, ga denk ik toch maar een keer kijken naar een nieuwe kleppendeksel.
Mr X, had mij tijdens de opening van Honda Hensgens het parts nummer gegeven van een nieuwe oem ITR sleutel.
Ben de week erop even langs de dealer gereden en ook deze is inmiddels in mijn bezit.
Kosten, 43 ex en 3 euro voor het slijpen bij de lokale sleutelboer.
Volgende maand komt er een setje nieuwe banden onder de auto en wil ik een setje Goodridge staal gevlochten remleidingen onder de auto hebben.
Dan moet ze in princiepe klaar zijn om wat rondjes nurburgring te kunnen volhouden.
'98 JDM Integra Type-R
micronsil wrote:Ik weet dat de JDM geen start onderbreker heeft.
Maar deze sleutels hebben die wel en chip erin zitten?
Ik zoek die sleutels namelijk al een tijdje.
(wat kost dat eigenlijk als ik zo brutaal mag zijn)
Deze sleutel heeft geen chip en JDM model heeft geen chip nodig... Stel je wilt op je auto toch zo'n sleutel dan moet je de chip uit je originele sleutel halen en ergens bij je slot plakken...
43,- excl + 3 euro om hem te laten slijpen (staat ergens in deze topic's :lol: )
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
thx Rick en Lau voor de info.
Daarom zei ik al de JDM heeft geen start onderbreken m.a.w. geen chip nodig.
hahah
Ik had alleen de goede hoop dat deze sleutel wel een chip erin had zitten
een vriend van me op Curaçao heeft een USDM ITR met zo'n sleutel en chip erin zitten.
Maar hij heeft de auto met die sleutels gekocht en wist er dus niet aan te komen.
Daarom zei ik al de JDM heeft geen start onderbreken m.a.w. geen chip nodig.
hahah
Ik had alleen de goede hoop dat deze sleutel wel een chip erin had zitten
een vriend van me op Curaçao heeft een USDM ITR met zo'n sleutel en chip erin zitten.
Maar hij heeft de auto met die sleutels gekocht en wist er dus niet aan te komen.