Stuur schoonmaken
Stuur schoonmaken
Iemand een goede tip om je stuur schoon te maken ?
Met de meeste schoonmaakmiddelen wordt je stuur dermate glad
dat het gevaarlijk wordt. Tips ?
Peter
ITR703
Met de meeste schoonmaakmiddelen wordt je stuur dermate glad
dat het gevaarlijk wordt. Tips ?
Peter
ITR703
Zelf reinig ik het stuur altijd met een Meguiars Micro fiber doek zonder reinigingsmiddel. Je merkt duidelijk dat er een weerstand voelbaar is als het stuur vies is. Verder ben ik niet zo kapot van middeltjes op mijn stuur en stiksel.
Na het afwrijven voelt het schoon en glad aan. Als het goed is wordt je stuur ook niet vies, alleen wat vettig van je handen.
Na het afwrijven voelt het schoon en glad aan. Als het goed is wordt je stuur ook niet vies, alleen wat vettig van je handen.
slydawg wrote:Ik heb ook een Momo stuurtje liggen uit een JDM/Anniversary, alleen die stiksels zijn wat minder.
Die heb ik, anniversary edition stuur. Maar op de licht verkleurende stiksels na zit die er nog goed uit wat mij betreft...
Als ik een nieuwe wil dan in nieuw staat :wink: thanks.
Ik heb ook van meg. dat leather spul. Werkt mijnsinziens goed. Leer moet je voeden, anders droogt het uit.
Wordt er niet glad mee ofzo. Ik smeer idd met mn handen goed in en dan ff in laten trekken (niet heel dik erop maar gewoon uitsmeren) en dan dag erna ff doekie er over heen voor je gaat rijden.
Elke keer als ik de auto heb gewassen en daarna afgedroogd heb met een mega grote microvezel doek, neem ik hiermee ook meteen mn dash en alle andere plastic mee af in mn interieur.
En om de zoveel tijd dit productje gebruiken.
Meguiar's All Purpose Cleaner features a unique solution with fabric softeners that helps recondition all interior surfaces such as carpet, upholstery, vinyl, and even leather. It brightens and improves look of the material while it lifts dirt and grime away with special foaming action.
En om de zoveel tijd dit productje gebruiken.

Meguiar's All Purpose Cleaner features a unique solution with fabric softeners that helps recondition all interior surfaces such as carpet, upholstery, vinyl, and even leather. It brightens and improves look of the material while it lifts dirt and grime away with special foaming action.