Dealers

Alleen zichtbaar als je Bestuurds lid bent van de Type-R Club
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Dealers

Post by Jo& »

Ik wilde graag mn 'eigen' Honda dealer vragen of hij Clubpartner wil worden.
Wat kan ik hem aanbieden, wat zijn de voordelen voor hem en wat mag ik hiervoor terug vragen.
Hebben we hier misschien een soort brief over oid wat ik zou kunnen sturen?

Gr. Joanne
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: Dealers

Post by ITR DC2 »

Jo& wrote:Ik wilde graag mn 'eigen' Honda dealer vragen of hij Clubpartner wil worden.
Wat kan ik hem aanbieden, wat zijn de voordelen voor hem en wat mag ik hiervoor terug vragen.
Hebben we hier misschien een soort brief over oid wat ik zou kunnen sturen?

Gr. Joanne


Dit is hetgeen ik eens wil gaan doen voor de Belgische leden onder ons...
Danwel een dealer in hun omgeving (mocht dit de moeite waard zijn)
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Ik heb het volgende gemaild naar mijn Honda Dealer en heb positief antwoord terug gekregen :D Hoeveel korting weet ik nog niet. Maar hoop dit snel te kunnen melden.

Onderstaande is een opzetje, nu is het wel zo dat ik (en mijn familie) deze dealer al jaren ken, dus het is opgesteld alsof ik aan een bekende schrijf.

-----
Ik heb een vraagje. Of je ook Club Partner wilt worden van de Type-R Club Benelux (www.type-r.nl).

De voordelen zijn uiteraard ontelbaar veel!

- Je komt dan op onze site (dat is dan weer goed voor je pageranking enz)
- Je ons als club een keer kan vragen voor een happening
- We hebben nog geen dealer in de regio Rotterdam, dus zullen er nu eerder mensen uit die regio naar jouw garage komen.
- We doen 1x in de zoveel tijd 'group buys' dus dan bestellen we met een aantal mensen een bepaald onderdeel (of pakket van onderdelen) als je clubpartner bent dan heb je kans hier in mee te doen (ik zal wel alvast eerlijk zeggen dat je dit geen honderden of duizenden euro's per jaar op gaat leveren hoor)
- En natuurlijk het ondersteunen van een groepje Honda Type-R gekken die niet van autostyle tupperware houden maar van origineel Honda of Japanse A-merken.

Wat we hiervoor terug vragen is of je onze leden (die zich legitimeren dmv een lidmaatschapjspasje) korting wilt geven?

Onderstaande een lijstje van Clubpartners:
LIJSTJE

Ik hoor graag van je of je hier aan mee wilt doen.
Post Reply