Gaskleppie wrote:De grote beurt bij de Lupo van mn meisie was ook duurder bij de garage om de hoek dan bij de dealer. Het lijkt erop dat de reclame's zin hebben gehad!
Gaskleppie wrote:De grote beurt bij de Lupo van mn meisie was ook duurder bij de garage om de hoek dan bij de dealer. Het lijkt erop dat de reclame's zin hebben gehad!
Ik hoor het al jij maak je handen niet vies aan een Duitser. :lol:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Sinister wrote:Werkuren zijn bij universele altijd goedkoper hier in België. Plus als je in het zwart kan is het nog pakken voordeliger.
Heb je dan nog wel garantie?
Garantie op een 10 jaar oude wagen :wink: als ze mijn olie verversen moet ik geen garantie hebben of als ze mijn uitlaat monteren.
Gaat mij om de uitgevoerde werkzaamheden.
dus als ze bij jouw je olie verversen en de carterplug niet goed vast zetten, je gaat rijden, carterplug trilt los, olie loopt eruit, blok naar de klote en milieu vervuiling.
wie gaat die kosten betalen?
Wel het topic raakt vervuild Bij een universele garage kun je dat zeker verhalen. Is gewoon ook een goede garage nl. Maar denk at ie bedoeld als een 'mannetje' het zwart doet voor je...
Merkdealer weet meestal precies hoe het moet, terwijl een universele garage de klus niet goed kent en meer zoekwerk heeft. Scheelt ook tijd en dus kan een merkdealer soms daarom ook goedkoper zijn...
Mijn universele garagist kan voor de meeste dingen beter onder de voeten dan mijn merkdealer, voor kleppen regelen moet ik mijn merkdealer ook niet aanspreken want dan heb je 10 pk minder ipv meer, prutsers genoeg bij honda dealers ik al ondervonden. Ik heb mijn volledige koppeling laten vervangen door een universele garage, wel een kennis en die deed het sneller, 30% goedkoper en zeker zo goed want ze is zo goed als nieuw. Je moet wel een goeie weten natuurlijk, daar ligt het pijn punt.