thanks, ik weet genoeg.
ik ga het gewoon proberen te verhalen bij HONDA.
bertjehonda wrote:dit is een typisch geval van slecht opschuren maar vooral slecht ontvetten.
als je t wit wil laten spuiten zit je al snel aan de 400 euro omdat ze nog wat extra dingen meepaken om kleurverschil te voorkomen. zwart zal een ander verhaal zijn.
maar 400 is wel veel, het is btw alleen de onderste kunstof lip.
RedSun wrote:Je hebt wel garantie als het goed is. Je moet alleen weten wie hem heeft over gespoten en wanneer. Als het een Focwa bedrijf is heb je (ik geloof) iets van 8 jaar garantie op de lak.
Dit kunnen ze wel herstellen met een spot repair. Dan spuiten ze alleen dat stukje en iets er omheen ff bij.
De vraag is alleen of je hele bumper slecht gespoten is.
spuiter? is onbekend
de hele onderste lip is waarchijnlijk slecht gespoten, want aan de zijkant is het ook niet veel beter.
eteuben wrote:Garantie vanuit Honda doelde hij op vermoedelijk. Indien het een herspoten deel vanuit een Focwa bedrijf is heb je uiteraard ook garantie, maar weet niet of die over te dragen is van eigenaar!
dat was idd mijn vraag ja.
ik heb hem pas iets meer als een half jaar. en daarvoor is d auto altijd bij honda in de service geweest (voor zover ik weet) en de auto zit nog in de normale garantieperiode.
we zullen zien.