Japotoperformance NL stelt zich voor!

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
Guest

Japotoperformance NL stelt zich voor!

Post by Guest »

Beste forumleden,

waarschijnlijk kennen jullie deze naam al wel. 'Japoto Performance Parts'.
Sinds 2006 is deze dochteronderneming opgestart naast 'Japoto' wat al sinds 1992 bestaat.
'Japoto Performance Parts' is een van de grootste importeurs van JDM onderdelen in Nederland. Er worden complete auto's, swaps, versnellingsbakken, rolkooien, velgen, exterieurdelen, interieurdelen, computers etc. verkocht door heel Europa en daar buiten. Maandelijks worden er nieuwe onderdelen gekocht, waarna deze worden geimporteerd naar Nederland.

Bij 'Japoto Performance Parts' is het nu ook mogelijk om gebruikte/nieuwe vervangingsonderdelen aan te schaffen. Bijvoorbeeld: spatborden, dynamo's, remklauwen, spiegels, deuren, etc. Zowel OEM als immitatie. Voor vragen of interesse op dit gebied kun je het beste via de mail contact opnemen. [email="info@japotoperformanceparts.nl"]info@japotoperformanceparts.nl[/email]

Ik, Derk Rutgers neem voor Japoto performance parts de verschillende forumwerkzaamheden op mij in Nederland en sinds kort ook in Belgie.
Voorheen verkochten wij alleen vanuit het bedrijf en zo nu en dan via de site, maar wij willen nu de echte serieuze Hondaliefhebbers benaderen op deze manier om goede, mooie en betrouwbare producten te kunnen leveren voor een nette prijs.

De verzendingen zijn goed geregeld bij ons, omdat wij een contract hebben met DHL. Deze halen iedere dag alle paketten op zodat deze de volgende dag afgeleverd kunnen worden. (buitenland kan soms een dag langer duren).

De meeste mensen hier zullen mij persoonlijk wel kennen van de andere fora onder de naam: Derk, Derkie, Delta_sierra en Blacksol.

Ik rijd zelf in een zwarte Del sol met jdm b16a turbo op ca 9 psi. (nu al bijna 2 jaar)

Voor eventuele vragen of opmerkingen kun je ons altijd Pmen!

Hopelijk jullie van dienst te kunnen zijn.

Groet

Derk,
Japotoperformance
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

1. Dit lijkt mij gewoon reclame te zijn. Staan we dit toe?
2. Wie activeerde dit account?
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Reclame,spam

Ik heb deze geactiveerd. Even niet opgelet
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

OK. Wat je ook doet, activeer niet via de gestuurde email. Klik dus niet op de link in het waarschuwingsmailtje. Het is namelijk de activatie code, niet de link naar het profiel waarna we kunnen kiezen om de gebruiker wel of niet te activeren.

Kijk altijd eerst naar het profiel hier, en kijk dan naar zaken als hobbies etc. Als ze ingevuld zijn is het vaak spam.

Stuur jij even een pb naar de gebruiker dat hij als gebruiker welkom in maar zonder de reclame?
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

IvoG wrote:OK. Wat je ook doet, activeer niet via de gestuurde email. Klik dus niet op de link in het waarschuwingsmailtje. Het is namelijk de activatie code, niet de link naar het profiel waarna we kunnen kiezen om de gebruiker wel of niet te activeren.

Kijk altijd eerst naar het profiel hier, en kijk dan naar zaken als hobbies etc. Als ze ingevuld zijn is het vaak spam.

Stuur jij even een pb naar de gebruiker dat hij als gebruiker welkom in maar zonder de reclame?


Ok, prima :o ops:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Japotoperformance wrote:Beste Frans,

Als eerste, bedankt voor de verwelkoming!

Over het dealerschap:
Wij zijn in zekere zin eenzelfde soort aanbieder als Gerben (FASTFWD)
en J-Parts dus daarom dacht ik dat wij ook gewoon onderdelen mogen aanbieden op dit forum.
Begrijp ik het nou goed dat wij sowieso niets mogen aanbieden, of bedoel je dat wij geen reclame mogen maken?
Wij zitten momenteel op een kleine 8 andere fora, dus het leek ons ook een goed idee om op dit forum ook te mogen aanbieden.
Bij voorbaat dank voor de verduidelijking.

Met vriendelijke groet,

Derk Rutgers
Japotoperformance


Beste Mijnheer Rutgers,

Bedankt voor de interesse in onze club.

Het forum is er er voor de laden en is geen marktplaats.

Hier is bewust voor gekozen.

Alleen om zaken te verkopen voegt niets toe aan de sfeer op het forum.

Om mee te praten bent u natuurlijk welkom.

Mvg
Frans


Het wordt tijd dat we Gerben (FASTFWD)
en J-Parts gaan aanpakken. Voor dit uit de hand loopt. :dunno:
Post Reply