Page 1 of 1

Elec. Superchrager.

Posted: Tue Mar 10, 2009 12:50 pm
by Roy
Ik kwam dit tegen op Ebay een elec blower wat meer geforceerde lucht naar je inlaat moet doen stromen.

Image

ELEC Blower

Zal dit enige pk winst opleveren of maakt het alleen wat stuk.

het lijkt mij dat de ECU dit niet pikt en nutteloos meer benzine probeert te verbranden.

Posted: Tue Mar 10, 2009 1:08 pm
by slydawg
Enige die winst maakt is de verkoper die deze rotzooi verkoopt!

Posted: Tue Mar 10, 2009 1:10 pm
by -=[BLACKA]=-
slydawg wrote:Enige die winst maakt is de verkoper die deze rotzooi verkoopt!

:lol:

Posted: Tue Mar 10, 2009 1:47 pm
by boikel
slydawg wrote:Enige die winst maakt is de verkoper die deze rotzooi verkoopt!


True!

Dit fohntje kan nooit kan nooit de benodigde lucht naar je motor pompen, laat staan druk opbouwen.
Zo'n 5 jaar geleden werden er al mensen mee genept. Ze worden nog steeds verkocht, dus er zullen wel mensen intrappen. :evil:

Posted: Tue Mar 10, 2009 2:12 pm
by -=[BLACKA]=-
:twisted: deze werkt wel
Image

Posted: Tue Mar 10, 2009 4:49 pm
by MPG
Als je bedenkt dat een kleine turbo al enkele pk's aan vermogen kost om te laten draaien (gewonnen vermogen is natuurlijk groter dan verloren vermogen), dan kun je wel nagaan dat een blower van 2,2A x 12V = 26W niets zal opleveren. Het zal nog eerder een restrictie in het inlaatkanaal zijn.

Gewoon ordinaire oplichting.

Posted: Tue Mar 10, 2009 8:16 pm
by Roy
Dat dacht ik al.

@ Blacka: Die doet 'm zekers :lol:

Posted: Tue Mar 10, 2009 8:51 pm
by IvoG
Als ik 1 euro kreeg voor elke keer dat iemand deze vraag stelde op een forum, dan had ik de JR al op de ATR zitten! :lol:

Posted: Tue Mar 10, 2009 9:27 pm
by Benjdmin
LoL! :lol:

Posted: Wed Mar 11, 2009 1:01 am
by Roy
IvoG wrote:Als ik 1 euro kreeg voor elke keer dat iemand deze vraag stelde op een forum, dan had ik de JR al op de ATR zitten! :lol:


Rekening nummer? :lol: