Page 1 of 1

Inlaatspruitstuk van atr demonteren

Posted: Thu Dec 04, 2008 5:20 pm
by R-STYLE
hoiii heeft iemand een beschrijving hoe ik de inlaatspruitstuk van een atr demonteer ik denk dat er valse lucht tussen de pakking naar binnen gaat

alvast bedankt

Posted: Thu Dec 04, 2008 8:35 pm
by Gaskleppie
Als je dat denkt zou ik dat eerst maar eens goed testen. Zo makkelijk is dat nou ook weer niet om die eraf te halen.
Je koelwater moet namelijk ook uit je motor.

Je kan dit testen met een planten spuit. Start je motor en spuit met de spuit de runners en de overgang naar je motor zijknat. Als het toerental varieerd met het spuiten heb je idd een lek.

Posted: Thu Dec 04, 2008 9:40 pm
by R-STYLE
ok gaskleppie dat ga ik morgen dan even proberen en wat bedoelt u precies met runners de inlaat pijpen?

Posted: Fri Dec 05, 2008 12:02 am
by LCR
Pas op dat er geen water bij de bougies komt :stampen:

Posted: Fri Jul 03, 2009 6:09 am
by Katana
Ik zie je topic nu pas, misschien helpt dit:

Image

Posted: Fri Jul 03, 2009 11:14 am
by magnificent_one
Sorry voor de offtopic maar heb je dit toevallig ook van de D16v1? :o ops:
Katana wrote:Ik zie je topic nu pas, misschien helpt dit:

Image

Posted: Sat Jul 04, 2009 4:34 pm
by Keung
in grote lijnen is het allemaal hetzelfde. Meest lastige is de beugel tussen de inlaatspruitstuk en onderblok losmaken.

Posted: Sat Jul 04, 2009 4:49 pm
by Katana
Keung wrote:in grote lijnen is het allemaal hetzelfde. Meest lastige is de beugel tussen de inlaatspruitstuk en onderblok losmaken.


De oem papieren paking weg krabben is ook een goede (vooral lange) training in "anger management" :evil:

@magnificent_one: nee, het spijt me

Posted: Sun Jul 05, 2009 2:56 pm
by Keung
@ Katana: Ook een pittige training voor je rugspieren...

Posted: Sun Jul 05, 2009 3:01 pm
by Katana
Keung wrote:@ Katana: Ook een pittige training voor je rugspieren...


En een afdruk van de ontsteking in je borst.

Maar je can wel meteen alles schoonmaken.

Ik heb er nog ergens foto's van