Honda Accord H22a CB3 toen nu met de NSX! Michel

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
hondaaccordh22a
Posts: 41
Joined: Wed Aug 13, 2008 8:24 am

Honda Accord H22a CB3 toen nu met de NSX! Michel

Post by hondaaccordh22a »

Hallo allemaal

Ik ben Michel ik ben van 26 mei 1984 en rij in een accord met h22a motor sinds 3 maanden ongeveer fotos volgen
Nick
Posts: 569
Joined: Tue Oct 03, 2006 10:08 am

Post by Nick »

welkom ben benieuwd naar de fotos :D
User avatar
sigur
Posts: 655
Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm

Post by sigur »

Welkom Michel
corne
Posts: 64
Joined: Tue Aug 05, 2008 10:45 am

Post by corne »

welkom hier :D
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

kort maar krachtig 8)
Welkom op het forum.
Deus Ex Machina!
D_ToXx²
Posts: 559
Joined: Tue Mar 04, 2008 8:59 pm

Post by D_ToXx² »

welkom dude!
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Welkom Michel.
Goelette
Posts: 118
Joined: Mon Aug 21, 2006 7:29 pm

Post by Goelette »

welkom. Wat voor Accord? Foto's ! :)
hondaaccordh22a
Posts: 41
Joined: Wed Aug 13, 2008 8:24 am

Post by hondaaccordh22a »

hoi
dank u allemaal
het gaat om een accord uit 1990
heb nog geen fotos gemaakt komt nog
Goelette
Posts: 118
Joined: Mon Aug 21, 2006 7:29 pm

Post by Goelette »

En heb je die in noord-Limburg gekocht? Denk dat ik hem wel ken. heb zelf een 1991 met H22A... :)
accord niels
Posts: 49
Joined: Wed Apr 02, 2008 2:19 pm

Post by accord niels »

ik denk ook wel dat ik die ken. is wel een mooie cord. ik heb zelf een 94 accord coupe met een h22a.
hondaaccordh22a
Posts: 41
Joined: Wed Aug 13, 2008 8:24 am

Even opnieuw voorstellen!

Post by hondaaccordh22a »

Hallo allemaal

Ik zal me even opnieuw voorstellen!Ben de laatste tijd niet zoveel actief geweest op de verschillende forums.Ik ben Michel van Dam ben geboren op 26 mei 1984 in Tiel en woon ook nog steeds in Tiel.

Dit zijn mijn ex auto's:ben begonnen met een Mazda 323f 1.6 16v bg model zonder verdere opties:
Image
Alleen 16'' BSA velgen 215 40 16 en dat zonder stuurbekrachtiging en later nog verlaagt 40mm verder standaard

Toen een Honda Civic Coupe 1.6 16v uit 03-1996 met electrische ramen,spiegels,schuifdak,abs.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Ramen geblindeerd,verlaagt voor 20mm,Brock B2 velgen voor 7.5j 195 45 16 achter 9j 215 40 16,crx stoelen hele interieur laten bekleden met leer licht grijs en donker grijs,motor ruimte netjes gemaakt alles gespoten en een carbon airbox,4-2-1 uitlaat spuitstuk,japstyle demper goud kleurig,remklauwen en trommels goud kleurig gemaakt,logo goud kleurig,alleen voo bumper lip,alles in kleur spiegels skirts handgrepen,amerikaanse spiegels,enz hoop aan gedaan

heel erg goed kunnen verkopen en een standaard coupe ingeruild zonder enige optie die meteen weer door verkocht!

Toen een Honda CRX Vtec uit 1990 helemaal orgineel:
Image
Image
Image
Alleen zelf gemaakte knipperlichten voor in de bumper die originele oranje zijn echt lelijk

Toen een Opel jaja je leest het goed een Opel Corsa 2.0 8v
Image
Image
2.0 getunde motor met 155 pk was net een kanon en een kart ding veerde gewoon niet meer geweldige auto maar het is en blijft Opel lekte olie bij het leven en was meer kapot dan dat ie reed en toen de apk een lange waslijst dus zo snel mogelijk weer verkocht!

Toen een Nissan 200sx 1.8 Turbo stage 2
Image
Image
Image
Image
Was echt van alles aan gedaan.Motor kompleet gereviseert,buiten kant helemaal roest vrij gemaakt en voorzien van een nette bumper kit kompleet gespoten,turbo vervangen voor t28 en een andere horsmann stage 2 chip pk's weet ik niet precies maar volgens iedereen in de 200sx wereld rond 275 pk koppel ook rond de 350nm,ook een super auto maar heel veel sleutel werk ook vanwege de hoge km stand 250k plus alleen motor rond de 25k

Toen de Honda Accord CB3 h22a JDM motor:
Image
Image
Super netjes ingebouwde en goede JDM 2.2 Dohc motor met 205pk en 205nm dacht ik,8cm verlaagt,lichtere vliegwiel,K&N vervangings luchtfilter,Arowspeed benzinedruk regelaar met meter,MSD bougiekabels,NGK ZFR6FIX-11 iridium bougies,Remus eindemper,Bilstein B8 schokdempers,camber correctie kit,custom gemaakte veerpootbruggen vóórboven en achterboven,JDM Prelude remmenconversie vóór,Nette 16â€￾ ROH velgen,auto staat op moment weer te koop op marktplaats!!

Toen een Honda Accord Executive 2.4 Full options incl grootbeeld navigatie auto is verkocht aan MHG die ook actief is op dit forum:
Image
Image
Image
Image
18'' ASA licht gewicht velgen,en een subwoofer ingebouwt was niet echt tevreden over de originele subwoofers auto verkocht wegens omstandigheden

En toen mijn mooiste auto ooit waarmee ik heel erg tervreden ben Acura NSX 3.2 24v Targa 6bak bj1997 in de exclusieve kleur blauw en het licht bruine creme interieur:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Image
Auto is helemaal origineel wat ie voorlopig ook blijft hij is zo al super mooi misschien dat ik ooit nog andere wielen koop maar er is maar weinig moois voor te krijgen ik wil graag een strak wiel.Ik heb na aankoop de riem,waterpomp,spanrol laten vervangen,alle olieen en vloeistoffen vervangen,nu alleen nog de airco een service beurt laten geven,achter remmen moeten nog gebeuren.Dan is ie klaar voor volgend jaar zomer staat nu stil met dit weer want hij moet uit de pekel blijven.

Voor grotere foto' een keer een klikje op de foto!!
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

Mooie NSX en nog een 3.2 ook! doe je goed. Je kan zeker trots zijn op deze wagen.
bastiaan45
Posts: 471
Joined: Mon Mar 17, 2008 12:37 pm

Post by bastiaan45 »

Sodemieter, dat is een dikke NSX idd.. Mooie kleur ook. Netjes hoor.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Nette NSX hoor, super dat je er eentje hebt!
Ook nog eens targa en 3.2 leuk!

Die wielen zijn origineel voor de 3.2 versie he?
Als je ooit andere velgen koopt, dan wil ik deze wel van je overnemen.
ramontypeR
Posts: 36
Joined: Wed Nov 18, 2009 10:02 pm

Post by ramontypeR »

hey michel

ook maar aangemeld haha
is zeker een dikke bak egt super netjes
Delta_lima
Posts: 695
Joined: Tue Sep 04, 2007 8:33 pm

Post by Delta_lima »

Nette nsx!

Alleen die witte knippers in die ee8 oem voorbumper kunnen echt niet!
MHG
Posts: 313
Joined: Wed Apr 19, 2006 11:53 am
Contact:

Post by MHG »

Hey Michel, mooi lijstje wagens zeg. Als ik heel eerlijk ben vond ik de Accord exec. het mooist :D

Zoals ik al in de mail zei, pracht NSX. In het blauw heb ik hem eigenlijk nog niet gezien.
hondaaccordh22a
Posts: 41
Joined: Wed Aug 13, 2008 8:24 am

voorstellen

Post by hondaaccordh22a »

Hallo

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben altijd wel blij geweest met mijn auto's maar met de nsx super blij en zeer trots rijd ook echt super gewoon een geweldige auto!!!

Jo& :D it zijn de orginele velgen ja voor de 3.2 versie ik weet alleen nog niet als ik ze weg doe als ik andere koop maar als ik me bedenk dan weet ik waar ik ze kwijt kan!

Delta_lima:Het is maargoed dat we allemaal niet het zelfde zijn!Ik vond ze echt super staan in plaats van de oranjes!Maar zo als ik zeg ieder zijn mening toch?

MHG :D e accord was ook een hele mooie en fijne wagen.Waarmee ik ook een hoop plezier mee heb gehad.Als ik ooit de ruimte de nodig heb zal er ook wel weer zoiets voor terug of bij komen denk ik.Maarhij is ook niet te vergelijken met de nsx!Ik zag dat je al weer wat spullentjes gekocht had voor de accord zoiets wilde ik ook doen eigenlijk het is gewoon het mooist.Ik heb trouwens nog een k&n filter gevonden die al niet meer wist dat ik die had of ooit besteld had!Ik weet niet of je er intresse in heb?
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

ホンダ NSX!

Gaaf, Blauw met beige is echt geweldig! Wát een mooie auto.
Waar heb je hem gevonden als ik vragen mag?
Ik zie trouwens op een bepaald moment in je historie een fors stijgende lijn. Zie ik daar een carrière switch? :D
Post Reply