Page 1 of 1
Dyno ITR mugen airbox
Posted: Tue Jun 03, 2008 5:22 pm
by Sinister
Zoals de titel zegt, heeft er iemand een dyno result van de mugen airbox op een integra? Dan kan ik eens zien wat het ding doet.
Greetz
Dimitri
Re: Dyno ITR mugen airbox
Posted: Tue Jun 03, 2008 6:24 pm
by ee8
Sinister wrote:Zoals de titel zegt, heeft er iemand een dyno result van de mugen airbox op een integra? Dan kan ik eens zien wat het ding doet.
Greetz
Dimitri
meestal moeilijk te meten, dat soort mods op een dyno.....
Posted: Tue Jun 03, 2008 6:46 pm
by roblom
Dikke lijn ITR met Mugen twinloop catback
Dunne lijn ITR met Mugen twinloop catback en Mugen Airbox .
De metingen zijn vrijwel achter elkaar gedaan (box is ter plekke gemonteerd).
De waarden zijn ook van de dunne lijn (zonder airbox dus).
Waarden en grafiek met Airbox.

Re: Dyno ITR mugen airbox
Posted: Tue Jun 03, 2008 6:48 pm
by roblom
ee8 wrote:Sinister wrote:Zoals de titel zegt, heeft er iemand een dyno result van de mugen airbox op een integra? Dan kan ik eens zien wat het ding doet.
Greetz
Dimitri
meestal moeilijk te meten, dat soort mods op een dyno.....
Valt best mee

Exacter als bovenstaand zul je ze niet vinden denk ik :lol:
Re: Dyno ITR mugen airbox
Posted: Tue Jun 03, 2008 6:55 pm
by ee8
roblom wrote:ee8 wrote:Sinister wrote:Zoals de titel zegt, heeft er iemand een dyno result van de mugen airbox op een integra? Dan kan ik eens zien wat het ding doet.
Greetz
Dimitri
meestal moeilijk te meten, dat soort mods op een dyno.....
Valt best mee

Exacter als bovenstaand zul je ze niet vinden denk ik :lol:
nee, viel me al op idd :lol:
Posted: Tue Jun 03, 2008 8:24 pm
by Sinister
Knap dyno geeft wel lage waardes ik schat dat je eerder 10 pk meer hebt in werkelijkheid met zulke mods. Knappe prestaties!
Thnx voor de info mannen!
Posted: Tue Jun 03, 2008 8:29 pm
by AllGo
Zit er nog een katalysator onder rob?
Posted: Tue Jun 03, 2008 8:55 pm
by roblom
Dyno liegt niet echt volgens mij. Bovenstaande waardes kan ik nog wel begrijpen, wat ik niet begrijp is dat mijn Mugen header afgelopen zaterdag niet meer vermogen gaf. Wel zijn alle kleine piekjes en dallen eruit en is het 1 super strakke lijn geworden.
Dit was zonder kat.
Posted: Wed Jun 04, 2008 2:11 pm
by Sinister
Dure grap dan voor zo weinig resultaat voor je header 2 bad
Posted: Wed Jun 04, 2008 4:58 pm
by Gaskleppie
Ik heb ook wel eens 1300euro uitgegeven voor een header die me alleen maar verlies in hoog toeren gaf en mid range het zelfde deed als de DC sports 4-1 JDM die ik daarvoor had!
Soms heb je wel eens dat het niet geeft wat je er van verwacht.....
btw, die Mugen header is ook nooit een echte topper geweest hoor. Toda, Hytech, SMSP etc gaven altijd al meer vermogen dan de Mugen header. Dat hij nouwelijks meer doet dan de stock header vind ik eigenlijk niet eens zo gek..... Sorry, verkeerde antwoord ben ik bang..
Posted: Wed Jun 04, 2008 5:14 pm
by -=[BLACKA]=-
Gaskleppie wrote:Ik heb ook wel eens 1300euro uitgegeven voor een header die me alleen maar verlies in hoog toeren gaf en mid range het zelfde deed als de DC sports 4-1 JDM die ik daarvoor had!
Soms heb je wel eens dat het niet geeft wat je er van verwacht.....
btw, die Mugen header is ook nooit een echte topper geweest hoor. Toda, Hytech, SMSP etc gaven altijd al meer vermogen dan de Mugen header. Dat hij nouwelijks meer doet dan de stock header vind ik eigenlijk niet eens zo gek..... Sorry, verkeerde antwoord ben ik bang..
:wink: maar wel een eerlijk antwoord tenminste 8)
Posted: Wed Jun 04, 2008 5:18 pm
by Sinister
Toda heeft goeie headers ja wat ik me wel afvraag is of die hoog in toeren goed is vermits die enkel 4-2-1 headers hebben?
En qua prijs zijn die gelijk met mugen volgens mij.
Posted: Wed Jun 04, 2008 6:21 pm
by roblom
Gaskleppie wrote:Ik heb ook wel eens 1300euro uitgegeven voor een header die me alleen maar verlies in hoog toeren gaf en mid range het zelfde deed als de DC sports 4-1 JDM die ik daarvoor had!
Soms heb je wel eens dat het niet geeft wat je er van verwacht.....
btw, die Mugen header is ook nooit een echte topper geweest hoor. Toda, Hytech, SMSP etc gaven altijd al meer vermogen dan de Mugen header. Dat hij nouwelijks meer doet dan de stock header vind ik eigenlijk niet eens zo gek..... Sorry, verkeerde antwoord ben ik bang..
Ik geloof niet in sprookjes hoor dus hoor liever gewoon de waarheid.
Dat de Toda mogelijk meer vermogen zou geven dan de Mugen was bij mij bekend. Echter dat hij niet beter presteerd (in iderr geval op het midden gebied) dan een OEM header vind ik dus wel gek.
Maargoed dit ging over een airbox
