Vraag over Integra R 1885

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
Mathy M

Vraag over Integra R 1885

Post by Mathy M »

Kent iemand toevallig de vorige eigenaar van deze ITR of hoe deze auto bereden is?
http://www.tenbruin.nl/Occasions/avdw/main.html?module=tenbruin&action=overzicht&merkid=1050&modelid=2215

Th-BV-97
R-1885

Onderhoudshistorie is wel bekent.
Katana

Post by Katana »

Ziet er netjes uit op de foto's

Ze staat niet in de lijst: http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=62

Enige wat opvalt is de linker kant van de bestuurders stoel. Bekent probleem. Al mee gereden en onder gekeken?
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Aan de hand van de kilometers die hij gemaakt heeft ziet de stoel er wel erg slecht uit.
Kan 2 redenen hebben.
Ofwel km's terug gedraait, ofwel helemaal niet omgekeken naar de stoel. Ik moet wel zeggen, de stoel van mijn ITR ziet er na 131.000km ook zo uit. :o ops:
De rest van de wagen ziet er wel mooi uit vooral onder de kap.
BugsM

Post by BugsM »

Onder de kap ziet het er wel net uit. Maar kijk ook eens naar het stuurwiel.... aiaiai... Het betere "ringwerk" of zoiets...
Katana

Post by Katana »

Zoals het er nu uitziet bij de koop: 1 nieuw stuurwiel, mattenset, stoel laten maken.

Maar dat was niet je vraag, wie kent deze auto?

Back on topic
Mathy M

Post by Mathy M »

Nog geen proefrit gemaakt, de auto staat in de showroom. Wel even gestart maar de motor loopt goed/prima en is ook droog.

Bovengenoemde punten zijn inderdaad aan vervanging toe, alhoewel het stuurwiel niet echt slijtage plekken zijn. Meer uitdroging van het leer, voor zover dat niet hetzelfde is. Het is ook niet op één plek wat je wel eens vooral bovenop het wiel ziet.

Onderhoudsbeurten zijn gedaan door Van Dijk (Brielle) en Verhagen (Rotterdam) als ik me niet vergis. Dus de kilometerstand is wel te achterhalen en ik ga er nu even voor het gemak vanuit dat deze klopt. Ik zal maandag wel even rond bellen hiervoor.

Het zou mooi zijn als iemand kan bevestigen waarvoor deze auto is gebruikt.
Het betere "ringwerk" of zoiets...
Precies :D
Mathy M

Post by Mathy M »

Hmm, in juni 2007 een aantal onderdelen vervangen in de versnellingsbak. Tandwiel, lagers en nog een paar dingen.

Geen goed idee dit, helaas.
mr. X

Post by mr. X »

Liever dat het vervangen is, dan dat jij met de kosten zit!

Dat het gereviseerd is wil niet alles zeggen. Dat ze goed gebruikt is zal best kunnen.
Maar zeg nou zelf, wie koopt hier op dit forum zo'n auto nou om níet het uiterste eruit te halen. Aldanniet op het circuit.
HSN

Post by HSN »

way to much money for an old ITR
wilco

Post by wilco »

Here in the Netherlands are the prices way higher than in the other countries , this is a normal price for a good ITR :idea:
Benjdmin

Post by Benjdmin »

HSN wrote:way to much money for an old ITR

WTF are you on about? Prices in Germany are the same or sometimes even higher for a decent dc2...

INTRODUCE YOURSELF!
Locked