30 maart op assen testbank erik botman

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
bertjehonda

30 maart op assen testbank erik botman

Post by bertjehonda »

ik ben nog steeds niet op een testbank geweest en toch wel een beetje nieuwsgierig wat me itr nu inhuis heeft.
om echt eens ergens naar een bedrijf te gaan en m op een bank te zetten gun ik me geen tijd voor
maar op assen staat erik botman weer die heeft zo'n verplaatsbare testbank.
ik heb er vroeger ook weleens op gestaan met me civic. wist toen nog niet echt wat ik ervan moest denken.
heeft iemand ervaring met deze bank is het de moeite om met me itr erop te gaan of kan ik t netzo goed niet doen.
wat vinden jullie ervan.
thanks bertijn.
roblom

Post by roblom »

Waarom ga je dan niet gewoon mee naar een van de dynodagen. Is goedkoop, gezellig, en je kunt vragen wat je wil aan de diverse mensen die er genoeg over weten.
Die mobiele banken heb ik meestal mijn twijfels over, zeker als ik de grafieken zie die bestaan uit een paar punten waar een rechte lijn tussen is getrokken.
Knite Force

Post by Knite Force »

Heb ook "wisselende" dingen gehoord over die betreffende mobiele testbank....

Ik zou gewoon een keertje mee gaan rollen op een dyno-dag. Gezellig, en betrouwbaarder imho.
VTECRTY

Re: 30 maart op assen testbank erik botman

Post by VTECRTY »

bertjehonda wrote:ik ben nog steeds niet op een testbank geweest en toch wel een beetje nieuwsgierig wat me itr nu inhuis heeft.
om echt eens ergens naar een bedrijf te gaan en m op een bank te zetten gun ik me geen tijd voor
maar op assen staat erik botman weer die heeft zo'n verplaatsbare testbank.
ik heb er vroeger ook weleens op gestaan met me civic. wist toen nog niet echt wat ik ervan moest denken.
heeft iemand ervaring met deze bank is het de moeite om met me itr erop te gaan of kan ik t netzo goed niet doen.
wat vinden jullie ervan.
thanks bertijn.

Lijkt me ook wel wat,heb met mn itr ook nog nooit op een testbank gestaan en ben ook wel benieuwd,kun je er gewoon heen of moet je een afspraak met m maken... ik hoor t wel
roblom

Post by roblom »

Als je lid bent van de club dan kun je natuurlijk zo mee met zo'n dynodag. Voordeel is ook dat er al een hoop vergelijkingsmateriaal is van type-r auto's die op die bank gestaan hebben.
HONDA

Post by HONDA »

Ik zou nooit op zo'n bank gaan tijdens een festival tenzij je graag je geld kwijt bent aan een onzinnig resultaat. Ga er dit jaar gewoon eens een half uurtje kijken en beslis dan of je daar op wilt gaan.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-=[BLACKA]=-

Post by -=[BLACKA]=- »

8) beter op een clubmeeting bij Rica Tuning dat is tenminste betrouwbaar :wink:
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Die Botman bank meet met intervallen van 500rpm. Verre van presies dus.
Ik zou idd een keer bij een club dyno dag komen kijken. Dan kan je je eigen auto ook veel beter met andere ITR's vergelijken.
bertjehonda

Post by bertjehonda »

oke dan weet ik al genoeg wat betreft de bank op assen. dat wordt m niet.
maar wanneer is zo'n dynodag? want ik hou me aanbevolen en zal dan ook zeker van de party zijn. wil één dezer dagen toch ook gewoon lid worden van de club dus als er al een dag staat voor zoiets hoor ik t graag. greets.
Knite Force

Post by Knite Force »

Lid worden van de club, meeting-topic in de gaten houden, rollen en klaar!
wesjes

Post by wesjes »

Als je een R hebt kan je lid worden idd :)

Ik ga zo ie zo in april nog langs Rica ik wil weten hoeveel PK mijn FD2 oem heeft :)
-=[BLACKA]=-

Post by -=[BLACKA]=- »

wesjes wrote:Als je een R hebt kan je lid worden idd :)

Ik ga zo ie zo in april nog langs Rica ik wil weten hoeveel PK mijn FD2 oem heeft :)

:twisted: hopelijk in het weekend dan kom ik ook ff langs
bertjehonda

Post by bertjehonda »

hey wesjes als je dan een datum weet en doorgeeft dan kunnen we allebei. altijd leuk één of meerdere type-r's de bank op.
t moet er toch maar eens van komen.
Locked