30 maart op assen testbank erik botman
-
30 maart op assen testbank erik botman
ik ben nog steeds niet op een testbank geweest en toch wel een beetje nieuwsgierig wat me itr nu inhuis heeft.
om echt eens ergens naar een bedrijf te gaan en m op een bank te zetten gun ik me geen tijd voor
maar op assen staat erik botman weer die heeft zo'n verplaatsbare testbank.
ik heb er vroeger ook weleens op gestaan met me civic. wist toen nog niet echt wat ik ervan moest denken.
heeft iemand ervaring met deze bank is het de moeite om met me itr erop te gaan of kan ik t netzo goed niet doen.
wat vinden jullie ervan.
thanks bertijn.
om echt eens ergens naar een bedrijf te gaan en m op een bank te zetten gun ik me geen tijd voor
ik heb er vroeger ook weleens op gestaan met me civic. wist toen nog niet echt wat ik ervan moest denken.
heeft iemand ervaring met deze bank is het de moeite om met me itr erop te gaan of kan ik t netzo goed niet doen.
wat vinden jullie ervan.
thanks bertijn.
Waarom ga je dan niet gewoon mee naar een van de dynodagen. Is goedkoop, gezellig, en je kunt vragen wat je wil aan de diverse mensen die er genoeg over weten.
Die mobiele banken heb ik meestal mijn twijfels over, zeker als ik de grafieken zie die bestaan uit een paar punten waar een rechte lijn tussen is getrokken.
Die mobiele banken heb ik meestal mijn twijfels over, zeker als ik de grafieken zie die bestaan uit een paar punten waar een rechte lijn tussen is getrokken.
- Knite Force
Re: 30 maart op assen testbank erik botman
bertjehonda wrote:ik ben nog steeds niet op een testbank geweest en toch wel een beetje nieuwsgierig wat me itr nu inhuis heeft.
wat vinden jullie ervan.
thanks bertijn.
Lijkt me ook wel wat,heb met mn itr ook nog nooit op een testbank gestaan en ben ook wel benieuwd,kun je er gewoon heen of moet je een afspraak met m maken... ik hoor t wel
Ik zou nooit op zo'n bank gaan tijdens een festival tenzij je graag je geld kwijt bent aan een onzinnig resultaat. Ga er dit jaar gewoon eens een half uurtje kijken en beslis dan of je daar op wilt gaan.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
- Gaskleppie
-
- Knite Force
-
-