Alarm?!
Alarm?!
Ik ben op zoek naar een goed alarm met bijvoorbeeld proximity.
Weet iemand goede producten/merken?
Prijs speelt op dat punt niet echt een rol aangezien ik mijn auto gewoon goed beveiligd wil hebben.
En ja op straat staat ze waarschijnlijk toch niet veilig maar goed!
Weet iemand goede producten/merken?
Prijs speelt op dat punt niet echt een rol aangezien ik mijn auto gewoon goed beveiligd wil hebben.
En ja op straat staat ze waarschijnlijk toch niet veilig maar goed!
Dan word je keuze al een stuk kleiner want daar zijn er niet zoveel van. Viper (=Clifford) is een van de weinige.
Goedkoopste die ik kan vinden is deze Als je wat beters weet hou ik me aanbevolen. Tevens een goed en betrouwbaar inbouwstation voor dit alarm.
Goedkoopste die ik kan vinden is deze Als je wat beters weet hou ik me aanbevolen. Tevens een goed en betrouwbaar inbouwstation voor dit alarm.
Zoveel mogelijk opteies? De helft van de opties hebben niets te maken met de beveiliging van je auto maar meer met comfort.
Pager gaat niet tot 1,5 km.
Clifford is niet de enige met pager, zijn er genoeg merken met pager.
Check www.directed.com
Pager gaat niet tot 1,5 km.
Clifford is niet de enige met pager, zijn er genoeg merken met pager.
Check www.directed.com
Clifford met proximity werkt zeer fijn kan ik zeggen! Proximity is zeer goed in te stellen. Zo goed zelfs dat als mensen langslopen hij geen waarschuwing geeft ; maar wel als je echt in de auto probeert te gluren.
2way comm. systeem heb ik helaas nooit in het echt gezien. (behalve die goedkope camco speelgoed)
2way comm. systeem heb ik helaas nooit in het echt gezien. (behalve die goedkope camco speelgoed)
wesjes wrote:Jo& wrote:Groupbuy?
Sure ! welke wil je gaan halen? :P
Weet ik nog niet precies, maar iig de meest uitgebreide, met zo een handzender die piept en trilt zeg maar. En ook eentje die afgaat als je auto weggesleept wordt en als iemand probeert de motorkap open te doen. Ik was nog aan het kijken welke... Heb jij er al een in gedachte?
Jo& wrote:wesjes wrote:"Jo&":2wu6da58 wrote:Groupbuy?
Weet ik nog niet precies, maar iig de meest uitgebreide, met zo een handzender die piept en trilt zeg maar. ?[/quote:2wu6da58]
Wat vinden vrouwen belangijk in een handzender/mobieltje?
Dat hij trilt...

:razz:
Nana korobi ya oki
RedSun wrote:Jo& wrote:wesjes wrote:"Jo&":104qj4u4 wrote:Groupbuy?
Weet ik nog niet precies, maar iig de meest uitgebreide, met zo een handzender die piept en trilt zeg maar. ?
Dat hij trilt...

:razz:[/quote:104qj4u4]
Te flauw... :roll:
Jo& wrote:RedSun wrote:"Jo&":1yyctaxj wrote:wesjes wrote:"Jo&":1yyctaxj wrote:Groupbuy?
Weet ik nog niet precies, maar iig de meest uitgebreide, met zo een handzender die piept en trilt zeg maar. ?
Dat hij trilt...

:razz:[/quote:1yyctaxj]
Te flauw... :roll:[/quote:1yyctaxj]
Ik zoek er ook eentje die trilt beetje functie van een mobieltje maar de max range 1km?
en idd proximity moet erop zitten ivm dat ze echt in je auto gaan kijken..
Ik denk dat clifford en viper daarvoor wel goed zijn..
Jo& wrote:RedSun wrote:"Jo&":22djy512 wrote:wesjes wrote:"Jo&":22djy512 wrote:Groupbuy?
Dat hij trilt...

:razz:[/quote:22djy512]
Te flauw... :roll:[/quote:22djy512]
weet ik! kon het niet laten

Nana korobi ya oki
Winnaar van de innovatie award.
best geinig ding. Vraag me alleen af of hij ook aan te sluiten is op een auto zonder een databus systeem, en wat hij kost uiteraard, want daar kan ik niets over vinden.
Filmpje van de AB
best geinig ding. Vraag me alleen af of hij ook aan te sluiten is op een auto zonder een databus systeem, en wat hij kost uiteraard, want daar kan ik niets over vinden.
Filmpje van de AB