Nieuwe Type-R.nl website idee set up, graag uw mening

Algemene informatie, alleen zichtbaar voor leden
jack
Posts: 129
Joined: Thu Oct 18, 2007 2:03 am

Post by jack »

ziet er goed uit man! :woow:

mijn mening:
de kleur van de R logo niet strak/vel genoeg beetje wazig, aanzien van de kopje. Rlogo moet juist aantrekelijkste punt van t site/beeld zijn.

bij leden R's auto soort zijn de benaming misschien alleen de letter R in rood alle overige in wit.(namelijk net alsof alles beetje iets te veel rood)
bijv: CIVIC TYPE-R EP3 alle letters in wit alleen de R rood markeren.

wanneer de site af is: vind ook naast de leden naam, een Rfoto (klein formaat)+Rnummer erbij moet.
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Ziet er prima uit. Als er maar gezorgd wordt dat alles up to date blijft zodat het een levendige actieve site ( CLUB ) lijkt. Geeft althans wel een indruk achter want een oude dode site met geen detail info en updates trekt echt geen publiek.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Aangezien er niet meer over gesproken wordt doordat velen van ons waarschijnlijk gelijk naar het forum gaan, en dus de stap van www.type-r.nl overslaan, wil ik toch even vragen of dit nu de definitieve lay-out blijft? En of de website überhaupt ge-update wordt?

Sommige zaken werken namelijk nog niet of lopen 'dood'. Op andere punten zie ik nog wel ruimte voor verbetering.
Zeker vóór een groot evenement zoals JAF, waar sommige mensen ons waarschijnlijk voor het eerst zullen gaan zien, vind ik het een gemis dat de site niet tot in de puntjes verzorgd is.

Zijn er meerdere mensen die deze mening delen? Of vindt de overhand dit 'goed genoeg'?
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

Ik zie dit nu voor het eerst, maar ik vind de 'nieuwe' layout heel erg goed! Zo hoort een website eruit te zien.

Verder ben ik het eens met mr. X
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Denk dat het inderdaad bespreekbaar is om de website op doodlopende punten na te lopen.
Maar vooralsnog zullen er wel kleine dingen wijzigen.
De clubartikelen zijn bijvoorbeeld ook van de site en wachten op nieuwe.

Geef het clubbestuur wat tijd, ik weet zeker dat ie nog beter wordt.
@Dimer: de layout vind ik ook goed.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

We wachten al bijna een jaar als ik me niet vergis en nog altijd is de site niet helemaal af.

Ik ben positief kritisch als ik zeg dat er wat vaart achter gezet mag worden.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Als je nog een paar ideen hebt horen we het graag. Lucas houd voor ons de website bij. Eventuelle verbeteringen gaan in overleg met hem :wink:
boikel
Posts: 865
Joined: Mon May 22, 2006 6:04 pm

Post by boikel »

Het zou al beter zijn als meer mensen zich aanmelden voor het leden gedeelte. Dus even een paar foto's en specificaties van je ride doorsturen om de site wat meer aan te kleden. Wat mij betreft geldt dit zeker voor het bestuur van de club. :!:

Een up to date evenementen agenda zou ook fijn zijn.
Dus gewoon aan de buitenwereld laten zien dat de site niet dood is.
SteefO
Posts: 547
Joined: Mon Jan 11, 2010 10:50 am

Post by SteefO »

Wat is de status van de nieuwe site?
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

De nieuwe omgeving draait iig.
De invulling moet nog even goed gevuld worden en het design zelf moet ook nog op een flink aantal punten verbeterd worden.

8)
'98 JDM Integra Type-R
Post Reply