Evenv oorstellen: Lucas - Type-R 2015 (FK2)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
Nick
Posts: 569
Joined: Tue Oct 03, 2006 10:08 am

Post by Nick »

zo nette collectie gehad :D
En ik weet zeker dat de fn2 je goed bevalt :D

maar vraagje.. wat voor ict bedrijf? tell me more.. werk zelf ook in de ict brance ict sponsord fn2's hahaha
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

Nick wrote:zo nette collectie gehad :D
En ik weet zeker dat de fn2 je goed bevalt :D

maar vraagje.. wat voor ict bedrijf? tell me more.. werk zelf ook in de ict brance ict sponsord fn2's hahaha


Hoi Nick,

Ik ben 5,5 jaar geleden voor mezelf begonnen. en we zijn nu met zijn elven. Ik wil groeien tot maximaal 20 werknemers. We adviseren en implementeren hoofdzakelijk ICT oplossingen voor voortgezet en primair onderwijs. Daarnaast doen we ook netwerken installeren en onderhouden voor MKB. Als je meer wilt weten, moet je maar ff kijken op http://www.dewal-ict.nl. (anders ben ik denk ik te veel reclame aan het maken :razz: )
Deus Ex Machina!
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

Gangaran wrote:Ik woon zelf in de Laar-oost, dus niet ver van jou vandaan. Idd, ik heb ook een rode CTR zien rijden in Arnhem.


Moeten we binnenkort maar een keer een minimeeting afspreken. :razz:
Deus Ex Machina!
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

ATR#11 wrote:Hey Lucas welkom,

Wij hebben tijdens de rally samen in de FRV gezeten en het nog even over je circuit CRX gehad...

Mooie R heb je nu... :thumbs: :thumbs:


Janko! nou weet ik het weer :D ik kon toch maar niet op je naam komen tijdens de VIP rally dag... Was jij niet ooit eens een bestuurslid van de CRX Club?
De Type-R had je toch ook gezien al van mij (op de parkeerplaats van de mcdonalds?
Deus Ex Machina!
SanderdeGans
Posts: 37
Joined: Sun Aug 19, 2007 8:56 am
Contact:

Post by SanderdeGans »

Welkom! Mooie geschiedenis heb je achter de rug!
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Welkom op het forum, ik zou zeggen snuffel even bij de meetings rond...dan krijg je ongeveer een idee van wat we allemaal doen 8)
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

unicorn wrote:
Gangaran wrote:Ik woon zelf in de Laar-oost, dus niet ver van jou vandaan. Idd, ik heb ook een rode CTR zien rijden in Arnhem.


Moeten we binnenkort maar een keer een minimeeting afspreken. :razz:


Is goed, laat het dan even weten. Gelredome is een mooie locatie.
Nick
Posts: 569
Joined: Tue Oct 03, 2006 10:08 am

Post by Nick »

ziet er allemaa goed uit je bedrijf nog mensen nodig hahaha
ATR#11
Posts: 107
Joined: Thu Apr 06, 2006 10:01 pm

Post by ATR#11 »

unicorn wrote:
ATR#11 wrote:Hey Lucas welkom,

Wij hebben tijdens de rally samen in de FRV gezeten en het nog even over je circuit CRX gehad...

Mooie R heb je nu... :thumbs: :thumbs:


Janko! nou weet ik het weer :D ik kon toch maar niet op je naam komen tijdens de VIP rally dag... Was jij niet ooit eens een bestuurslid van de CRX Club?
De Type-R had je toch ook gezien al van mij (op de parkeerplaats van de mcdonalds?


Klopt idd, ik heb 5 jaar in het bestuur van CCH gezeten.
Ha, ik zag die Civic wel staan op de parkeerplaats maar wist niet dat ie van jouw was :o ops:
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

Nick wrote:ziet er allemaa goed uit je bedrijf nog mensen nodig hahaha


Ja!, maar is Dronten niet een beetje ver van Arnhem vandaan? :lol:
Deus Ex Machina!
itr-1895
Posts: 678
Joined: Thu Apr 14, 2005 7:23 pm

Post by itr-1895 »

welkom,

heb jij ook een ITR gehad?

want ik zit net sander z'n type-R nr. lijst te bekijken en toen viel mij dit op:

#0651 ITR 1998 (Unicorn)
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

itr-1895 wrote:welkom,

heb jij ook een ITR gehad?

want ik zit net sander z'n type-R nr. lijst te bekijken en toen viel mij dit op:

#0651 ITR 1998 (Unicorn)


Nee, zie mijn Honda historie :-) ik ben bang dat dit puur toeval is. Ik gebruik de naam Unicorn (vroeger Unicorn Rex) al 9 jaar.
Deus Ex Machina!
Nick
Posts: 569
Joined: Tue Oct 03, 2006 10:08 am

Post by Nick »

open ik wel een bedrijf in dronten voor je :D ze hebben hier ook scholen hoor :D :D haha
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

Haha, wie weet ooit... We hebben ondertussen wel een aantal klanten in Friesland en Groningen, dus wie weet ooit een vestiging in het noorden :)

Maaruh,.. wel vet hoor dat je van je baas een Type-R mag leasen. Bij mij komen ze niet verder dan een "normale" Civic en sinds kort de Civic Hybrid. (Of ze mogen hun eigen auto rijden en krijgen km-vergoeding)
Deus Ex Machina!
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Welkom :zwaaien: Lucas. Leuke Honda-historie maar met een even leuk vervolg.
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

WELCOME! Enjoy your stay in Type-R land! :lol:
Nick
Posts: 569
Joined: Tue Oct 03, 2006 10:08 am

Post by Nick »

in het noorden.. daar rij ik liever naar toe :)
moet nu elke dag naar vianen... drama op de weg tegenwoordig :O

wel een beetje flauw hoor dat ze geen type-r mogen :-)

maar als je ooit hulp nodig heb, let me know :D
crx303
Posts: 221
Joined: Sun Jan 16, 2005 11:59 am
Contact:

Post by crx303 »

Welkom, ken jou nog wel van de CRX Club, unicorn rex, en janko ken ik ook nog wel, blauwe del sol :)
vtec rider
Posts: 39
Joined: Wed Jun 27, 2007 8:03 am

Post by vtec rider »

Hey Welkom....volgens mij hebben wij elkaar gesproken bij de rally van banelveld :D
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

vtec rider wrote:Hey Welkom....volgens mij hebben wij elkaar gesproken bij de rally van banelveld :D


Klopt, we raakten even aan de praat over de mogelijkheden die mijn K20 blok nog hebben. Was eerst van plan om deze nog even origineel te houden, maar moet zeggen dat een paar dagen op dit forum toch wel een en ander gaat krieblen... Zal eens aan Marco vragen wat hij er van vindt.

crx303 wrote:Welkom, ken jou nog wel van de CRX Club, unicorn rex, en janko ken ik ook nog wel, blauwe del sol :)


Ja, klopt... was de eeuwige Type-1 rijder... Al moet ik zeggen dat die puzzelritjes mij vrij snel gingen vervelen. (na de eerst al :razz: ) Ik kan me je gezicht alleen niet voor de geest halen, maar ik zie je vast nog wel weer eens.
Deus Ex Machina!
Post Reply