Evenv oorstellen: Lucas - Type-R 2015 (FK2)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Evenv oorstellen: Lucas - Type-R 2015 (FK2)

Post by Lucas79 »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Lucas, woon in Arnhem, ben getrouwd met Anna en heb een geweldige zoon Ray (2007). In het dagelijks leven ben ik Technisch Directeur en mede eigenaar van een ICT bedrijf.
Daarnaast ben ik ook lid van het bestuur van de Type-R Club in de functie van secretaris en verantwoordelijk voor digitale zaken.

Mijn huidige auto's:

  • Zwarte Honda Civic Type-R 2015 (FK2)
  • Sporty Blue Honda Civic Tourer 2015 (rijdt Anna in)


Image

Honda history:

2007-2015:
Image
Diverse Foto's/Filmpjes:

[video=youtube;aigRfd_6GB0]http://www.youtube.com/watch?v=aigRfd_6GB0[/video]


Mooi fotomomentje vlak bij huis (nog zonder de airducts en Mugen Wing):
Image


Book a Track Zandvoort:
(augustus 2008)
Image


De CRZ toen ik hem net opgehaald had:
Image



================================================== ==============================



Eerdere Honda's:

Mijn eerste auto was een Honda CRX AS uit 1987 en heb op een Volvo V40 toen ik mijn bedrijf begon na, alleen maar Honda's gereden. Hieronder een kleine opsomming:

Eerste CRX: (tevens eerste auto)
Image

Tweede CRX:
Image

Circuit CRX:
Image

Vierde CRX:
Image

Ooit was ik van plan hier weer een track-autootje van te maken, nooit de tijd voor gehad/genomen:
Image
(uiteindelijk toch maar verkocht, FN2 rijdt ook prima op het Circuit :) )
Deus Ex Machina!
User avatar
D_ToXx
Posts: 848
Joined: Fri Apr 27, 2007 7:08 pm

Post by D_ToXx »

welkom dude!

btw nice :D
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

Goed om je eerst voor te stellen!
Mooie auto's heb je gehad! I (L) the oldskool.
VtecBob
Posts: 109
Joined: Sun Mar 04, 2007 1:57 pm

Post by VtecBob »

Mooie auto !
Maar had persoonlijk die 'logo's laten zitten.
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Oops vergeten :-)

Post by Lucas79 »

Oh Ja,

Deze was ik nog vergeten... :o ops: Zodra ons nieuwe huisje een beetje klaar is en de garage leeg, komt deze eindelijk mijn kant op. (heb hem al ruim 1,5 jaar)

Image

Dit wordt mijn, samen met mijn zwager René, nieuwe project voor op het circuit. Deze gaan we helemaal strippen... beetje tunen (nog geen idee wat precies) en vooral een replicat maken van de nieuwe Type-R van Piepers :D
Deus Ex Machina!
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

Hey nog een Type-R in Arnhem. Welkom!!!
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Uiteraard welkom op dit forum Lucas, ook namens mij!
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Welkom hier! :zwaaien:
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

Gangaran wrote:Hey nog een Type-R in Arnhem. Welkom!!!


Hey Gangaran, (hoe spreek je dat uit, en wat betekend het?) Ik heb je wel eens zien rijden in Arnhem volgens mij. Er rijdt ook nog een zelfde CTR in het rood rond in de buurt.

In welke buurt woon je? Ik zelf woonde tot 1 week geleden in Presikhaaf, ben nu verhuisd naar De Laar West
Deus Ex Machina!
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Welkom Lucas.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Welkom Lucas :D

Leuk Honda CV en nieuwe FN2, ik denk dat u zich wel thuis voelt tussen de Honda gekken. Kom zeker een keer kennis maken tijdens een meeting.

btw: Een '88/89 ED9 is een leuke basis voor een track auto (130pk/900kg) maar waarom geen ITR?
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

Dank jullie voor jullie hartelijke welkom...

Katana wrote:Welkom Lucas :D

Leuk Honda CV en nieuwe FN2, ik denk dat u zich wel thuis voelt tussen de Honda gekken. Kom zeker een keer kennis maken tijdens een meeting.

btw: Een '88/89 ED9 is een leuke basis voor een track auto (130pk/900kg) maar waarom geen ITR?


Ik ben zeker van plan bij een van de eerstvolgende meetings te komen. Ben erg benieuwd naar de Type-R club. Ben een tijdje lid geweest van de CRX Club, maar die "stnadaard" meetings gingen redelijk snel vervelen.

Waarom het geen ITR is geworden is heel simpel. Ik heb een keer een klusje voor een vriend van mij gedaan in zijn nieuwe huis. Hij had die CRX, maar werkt in Amsterdam, dus doet er niets mee. Ik kon kiezen tussen geld of die CRX. (wetende dat ik er helemaal gek van was). Hij staat nu bij zijn broer in een garage, maar zodra ik mijn eigen garage klaar heb, komt ie (eindelijk) mijn kant op :D

P.S. ben nog een beetje een newbe qua sommige afkortingen, maar waar staat FN2 voor?
Deus Ex Machina!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Nogmaals welkom en succes met het track beestje, zo'n 60% van de wat ervaren (oude) Honda rijders heeft ook een CRX gehad :wink:
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

unicorn wrote:
Gangaran wrote:Hey nog een Type-R in Arnhem. Welkom!!!


Hey Gangaran, (hoe spreek je dat uit, en wat betekend het?) Ik heb je wel eens zien rijden in Arnhem volgens mij. Er rijdt ook nog een zelfde CTR in het rood rond in de buurt.

In welke buurt woon je? Ik zelf woonde tot 1 week geleden in Presikhaaf, ben nu verhuisd naar De Laar West


Ik woon zelf in de Laar-oost, dus niet ver van jou vandaan. Idd, ik heb ook een rode CTR zien rijden in Arnhem.
juggie
Posts: 299
Joined: Sat Mar 31, 2007 6:40 pm

Post by juggie »

unicorn wrote:Dank jullie voor jullie hartelijke welkom...

Katana wrote:Welkom Lucas :D

Leuk Honda CV en nieuwe FN2, ik denk dat u zich wel thuis voelt tussen de Honda gekken. Kom zeker een keer kennis maken tijdens een meeting.

btw: Een '88/89 ED9 is een leuke basis voor een track auto (130pk/900kg) maar waarom geen ITR?


Ik ben zeker van plan bij een van de eerstvolgende meetings te komen. Ben erg benieuwd naar de Type-R club. Ben een tijdje lid geweest van de CRX Club, maar die "stnadaard" meetings gingen redelijk snel vervelen.

Waarom het geen ITR is geworden is heel simpel. Ik heb een keer een klusje voor een vriend van mij gedaan in zijn nieuwe huis. Hij had die CRX, maar werkt in Amsterdam, dus doet er niets mee. Ik kon kiezen tussen geld of die CRX. (wetende dat ik er helemaal gek van was). Hij staat nu bij zijn broer in een garage, maar zodra ik mijn eigen garage klaar heb, komt ie (eindelijk) mijn kant op :D

P.S. ben nog een beetje een newbe qua sommige afkortingen, maar waar staat FN2 voor?



Welkom!
Het aantal FN2 eigenaren groeit langzaam maar zeker.

FN2 is de vierde, vijfde en zesde positie van je vinno. :-) (ook wel Chassisno. genoemd), bij Honda wordt hier het model mee aangegeven.
ATR#11
Posts: 107
Joined: Thu Apr 06, 2006 10:01 pm

Post by ATR#11 »

Hey Lucas welkom,

Wij hebben tijdens de rally samen in de FRV gezeten en het nog even over je circuit CRX gehad...

Mooie R heb je nu... :thumbs: :thumbs:
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Welkom Lucas!

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Netjes om de logo's te verwijderen, ik hou van cleane kontjes :lol:
Nana korobi ya oki
Bouli
Posts: 246
Joined: Wed Nov 07, 2007 3:09 pm
Contact:

Post by Bouli »

leuke wagen !

heb der even in gezeten bij de dealer paar weken terug.. je voelt je meteen vertrouwd in de auto.

Veel plezier ermee !
BZRKbb2
Posts: 684
Joined: Thu Dec 14, 2006 11:25 am
Contact:

Post by BZRKbb2 »

Welkom, nice ride :)
en leuke honda historie

Hou de glimmende kant boven!
chris
Posts: 664
Joined: Tue Mar 29, 2005 10:44 pm

Post by chris »

1st gen. crx!! heb er zelf ook eentje staan... gotta love the oldskool! 8)

maar ook mooie ctr hoor :wink:
Post Reply