Page 1 of 3
welke uitlaat is het best voor de civic type r?
Posted: Fri Oct 12, 2007 8:07 pm
by D_ToXx
halloww!
welke uitlaat moet ik nemen voor mijn civic type r?? er zijn er zo veel
verschillende dat ik er niet meer wijs uit wordt. het gaat mij om de meeste pk's en niet te overdreven geluid.. Ik weet ook niet of het uitmaakt als de chip opnieuw geprogrammeerd word. Dit komt dus nog wel.
Ennuh vandaag een nieuwe luchtfilter besteld dus deze is dalijk goed!
greetz ik
Posted: Fri Oct 12, 2007 8:10 pm
by mr. X
Mugen.
Zou mijn eerste keus zijn. Pk's krijg je met een cat-back toch niet (of niet veel) erbij.
Spruitstukje heb je meer aan en je hebt niet zo'n herrie.
Posted: Fri Oct 12, 2007 8:21 pm
by D_ToXx
mr. X wrote:Mugen.
Zou mijn eerste keus zijn. Pk's krijg je met een cat-back toch niet (of niet veel) erbij.
Spruitstukje heb je meer aan en je hebt niet zo'n herrie.
volgens die meneer waar ik de luchtfilter heb gekocht was het standaard spruitstuk goed zat.. zou het echt zoveel schelen als je het compleet aanpakt?
Posted: Fri Oct 12, 2007 8:23 pm
by ee8
D_ToXx wrote:"mr. X":36p4jvsm wrote:Mugen.
Zou mijn eerste keus zijn. Pk's krijg je met een cat-back toch niet (of niet veel) erbij.
Spruitstukje heb je meer aan en je hebt niet zo'n herrie.
volgens die meneer waar ik de luchtfilter heb gekocht was het standaard spruitstuk goed zat.. zou het echt zoveel schelen als je het compleet aanpakt?[/quote:36p4jvsm]
welke meneer was dat?
heeft er verstand van zo te lezen......
Posted: Fri Oct 12, 2007 8:32 pm
by D_ToXx
denk dat hij wel verstand heeft van auto's.. hij doet rally rijden
dus ik denk dat mijn luchtfiltertje ook machtig zal zijn
maar ik weet niets ervan dus ik moet het doen met wat ik hoor enz..
als jij denkt dat het zeer zeker uitmaakt om deze te vervangen mag je natuurlijk ook met een merk/type komen!

Posted: Fri Oct 12, 2007 8:33 pm
by mr. X
Je leest ook niet echt mee op het forum, wel?
Toda, punt.
Posted: Fri Oct 12, 2007 8:34 pm
by ee8
D_ToXx wrote:denk dat hij wel verstand heeft van auto's.. hij doet rally rijden
dus ik denk dat mijn luchtfiltertje ook machtig zal zijn

maar ik weet niets ervan dus ik moet het doen met wat ik hoor enz..
als jij denkt dat het zeer zeker uitmaakt om deze te vervangen mag je natuurlijk ook met een merk/type komen!
zucht......
lees je het forum wel?
als je 1 topic terugleest in technisch zie je antwoord op je vraag wat spruitstuk betreft.......
Posted: Fri Oct 12, 2007 8:36 pm
by D_ToXx
hahah! sommige dingen zijn sneller als ik kan denken :-)
Posted: Fri Oct 12, 2007 8:54 pm
by Sinan
D_ToXx wrote:maar ik weet niets ervan dus ik moet het doen met wat ik hoor enz..
je weet toch wel dat een spruitstuk en catback voor een vermogenwinst zorgen ?
Posted: Fri Oct 12, 2007 9:01 pm
by D_ToXx
jah maaruh om bv 1000€ neer te gooien voor 1 pk meer vind ik overdreven... als iets goed is waarom vervangen? 8)
Posted: Fri Oct 12, 2007 9:05 pm
by Sinan
als je een spruitstuk en catback neemt heb je denk ik dik 15 tot 20pk misschien wel meer
Posted: Fri Oct 12, 2007 9:06 pm
by mr. X
Je auto is stock goed. Dus niets vervangen?
Spruitstuk en luchtfilter zijn de mooiste vermogenswinsten voor een redelijke prijs.
Posted: Fri Oct 12, 2007 9:12 pm
by D_ToXx
hahah bij stock begint het

Posted: Sat Oct 13, 2007 9:30 am
by Leemanske
Fujitsubo catback
DC sports race header
Comptech airbox
+ hondata K-pro geeft 229pk
Posted: Sat Oct 13, 2007 10:37 am
by ee8
Leemanske wrote:Fujitsubo catback
DC sports race header
Comptech airbox
+ hondata K-pro geeft 229pk
op welke bank?
dat is ongeveer 195pk op de wielen, vind dat vrij veel zonder andere nokkenassen........
donderdag een ctr gerold, kpro, invidea catback, dc-sports header, lichte kopbewerking, airbox en toda a3 nokeen, dat gaf 195pk op de wielen....
Posted: Sat Oct 13, 2007 12:20 pm
by Sinan
ee8 wrote:Leemanske wrote:Fujitsubo catback
DC sports race header
Comptech airbox
+ hondata K-pro geeft 229pk
op welke bank?
dat is ongeveer 195pk op de wielen, vind dat vrij veel zonder andere nokkenassen........
donderdag een ctr gerold, kpro, invidea catback, dc-sports header, lichte kopbewerking, airbox en toda a3 nokeen, dat gaf 195pk op de wielen....
als je 229pk op de krukas heb dan heb je echt geen ongeveer 195pk op de wielen hoor
Posted: Sat Oct 13, 2007 9:50 pm
by slydawg
Sinan wrote:ee8 wrote:Leemanske wrote:Fujitsubo catback
DC sports race header
Comptech airbox
+ hondata K-pro geeft 229pk
op welke bank?
dat is ongeveer 195pk op de wielen, vind dat vrij veel zonder andere nokkenassen........
donderdag een ctr gerold, kpro, invidea catback, dc-sports header, lichte kopbewerking, airbox en toda a3 nokeen, dat gaf 195pk op de wielen....
als je 229pk op de krukas heb dan heb je echt geen ongeveer 195pk op de wielen hoor
Hoeveel dan :?:
Posted: Sat Oct 13, 2007 10:26 pm
by Sinan
een civic met 166pk op de krukas heeft 137pk op de wielen verlies van 29 pk
dus vandaar dat ik denk dat eentje met 229pk meer verlies moet hebben dan 34pk
de regel is toch hoe meer pk´s, hoe moeilijk op de weg te krijgen?
Posted: Sat Oct 13, 2007 10:42 pm
by ee8
Sinan wrote:een civic met 166pk op de krukas heeft 137pk op de wielen verlies van 29 pk
en wie beweert dat dan?
eerlijk, ik weet de verliezen van een ep3 niet, maar degene die mij heeft verteld dat die 195wielpk ongeveer 229krukpk is weet waar ie het over heeft.....
vandaar ook mijn twijfel over het aantal pk's wat jij hebt, en mijn vraag op wat voor bank dat vastgesteld is.....
Posted: Sat Oct 13, 2007 10:56 pm
by Sinan
duidelijk :-)