Sprint topic

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Sprint topic

Post by IvoG »

Heren,

We hebben het allemaal wel eens gedaan. Maar ik vind dat een topic die dit item verheerlijkt en waar men erover kan opscheppen niet kan.

Niemand zit op dit soort verhalen te wachten, we hebben allemaal snelle auto's maar laat dat maar eens op de baan zien in plaats van op de weg en er hier over komen opscheppen.

We moeten dit als club niet willen lijkt mij. Ik ben niet roomser dan de paus maar dit is uiteindelijk een clubforum.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Re: Sprint topic

Post by Katana »

IvoG wrote:Heren,

We hebben het allemaal wel eens gedaan. Maar ik vind dat een topic die dit item verheerlijkt en waar men erover kan opscheppen niet kan.

Niemand zit op dit soort verhalen te wachten, we hebben allemaal snelle auto's maar laat dat maar eens op de baan zien in plaats van op de weg en er hier over komen opscheppen.

We moeten dit als club niet willen lijkt mij. Ik ben niet roomser dan de paus maar dit is uiteindelijk een clubforum.


Volkomen met je eens Ivo, voorkomen we hopelijk zgn street race praktijken mee met een Type-R club stikker achterop.

Sluit het topic maar wat mij betreft
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Van: IvoG
Aan: BlackTeg
Geplaatst: Vr aug 03, 2007 00:23
Onderwerp: Re: Sluiten van sprinttopic
BlackTeg wrote:
Hallo, ik zie net dat je mijn topic over sprinten gesloten hebt.
Ik vind het spijtig dat je dit doet, op andere fora kom je dit wel meer tegen. Als je op basis van het morele dit topic sluit mag je hier wel meerdere topic's sluiten hoor...

Mvg

Dit is niet zomaar een forum maar een clubforum.
Als club willen wij dit niet uitstralen, vandaar dat we (het bestuur) dit hebben gesloten. Het gaat niet eens om het morele want het kan ons een biet schelen of iemand wel of niet op straat racet tegen een ander.

Waar we wel om geven is dat het imago van de club eentje wordt van allerlei straatracers.

We hebben allemaal snelle wagens, maar wie durven dat nou eens op de baan te laten zien? Dat zijn er maar een paar. Hier opscheppen over sprintjes is in mijn ogen net zo nutteloos als een piemel meet wedstrijd.

Overigens: als je andere threads vindt die gesloten zouden moeten worden, meld dat gewoon, dan kijken we ernaar. Wij hebben lang niet altijd de tijd om alles te lezen en te volgen.

Groeten, Ivo
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Blackteg maar even in de gaten houden.

Netjes gedaan Ivo :thumbs:
Post Reply