Page 1 of 3
goed catback systeem
Posted: Tue Jun 19, 2007 3:57 pm
by ep3 civic
Heb sinds twee maanden een invidia g200 onder de ep3 en heb hem al meerder keren verhangen maar hij blijft tegen de bodem en swaybar rammelen. Waar rijden de andere ctr eigenaren mee en wie heeft waarmee een goede ervaring?
thanx
Posted: Tue Jun 19, 2007 4:16 pm
by racer
Ik heb juist hetzelfde probleem voor het is de achterste pot die tegen het chassis en tegen de stabilisatorstang rammeld.Bij AVB motorsport zegt men dat het niet kan ,dat ze nog nooit problemebn hiermee gehad hebben??????????
Posted: Tue Jun 19, 2007 4:35 pm
by racer
zie ook verder bericht dat ik opende catback systeem past niet
Posted: Wed Jun 20, 2007 4:10 pm
by riddertje
ik heb enkel een andere middenpijp(+race header) gestoken en had dit ook.(kwam ook ergens tegen onderaan als ik stevig doortrok)
Logischerwijs kom je doordat je een grotere diameter van buis hebt je dichter tegen andere onderdelen aan en komt er dan tegen door de bewegingen van de motor.
Ik heb toen stijvere motorsteunen gestoken.
Was toen opgelost;als enige nadeel had ik meer trillingen in de wagen.
Kan natuurlijk zijn dat de invidia gewoon rommel is voor de ctr
en dat avb niks ervan afweet

Posted: Wed Jun 20, 2007 9:23 pm
by ATR 270
[quote="riddertje"]ik heb enkel een andere middenpijp(+race header) gestoken en had dit ook.(kwam ook ergens tegen onderaan als ik stevig doortrok)
Logischerwijs kom je doordat je een grotere diameter van buis hebt je dichter tegen andere onderdelen aan en komt er dan tegen door de bewegingen van de motor.
Ik heb toen stijvere motorsteunen gestoken.
Was toen opgelost]
nu is AVB natuurlijk een waardeloze zaak op zich (just my 2 cents), maar ik kan nou niet de mening delen dat invidia rommel is.........
Volgens mij hebben jullie allebei de catback bij AVB gekocht, wellicht wordt jullie het verkeerde voorgeschoteld.
Posted: Thu Jun 21, 2007 11:53 am
by ep3 civic
de mijne komt niet bij avb vandaan maar is bij hontec gekocht dus ik denk dat de g200 voor de ep3 gewoon een productiefout is
Posted: Thu Jun 21, 2007 11:56 am
by mr. X
Zonder twijfel deze eronder steken
J's Racing
Geile pijp.
Posted: Thu Jun 21, 2007 2:41 pm
by ep3 civic
word geen j´s racing, zijn een beetje te prijzig en schijnen geeneens zo goed te zijn. en er is al een spoon besteld

Posted: Thu Jun 21, 2007 3:17 pm
by S.J.
J's racing lijkt op een dieselpijp :P
Posted: Thu Jun 21, 2007 3:24 pm
by RedSun
Spooooooon! (wie kent hem nog, the Tick?)
Posted: Fri Jun 22, 2007 3:36 pm
by MikeEp3
Mijn Buddy Club Spec 3 rammelde ook als een gek. Ik heb toen mijn rechtseophangpunt iets verlast en had toen helemaal geen enkel probleem meer. Was overigens heel zinvol toen ik mijn auto een week later verkocht. Maar mijn maatje met ook een CTR heeft dit ook laten doen met zijn Invidia en heeft ook nergens last meer van. En mijn ervaringen zijn ook klote bij AVB.
AVB
Posted: Fri Jun 22, 2007 4:03 pm
by racer
Waarom is iedereen tegen AVB.Tegen mij zijn ze altijd vriendelijk.Graag wat meer uitleg?
Posted: Fri Jun 22, 2007 5:31 pm
by MikeEp3
Ik heb het al een keer verteld maar vooruit. Destijds heb ik mijn CTR gekocht in Februari geloof ik, en heb toen gelijk een catback besteld de BC Spec 3. De levertijd was toen 3 maanden wat ik toen oke vond. Na de 3 maanden werden het er 5. Dat was klote maar shit happens. Toen uiteindelijk het uitlaatssteem binnenkwam bleek dat ze de verkeerde hadden besteld namelijk de Pro-Spec. Dus ik denk dat regelen ze wel door iets met spoedvracht te laten komen ofzo wat meer als redelijk had geweest. Ze zeiden gewoon keihard tegen me dat ik nog maar eventjes 3 maanden moest wachten. Dus vanaf dat moment vind ik het een klotezaak.
Posted: Fri Jun 22, 2007 6:12 pm
by vtecmoon
weleens aan fujitsubo RM01A gedacht? is ook zeeeer goed...hehe
Re: AVB
Posted: Fri Jun 22, 2007 8:00 pm
by ATR 270
racer wrote:Waarom is iedereen tegen AVB.Tegen mij zijn ze altijd vriendelijk.Graag wat meer uitleg?
Als je centjes komt brengen is iedereen aardig :roll:
Posted: Sat Jun 23, 2007 1:57 pm
by riddertje
had ook iets besteld bij AVB :roll:
Volgende week is het er zegden ze me.
Heb dit 10 a 15 x gehoord,dan ben ik er langs geweest en heb ik
gezegd wat ze er mee konden doen en.... ze bleven vriendelijk :lol:
Kijk eens waar jullie uitlaat juist raakt
Anders kan het misschien opgelost worden door die rubbers aan de bevestigingspunten( hoe dat deze ook mogen noemen)te vervangen door kortere,langere,stijvere,....
Posted: Sat Jun 23, 2007 3:09 pm
by Martin Omi Performance
rubbers vervangen helpt niet. flens moet verlast worden.
ow ja.. avb is een klote zaak
kan best nog begrijpen dat ze shippingtijden niet exact kunnen opgeven ect...maar gasten weten niet veel. volgens hun paste een gsr teg uitlaat zo op een teg R. niet dus was 2,5 cm te lang en hing 2 cm naar rechts (afwijking).
Posted: Sun Jun 24, 2007 5:58 pm
by Undutched
nieuwe swaybar. Cusco, Progress of iets andere.
Ik heb een Progress 24mm. Het is heeeeeeel grappig...
I hope everyone understood that :wink:
Posted: Sun Jun 24, 2007 6:10 pm
by Gangaran
Ik heb ook de G200, niks mis mee. Het hangt wel lager dan de originele pijp, dus moet wel iets rustiger doen op drempels. Voor de rest no problems
Posted: Sun Jun 24, 2007 7:34 pm
by eteuben
Iemand ervaring met Supersprint? Ik zag die site laatst en hun catback voor de R vind ik uiterst aantrekkelijk. Waarom? Omdat ze een eindstijl voeren, die vrijwel lijkt op wat er ook origineel onder zit. Maar uiteraard wel beter presteerd!
Is ook volledig rvs en ze kunnen verschillende setups leveren, van catback tot gehele uitlaatlijnen.