eteuben's Civic Type-R '02 #R-03855 (F*cking Vet p.8)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

eteuben's Civic Type-R '02 #R-03855 (F*cking Vet p.8)

Post by eteuben »

Beste Honda liefhebbers,

Ik zal me even opnieuw voorstellen aangezien ik nu echt een Type-R heb op dit forum. Ik ben Edwin Teuben en woon in het hoge noorden, namelijk Hoogezand. Heb nog 1 jongere broer Rene die al iets langer Honda rijdt. Een Civic Hatchback uit 1995.

Sinds kort heb ik mezelf (na 8 jaar een Suzuki Swift gehad te hebben) ook een Honda aangeschaft. En niet zomaar eentje, maar een speciale. Al met al ben ik ongeveer 2 jaar aan het zoeken geweest en heb uiteindelijk mijn auto (naar mijn zin) gevonden. Het is een Honda Civic Type-R uit 2002 geworden. Momenteel met 72000 km op de klok. :wink:

Helemaal standaard nog op een radio en de facelift achterlichten na. Te danken aan de vorige eigenaar, die hem met pijn in zijn hart heeft moeten verkopen ivm ander werk en bijpassende lease-auto. Voor mij de perfecte kans om toe te happen.

Heb de auto nu inmiddels bijna 3 week, heb em namelijk sinds 19 mei. Tot nu toe is het echt wennen. Sowieso de auto rijdt totaal anders en het schakelt ook erg mooi en close. Het vermogen is ook vele malen meer dan ik gewend was, ik ga van 68 naar 200 namelijk. Een hele stap.

Tot nu toe ben ik uiterst tevreden en onder de indruk van de auto. Ik ben mooi aan het wennen en aan het genieten vooral. Accelereren is echt een hobby aan het worden. Wat een gemak waarmee dit gaat. En VTEC is echt verslavend. 8)

Tijd voor wat foto's;

Image
Image
Image

Groeten
Edwin

Dit is mijn eigen site met meer info (met nog mijn vorige auto en die van mijn broer).
http://members.home.nl/eteuben
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Heb ook al een kleine wijziging aangebracht. Zal hier niet hoeven uitleggen wat dit betekend. Aangezien ik Type-R beginnerling ben, leek me dit een leuke toevoeging aan de auto. :lol:

Image
Image
Image

:roll:
MooZleZ
Posts: 218
Joined: Fri Jun 01, 2007 11:36 pm

Post by MooZleZ »

nice :)
noppie
Posts: 100
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:31 am

Post by noppie »

Auto ziet er echt strak uit.

Vind ze ook helemaal geweldig in t zilver..enneh..

mooie pk-stap maak je i.d.d :-)
vtecmoon
Posts: 1188
Joined: Thu Mar 09, 2006 10:53 pm

Post by vtecmoon »

68 -->200 damn!!!

Maar hele goede keuze hoor! Nogmaals congratz met de CTR!
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Netjes Edwin!! Prachtig exemplaar!
Nana korobi ya oki
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Kijk, zo hoort het. Eerst kruipen, lopen en dan pas rennen. Mooie automobiele carriere Edwin :thumbs:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Nogmaals gefeliciteerd Edwin, eindelijk is het zover :D

Die moet je maar snel komen showen op een meeting!

Was de vorige eigenaar ook een motor rijder of heb jij de HRC sticker erop geplakt?

Gr.Frans
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Frans, de vorige eigenaar was Spijker hier op het forum... :wink:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

VTECRob wrote:Frans, de vorige eigenaar was Spijker hier op het forum... :wink:


Aha, en de HRC sticker?
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Als je stap hierna ook zo veel procent stijging gaat worden, komt het helemaal goed :lol:

Gefeliciteerd 8)
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Thanx allen! 8)

@Vtecmoon
Een hele stap, maar zeker de moeite waard. Waarom eerst een tussenmodel. Dan maar 2 jaar langer wachten en direct een R!! Zo heb ik et maar gedaan. :lol:

@Katana
Tja, die sticker heeft zelfs Martijn niet geplakt. Die zat er al op zei hij. Is een oude Honda club dacht hij. Ik laat het voor nu nog even zitten.

@Mr.X
Een vermogenswinst van 300% inderdaad. De stap hierna is een auto met minimaal 612 pk, als ik die lijn doorzet. :razz:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Ok geen club dus, maar een race divisie van Honda zelf. Weer wat geleerd. Lees je mee Martijn?
Spijker
Posts: 106
Joined: Fri Feb 24, 2006 9:48 am

Post by Spijker »

Sorry van de late reactie, had wat moeite met inloggen. Die verificatiecode deed ik telkens met kleine letters, met hoofdletters deed ie het wel in 1 keer. Thans voor de tip Edwin!

Hij was motorfanaat inderdaad, vandaar die sticker. Ik wist niet eens wat het was. Ik wilde hem er ook niet vanaf halen, omdat ik bang was kleurverschil te gaan zien.

Ik mis m'n meissie wel hoor :wink:
Civic Type R #03855
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Toch gelukt in te loggen dus... Mooi!

Leuk dat je me nog even belde om te vragen; "Hoe is het met mijn auto". Haha, hij is nu echt van mij hoor! Kan daaruit echter wel afleiden dat je haar erg mist.
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Meegedaan aan Civic Club Holland toerrit door Groningen en Friesland. Was een geslaagde dag. Iemand anders maakte deze fotos. Bijzonder genoeg om hier ook ff te posten! Vooral de laatste.

Image

Image

Mijn fotos van de dag;
http://www.mijnalbum.nl/Album=MVJMSJPC
Spijker
Posts: 106
Joined: Fri Feb 24, 2006 9:48 am

Post by Spijker »

Ziet er goed gepoetst uit!
Civic Type R #03855
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Dank je Martijn, heb er veel werk aan gehad! Maar dat heb ik voor haar over hoor! Ook de dag na deze rit weer volledig schoon gemaakt.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Mooi Edwin.

Net de mijne ook weer eens schoongemaakt, wat is dat toch klote om het iedere week te moeten als het slecht weer is :-(

In het begin deed ik het graag, nu doe ik het wel maar overdreven naaruitkijken doe ik niet :lol:
Post Reply