Webmaster www.type-r.nl

Algemene informatie, alleen zichtbaar voor leden
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Heej er staat geen CTR op die foto!!!!!
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Jawel.. Miguel staat naast mij....
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Dit is een mooi voorbeeld waarom foto's voor de site oem (standaard)dienen te zijn en leden/meeting foto's voor de rest.

Bij voorkeur CW dit is het erfgoed van Soichiro.
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Wat is het verschil tussen de site en de rest van de site? :-?
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Als er iemand www.type-R.nl in tikt moet het proffesioneel / neutraal overkomen. We zijn de Type-R club en niet de bijv de ATR club.

Wil iemand dan meer weten over meetings kan hij/zij daarop klikken.

Wil iemand meer weten oven een bepaalde auto kan hij/zij daar op klikken.

Enz.

De eerste pagina is een introductie dus dient deze neutraal te zijn, binnen onze club staat respect to all boven aan.

Meteen auto's van de leden laten zijn zien kan/is een kwestie van smaak. Dat moet los staan van een introductie.

Wil je proffesioneel overkomen, dan moet je dat in lijn doen met de huisstijl van de fabrikant.
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

oke... das een stuk duidelijker...

Hoewel we wel op een lijn zaten... :wink:
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Hmm ja 1 velg van miguel zn auto...
We zijn toch een Type-r club... dan vind ik dat alle type-r's erop moeten staan...
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

ik heb expres nog niks gezegd, omdat ik nog wat meer reacties wilde afwachten, maar het volgende:

De foto moet toch nog gewijzigd worden, want de enige reden om hem te gebruiken is dat er op moment van uitkiezen niks 'beters' beschikbaar was...

Ik kan inmiddels ook een groepsfoto van de afgelopen meeting (uitdeukdag) pakken en dan is het grootste deel van het commentaar al niet meer nodig.

Vandaar ook het idee tot fotoshoot: dan kunnen we juist dit soort dingen in EEN keer verhelpen!
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Ik denk dat het misschien wel leuk is om neutrale foto's zelf ook te maken...

Kopie maken van OEM foto's?
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Katana wrote:De eerste pagina is een introductie dus dient deze neutraal te zijn, binnen onze club staat respect to all boven aan.

Meteen auto's van de leden laten zijn zien kan/is een kwestie van smaak. Dat moet los staan van een introductie.

Wil je proffesioneel overkomen, dan moet je dat in lijn doen met de huisstijl van de fabrikant.


Helemaal mee eens.

Ik vind dat op het eerste gezicht duidelijk moet zijn op wat voor site je zit.
En no offence tegen mensen die hier van houden, maar je moet geen tupperware ITR op de voorgrond zetten.
Het liefst een compleet stock ATR, CTR of ITR (en nu heb ik het op alfabetische volgorde gedaan, dus geen ruzie maken :wink :)
En maandelijks afwisselen tussen deze 3 auto's. Natuurlijk zijn de EK9 en NSX-R ook mooi, en zeker R's maar aangezien we ze niet op de club hebben, minder relevant om op de hoofd pagina te komen.
Wel moeten ze een eigen link krijgen in het 'modellen' of 'geschiedenis' gedeelte.
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Mja ik zeg nog steeds niet afwisselen, maar gewoon alle 4 de auto's in 1 foto... de stockauto's...

Voor op de "Algemene" "Hoofdpagina"...
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

En ik zeg nog steeds wel afwisselen, maar gewoon alle 4 de auto's in 1 foto... de stockauto's..., in steeds wisselende opstelling, lokatie, en tijdstip bijvoorbeeld...

Voor op de "Algemene" "Hoofdpagina"...

Alle vier aan het strand, alle vier op de wei, alle vier bij een tankstation, alle vier in een hangar, alle vier in een werkplaats, alle vier die gewassen worden, alle vier voor de kroeg, alle vier van opzij, alle vier van boven, alle vier...
boikel
Posts: 865
Joined: Mon May 22, 2006 6:04 pm

Post by boikel »

misschien wordt het nu tijd voor een poll?
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

IvoG wrote:En ik zeg nog steeds wel afwisselen, maar gewoon alle 4 de auto's in 1 foto... de stockauto's..., in steeds wisselende opstelling, lokatie, en tijdstip bijvoorbeeld...

Voor op de "Algemene" "Hoofdpagina"...

Alle vier aan het strand, alle vier op de wei, alle vier bij een tankstation, alle vier in een hangar, alle vier in een werkplaats, alle vier die gewassen worden, alle vier voor de kroeg, alle vier van opzij, alle vier van boven, alle vier...



Dat lijkt mij ook perfect :wink:
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Mja... ik bedoelde wisselen om iedere keer 1 type R te laten zien...

Dus de ene keer een CTR, volgende keer weer een ATR, daarna weer een ITR, etc...

Alleen niet in de wei natuurlijk Ivo... :wink:

Regel 1 in de fotografie: Fotograveer het beestje in z'n "eigen" omgeving... Dus niet op 4x4 terrein... :lol:
drifter
Posts: 67
Joined: Wed Aug 02, 2006 3:13 pm

Post by drifter »

VTECRob wrote:Regel 1 in de fotografie: Fotograveer het beestje in z'n "eigen" omgeving... Dus niet op 4x4 terrein... :lol:


Dan zullen er ook wat foto's gemaakt moeten worden van de type-R in zijn element, op het circuit, het liefst alle modellen achter elkaar (of naast elkaar als er geen verkeer op de baan is). :D
CTR #16636
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

VTECRob wrote:Alleen niet in de wei natuurlijk Ivo... :wink:

Regel 1 in de fotografie: Fotograveer het beestje in z'n "eigen" omgeving... Dus niet op 4x4 terrein... :lol:

Die regel kan je voor mij weggooien, enkele van de allermooiste autofoto's die ik ooit heb gezien waren juist op de plekken gemaakt waar je de auto niet verwacht.

Juist in de wei, op het strand, of op een voetbalveld is apart en trekt daardoor de aandacht.

IMO of course :wink:

Alle 4 Type-R's op de baan kan als we vroeg in Zandvoort zijn, even vanuit een bestelbusje met 15 KM/u een foto maken van 3 (4) Type R's door de Tarzanbocht 8)
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

sloperijen zijn ook leuke omgevingen... mooi contrast tussen roest, troep en andere oude zut en een strakke bak, helemaal netjes en glimmie glimmie...

maar goed, ik heb ff weinig tijd gehad de afgelopen week, dus komende week weer verder.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Misschien is het wel leuk om foto's te maken met alle kleuren ATR's, CTR's en ITR's (wederom op abc)
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

ok, de foto discussie even aan de kant... ik heb eindelijk weer wat tijd gehad en ben wat pagina's aan het voorbereiden. hier alvast EENTJE...

ow ja: expres dezelfde foto, kunnen jullie daar weer over verder :p

Image
Post Reply