Webmaster www.type-r.nl
Als er iemand www.type-R.nl in tikt moet het proffesioneel / neutraal overkomen. We zijn de Type-R club en niet de bijv de ATR club.
Wil iemand dan meer weten over meetings kan hij/zij daarop klikken.
Wil iemand meer weten oven een bepaalde auto kan hij/zij daar op klikken.
Enz.
De eerste pagina is een introductie dus dient deze neutraal te zijn, binnen onze club staat respect to all boven aan.
Meteen auto's van de leden laten zijn zien kan/is een kwestie van smaak. Dat moet los staan van een introductie.
Wil je proffesioneel overkomen, dan moet je dat in lijn doen met de huisstijl van de fabrikant.
Wil iemand dan meer weten over meetings kan hij/zij daarop klikken.
Wil iemand meer weten oven een bepaalde auto kan hij/zij daar op klikken.
Enz.
De eerste pagina is een introductie dus dient deze neutraal te zijn, binnen onze club staat respect to all boven aan.
Meteen auto's van de leden laten zijn zien kan/is een kwestie van smaak. Dat moet los staan van een introductie.
Wil je proffesioneel overkomen, dan moet je dat in lijn doen met de huisstijl van de fabrikant.
ik heb expres nog niks gezegd, omdat ik nog wat meer reacties wilde afwachten, maar het volgende:
De foto moet toch nog gewijzigd worden, want de enige reden om hem te gebruiken is dat er op moment van uitkiezen niks 'beters' beschikbaar was...
Ik kan inmiddels ook een groepsfoto van de afgelopen meeting (uitdeukdag) pakken en dan is het grootste deel van het commentaar al niet meer nodig.
Vandaar ook het idee tot fotoshoot: dan kunnen we juist dit soort dingen in EEN keer verhelpen!
De foto moet toch nog gewijzigd worden, want de enige reden om hem te gebruiken is dat er op moment van uitkiezen niks 'beters' beschikbaar was...
Ik kan inmiddels ook een groepsfoto van de afgelopen meeting (uitdeukdag) pakken en dan is het grootste deel van het commentaar al niet meer nodig.
Vandaar ook het idee tot fotoshoot: dan kunnen we juist dit soort dingen in EEN keer verhelpen!
Katana wrote:De eerste pagina is een introductie dus dient deze neutraal te zijn, binnen onze club staat respect to all boven aan.
Meteen auto's van de leden laten zijn zien kan/is een kwestie van smaak. Dat moet los staan van een introductie.
Wil je proffesioneel overkomen, dan moet je dat in lijn doen met de huisstijl van de fabrikant.
Helemaal mee eens.
Ik vind dat op het eerste gezicht duidelijk moet zijn op wat voor site je zit.
En no offence tegen mensen die hier van houden, maar je moet geen tupperware ITR op de voorgrond zetten.
Het liefst een compleet stock ATR, CTR of ITR (en nu heb ik het op alfabetische volgorde gedaan, dus geen ruzie maken :wink
En maandelijks afwisselen tussen deze 3 auto's. Natuurlijk zijn de EK9 en NSX-R ook mooi, en zeker R's maar aangezien we ze niet op de club hebben, minder relevant om op de hoofd pagina te komen.
Wel moeten ze een eigen link krijgen in het 'modellen' of 'geschiedenis' gedeelte.
En ik zeg nog steeds wel afwisselen, maar gewoon alle 4 de auto's in 1 foto... de stockauto's..., in steeds wisselende opstelling, lokatie, en tijdstip bijvoorbeeld...
Voor op de "Algemene" "Hoofdpagina"...
Alle vier aan het strand, alle vier op de wei, alle vier bij een tankstation, alle vier in een hangar, alle vier in een werkplaats, alle vier die gewassen worden, alle vier voor de kroeg, alle vier van opzij, alle vier van boven, alle vier...
Voor op de "Algemene" "Hoofdpagina"...
Alle vier aan het strand, alle vier op de wei, alle vier bij een tankstation, alle vier in een hangar, alle vier in een werkplaats, alle vier die gewassen worden, alle vier voor de kroeg, alle vier van opzij, alle vier van boven, alle vier...
-
- Posts: 1387
- Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
- Contact:
IvoG wrote:En ik zeg nog steeds wel afwisselen, maar gewoon alle 4 de auto's in 1 foto... de stockauto's..., in steeds wisselende opstelling, lokatie, en tijdstip bijvoorbeeld...
Voor op de "Algemene" "Hoofdpagina"...
Alle vier aan het strand, alle vier op de wei, alle vier bij een tankstation, alle vier in een hangar, alle vier in een werkplaats, alle vier die gewassen worden, alle vier voor de kroeg, alle vier van opzij, alle vier van boven, alle vier...
Dat lijkt mij ook perfect :wink:
Mja... ik bedoelde wisselen om iedere keer 1 type R te laten zien...
Dus de ene keer een CTR, volgende keer weer een ATR, daarna weer een ITR, etc...
Alleen niet in de wei natuurlijk Ivo... :wink:
Regel 1 in de fotografie: Fotograveer het beestje in z'n "eigen" omgeving... Dus niet op 4x4 terrein... :lol:
Dus de ene keer een CTR, volgende keer weer een ATR, daarna weer een ITR, etc...
Alleen niet in de wei natuurlijk Ivo... :wink:
Regel 1 in de fotografie: Fotograveer het beestje in z'n "eigen" omgeving... Dus niet op 4x4 terrein... :lol:
VTECRob wrote:Regel 1 in de fotografie: Fotograveer het beestje in z'n "eigen" omgeving... Dus niet op 4x4 terrein... :lol:
Dan zullen er ook wat foto's gemaakt moeten worden van de type-R in zijn element, op het circuit, het liefst alle modellen achter elkaar (of naast elkaar als er geen verkeer op de baan is).
CTR #16636
VTECRob wrote:Alleen niet in de wei natuurlijk Ivo... :wink:
Regel 1 in de fotografie: Fotograveer het beestje in z'n "eigen" omgeving... Dus niet op 4x4 terrein... :lol:
Die regel kan je voor mij weggooien, enkele van de allermooiste autofoto's die ik ooit heb gezien waren juist op de plekken gemaakt waar je de auto niet verwacht.
Juist in de wei, op het strand, of op een voetbalveld is apart en trekt daardoor de aandacht.
IMO of course :wink:
Alle 4 Type-R's op de baan kan als we vroeg in Zandvoort zijn, even vanuit een bestelbusje met 15 KM/u een foto maken van 3 (4) Type R's door de Tarzanbocht 8)