banden op originele ITR velgen
banden op originele ITR velgen
Welke bandenmaat hoort bij de originele ITR velgen??
grtzzzz
grtzzzz
mr. X wrote:Dat het vervelend is als er 10 keer dezelfde vraag word gesteld door 10 verschillende mensen die allemaal hetzelfde willen weten en het hier posten zonder eerst zelf te zoeken.
Hmm ik ben eerlijk gezegd die vraag hier nog niet echt veel tegengekomen.Mja soit....heb de boodschap al begrepen....
Als ik ene kan helpen dan doe ik da wel.
grtzz
mr. X wrote:Ja begrijp me niet verkeerd, ik help ook graag waar ik kan. Maar zoiets als de bandenmaat kan je wel met 5 min. zelf op internet vinden. Weet je het nog sneller ook als wachten op een reactie hier.
Als je nou wil weten welke band het beste is kan ik je post begrijpen.
:thumbs:
en wat is nou de perfecte band voor de beste wegligging dan?

:dontspeak:
Dat weet ik niet en zou dit ook graag weten. Zat het net nog te zoeken maar kon het niet vinden op het forum
Ik weet dat de Toyo R888 banden heel goed zijn en de Advan A048. Beide street legal echter niet mee te rijden met nat dacht ik.
De beste maat weet ik niet. volgens mij zijn ze niet met platte wangen geleverd en moet je bij de 55, misschien 50, reeks blijven.
Breedte zijn we over verdeeld. De ene wil 205 de ander blijft bij 195...
Ik wil 195.
Ik zit te denken aan een 195/55 R15 R888 setje...
Andere ideeën daarover zijn welkom.
Dat weet ik niet en zou dit ook graag weten. Zat het net nog te zoeken maar kon het niet vinden op het forum
Ik weet dat de Toyo R888 banden heel goed zijn en de Advan A048. Beide street legal echter niet mee te rijden met nat dacht ik.
De beste maat weet ik niet. volgens mij zijn ze niet met platte wangen geleverd en moet je bij de 55, misschien 50, reeks blijven.
Ik wil 195.
mr. X wrote::dontspeak:
Ik wil 195.
ik hou het bij bridgestone

potenza
ik vind de potenza s-02 superbandjes alleen maakt bridgestone ze niet meer :-( en ben ik er zuinig op
verder heb ik uniroyal ms plus 55 winterbanden die op mn itr zaten (ook 195/55/15 net zoals de s-02)
die zijn dan van bandwang minder goed, maar super veel grip bij koud,nat en vuil wegdek.
denk eraan deze te verkopen en met dat geld 16" rota's te kopen
welke moddellen van rota wegen het minste van gewicht per velg??
greetz
verder heb ik uniroyal ms plus 55 winterbanden die op mn itr zaten (ook 195/55/15 net zoals de s-02)
die zijn dan van bandwang minder goed, maar super veel grip bij koud,nat en vuil wegdek.
denk eraan deze te verkopen en met dat geld 16" rota's te kopen
welke moddellen van rota wegen het minste van gewicht per velg??
greetz