Er is interesse in de club om deel te nemen aan Fullspeed te Rosmalen.
In 2007 staat Full-Speed in het teken van In Car Entertainment (ICE). Naast de allermooiste showauto’s uit binnen- en buitenland, is er een selectie van topbedrijven te vinden. De nieuwste en meest extreme producten worden geshowd. Of je nu op zoek bent naar producten voor het in- of exterieur van jouw bolide: op Full-Speed doe je de beste ideeën op. Het Expodome ondergaat enkele subtiele vernieuwingen qua halindeling, waardoor je nog meer verzicht krijgt! Ook zal een speciaal Frans Paviljoen de harten stelen van de Francofielen op autogebied.
Op het buitenterrein kun je de allermooiste auto’s uit de Nederlandse en Belgische autoclubs vinden, ditmaal in een vernieuwde presentatieopzet. Ook kun je hier genieten van een spannend actieprogramma. Houd de site in de gaten voor de exacte invulling van de activiteiten tijdens Full-Speed.
De afwisseling tussen het spectaculaire buitengedeelte en het onovertroffen binnengedeelte met alle noviteiten op audio- en tuninggebied maakt van Full-Speed een uniek evenement dat je zeker niet mag missen.
Ik heb de voorlopige inschrijving de deur uit gedaan.
Er is plaats voor 3 tot 5 auto's per dag. Houd er wel rekeing mee dat je de auto 's morgens om +/- 08:00 moet parkeren tot 17:00h.
Hehe...ik sla de shows dit jaar over; had sowieso geen interesse in fullspeed. JAF leek me wel leuk, maar waarschijnlijk volgend jaar. Ik zal iig zeker naar de "kleinere" clubmeetings komen wanneer ik kan; het is te lang geleden.
Ik moet VOOR 16 april aanstaande weten of wij als club definitief gaan komen of niet. Omdat er op zaterdag maximaal 5 auto’s en op zondag maximaal 5 auto’s zijn toegestaan kunnen we er dus niet meer dan 10 auto’s voor Full-Speed opgeven. Minimale opgave per dag is 3 auto’s. De aantallen kunnen per mail worden doorgegeven