Arno's new ride....

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Is een snelle verkoop geweest... Maar ben benieuwt naar je nieuwe aanwinst :D
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Ik heb echt lang lopen zoeken en zitten afwegen, geloof me. Ergens bleef ik het liefst japans rijden maar met de eisen die ik stelde en het budget wat ik voor handen had kwam ik gewoon bij de BMW uit. En hoe je het dan ook wend of keert, het is de betere auto imo.

Ik zocht gewoon een auto met meer comfort, meer luxe maar ik wou ook niet te veel inleveren kwa power. Daarnaast leek me een RWD, met in dit geval een 6 in lijn ook wel eens leuk voor de afwisseling. Het is echter een automaat geworden dus zo snel spelen als met een handbak word het niet. Maar het is echt heerlijk rijden,en die luxe! Echt ik voelde me een koning :lol: Na meer als 4 jaar spartaans te hebben gereden, cruis ik nu royaal over da streets! :razz:

Maar genoeg geluld, hier plaatjes en specs. Het is een BMW 325 Ci exe [E46] in de kleur Topas Blau. Bouwjaar 2001, km-stand 74000!. Verder beige interieur met houten sierlijstjes (mooiste combi imo). En de auto is op een schuifdak na en een Harman Kardon installatie echt fully loaded. Van cruise control tot een rolgordijn achter, you name it 8)

Image

Image

Image

En of ik plannen heb? Uiteraard :razz: Denk aan een M-sport pakket, BBSjes etc. Maar voorlopig ga ik eerst in alle rust genieten :D
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Zeer mooie auto!
kleuren combinatie zou ik ook kieze qua interieur.

Stahl blau vind ik persoonlijk de mooiste kleur voor zulke 3 series.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Thx :wink: Stahl Blau is zeker mooi, ook vrij uniek. Maar ik kon deze gewoon niet laten staan. Stahl Grau vind ik overigens ook echt een dikke kleur. Uiteindelijk zal ik voor deze look gaan:

Image

Image

Image
trebboR
Posts: 350
Joined: Mon Jan 18, 2010 5:36 pm

Post by trebboR »

Zo he! Dat had ik dus echt niet verwacht :D maar het is wel een dikke bak man, veel plezier ermee :wink:
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Arno je hebt echt een mooie auto gekocht kerel! Ga je veel plezier van hebben... Hopelijk ga je nog wel naar meetings :D
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
FastFWD
Posts: 232
Joined: Fri Apr 14, 2006 3:35 pm

Post by FastFWD »

Auto verkocht aan iemand uit Drachten? Want ik zag de auto vanmiddag rond 15u nog achter me rijden in Drachten
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Dat was ik dan :razz: Of er moet nog een zwarte rijden. Er staat btw weer een witte te koop ergens op het industrie terrein, is volgens mij een rag bak geweest dus beware...
itr03627
Posts: 182
Joined: Tue Jan 26, 2010 6:08 pm

Post by itr03627 »

spijtig dat je itr weg is maar ik snap je keuze :wink: knappe kar heb je nu :-)
DH
Posts: 655
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:

Post by DH »

Over de BMW valt weinig te zeggen. :wink:
Klasse die wil ik binnenkort wel is zien.
M3 CSL!!! 8)

Toch jammer de dc2 doet me 100X meer...
Mooi gezicht als je weer langskwam.
Of je auto geparkeert was...altijd even een kijkje genomen hoe het met je dc2 was. :lol:

Op werk zijn er nu meer Skyline`s dan ITR`s!
Daar is zwaar tegenop te boksen in m`n eentje! :razz:

Demian.
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Staat ook nog een EP3 he :wink: Nou ja, heb vandaag dan echt afscheid genomen van de R. Blijft raar als je hem weg ziet rijden... :cry: Maar hij is gelukkig naar een kenner gegaan dus het zal wel goed komen.
bastiaan45
Posts: 471
Joined: Mon Mar 17, 2008 12:37 pm

Post by bastiaan45 »

Hele dikke auto die Beemert!

Hele mooie kleur ook, ben het compleet eens met de stijl die je gaat kiezen. Die M-bumpers zaten ook op onze 330.

Alleen wel zonder trekhaak neem ik aan?! 8)

Veel plezier ermee
Hondamatic
Posts: 33
Joined: Thu Nov 26, 2009 9:04 pm

Post by Hondamatic »

He Arno, gefeliciteerd met je nieuwe auto, kerel!

Jammer dat je DC2 weg is na alles dat je er aan gedaan had, je had er een hele mooie auto van gemaakt. De BMW is in ieder geval ook in goede handen.

Heb zelf net deze week mijn nieuwe CR-V in ontvangst mogen nemen. Dat is ook wel wat anders dan een DC2 :-) Plaats dit weekend wel even wat foto's in mijn eigen voorstel topic.

Succes met de beemer iig :wink:
dutchfv
Posts: 182
Joined: Tue Oct 26, 2010 5:18 pm

Post by dutchfv »

een kenner een kenner dat valt best wel mee hoor maar ik rijd wel al m'n hele leven in honda's met hier en daar een uitstapje.

Ik ben er erg blij mee hoor, met jouw nou ja mijn itr eigenlijk.

Veel plezier met je BMW al ben ik benieuwd hoe lang je erbij blijft mijn uitstapje duurde niet langer dan een jaar.

greetz vincent.

ps voor de mensen die me nie kenne ik zal zsm een voorsteltopic aanmaken.
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Hij is dus heel aangekomen? Haha, eh welkom! Keep it safe :wink: Heb btw al wat besteld voor de bimmert: chromen tacho ringen en een beige rollo bakje ipv de telefoon oplader :razz: Binnekort ff een setje flatblades scoren en mn sharkvin in kleur laten spuiten.
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Erg nette en mooie BMW die je nu rijdt. Ik zeg alleen BBS en hij is af... Maar goed. Gebrek aan luxe is bij jou de doorslag geweest?

Ik ben ook een beetje zoekende, weet nog niet wat ik wil. Maar meer luxe staat voorop. Maar dat zijn pas plannen straks in het voorjaar!
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Haha, nja. Ik rij op zich niet veel in het jaar (+/- 15k). Maar wat ik dan rij is voornamelijk snelweg en dan zit ik al gauw 2 uur in de auto. Incl. files, en dan het is gewoon veel fijner rijden. Dat merk ik nu al. Je mist wel beleving maar hij valt me niks tegen kwa power. Kickdown en hij trekt echt door als een malle.
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Mooi dat hij toch goed bevalt en dat het geen miskoop is geweest want daar is hij toch echt te mooi voor!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Meeste zullen het wel niet interessant vinden maar heb sinds een paar weken alweer een andere auto. Wel weer BMW, heb ook aan een EP2 gedacht maar toch niet geworden.

Image

Image

Image

Al de nodige dingetjes aan gedaan, radio vandaag btw vervangen voor een Pioneer klapscherm. Ben er wel content mee, rijd strak en is rap genoeg.
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Kort 325i avontuurtje Arno.
Je nieuwe ride ziet er ook zeer netjes uit hoor!
Komt deze overstap vanwege de torenhoge benzine prijzen?? ;-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Post Reply