Kleine beurt
Kleine beurt
Wat zijn jullie gemiddeld kwijt voor een kleine beurt?
Dus olie, olie filter, koelvloeistof etc etc....
Dus olie, olie filter, koelvloeistof etc etc....
dealer? geen idee...
ik deed het altijd via een vriend van me, die bij een motorzaak werkte... dan was ik rond de 150 euro kwijt en deden we eigenlijk gewoon wat nodig was... dus tussen groot en klein in meestal...
Maar jij zit toch (veel) in Eindhoven? Als je naar de dealer wilt gaan, ga dan aub niet in Eindhoven, maar in Helmond of Veghel... vd Akker is stukken beter dan Driessen... die weten waarschijnlijk het verschil niet eens tussen een gewone civic en je type R :S
ik deed het altijd via een vriend van me, die bij een motorzaak werkte... dan was ik rond de 150 euro kwijt en deden we eigenlijk gewoon wat nodig was... dus tussen groot en klein in meestal...
Maar jij zit toch (veel) in Eindhoven? Als je naar de dealer wilt gaan, ga dan aub niet in Eindhoven, maar in Helmond of Veghel... vd Akker is stukken beter dan Driessen... die weten waarschijnlijk het verschil niet eens tussen een gewone civic en je type R :S
baRt wrote:Maar jij zit toch (veel) in Eindhoven? Als je naar de dealer wilt gaan, ga dan aub niet in Eindhoven, maar in Helmond of Veghel... vd Akker is stukken beter dan Driessen... die weten waarschijnlijk het verschil niet eens tussen een gewone civic en je type R :S
Ik woon nu in Eindhoven, maar ik heb mijn auto bij van Roon in Krimpen aan den IJssel gekocht. Aangezien mijn ouders daar in de buurt wonen en wij daar bijna al onze auto's kopen blijft mijn auto ook daar in onderhoud.
Ik ben tevreden over hun service enz. Zolang dat goed gaat ga ik daar niet weg. Zijn goeie mensen en ik hecht waarde aan goede winkels, dealers etc. Als ik bijv. me auto nu zou inruilen oid. dan zou dat weer daar zijn...
Joanne wrote:Als je nagaat dat de gemiddelde golf, focus etc etc beurt 120-150 kost...
En de golf gebruikt zelfs duurdere olie :-?
Haha over VW gesproken. Hier in NH heb je een hele grote dealer(martin schilder) Was daar eens met mijn honda, en vertelde ik moet VOL SYNTHETISCHE olie hebben. Gewoon 1 liter in fles. Man naar magazijn, garage etc.
Ik dacht, hmm was goedkoop, vast verkeerd, nogmaals gevraagd, nee is goed meneer.....
Thuis gekomen even gegoogled(was castrol nog wat) en ja hoor HALF SYNTH.
Ik terug, man van de garage: hmm vreemd wij gebruiken dit altijd voor vol synth.....
Voor mij geen martin schilder mocht ik ooit VW/Audi moeten rijden