LCR wrote:AV citeert: 'daar komt nog bij dat de elektrische stuurbekrachting zo griezilig perfect is dat we slechts het woord stuurbeprachtiging voor kunnen bedenken. Gelooft 't of niet, maar zo goed en gevoelvol stuurt zelfs de S2000 en de NSX niet.
Zegt AV dat over de ATR? Die moeten toch beter weten vant de ATR heeft hydraulische stuurbekrachtiging, ze hebben 'em nota bene veelvuldig in het blad terug laten komen en er zelfs een duurtest mee gedaan.
Dan zijn ze in de war met de CTR. De CTR heeft wel een electrische.
LCR wrote:AV citeert: 'daar komt nog bij dat de elektrische stuurbekrachting zo griezilig perfect is dat we slechts het woord stuurbeprachtiging voor kunnen bedenken. Gelooft 't of niet, maar zo goed en gevoelvol stuurt zelfs de S2000 en de NSX niet.
Zegt AV dat over de ATR? Die moeten toch beter weten vant de ATR heeft hydraulische stuurbekrachtiging, ze hebben 'em nota bene veelvuldig in het blad terug laten komen en er zelfs een duurtest mee gedaan.
Dan zijn ze in de war met de CTR. De CTR heeft wel een electrische.
En zo geweldig is het ook weer niet om het stuurbeprachtiging te noemen.
THX Aiyoku,
D'r zit nog eentje in A'dam. Wel een LE :thumbs:
De mijne zal je voorlopig niet snel spotten. Zit dag en nacht in de garage :zzz: . Rijdt momenteel alleen in de VTI
wat lekkers gekocht voor de ATR :twisted:
Omdat de komende tijd geen leuke Type R komt zal ik de ATR wel een jaar op zijn minst houden. Vandaar deze upgrades...
Mijn ATR is geen LE, dus heeft geen nummer...
Mocht deze spruit goed bevallen,dan la ik het ff horen. Tis een exacte kopie van de Mugen.Afwerking is ook goed.Alleen moet ik het achterstukje custommade laten maken. Deze spruit is bedoeld voor de CL1 en heeft aan het einde een rare knikje..