Maikel //TypeS//
Maikel //TypeS//
:wink:
Hoi hoi, Misschien kennen sommigen mij al. Ik ben Maikel. Voorheen zat ik bij Type R Club Benelux met mijn Integra. (volgens mij is deze nog steeds in de club.....) Deze had toendertijd plaats gemaakt voor een Lexus IS 200 Executive.
Maar ik moet zeggen dat ik de Honda Scene toch aardig heb gemist dus een Honda zou een opvolger moeten worden voor de Lexus.
Sinds een aantal dagen ben ik blij weer rond te kunnen cruisen in een Honda. Deze keer een Honda Accord 2.4 Type S.
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Nee nee nee...... Geen tranen omdat ik deze Type S rijd maar het idee dat het niet mogelijk is om me aan te sluiten bij deze geweldige club.....
He Peter??? hehehehehehehe :wink:
A fijn! Hopelijk tot ziens op het Jappen Festival. Waar kan ik pics plaatsen van mijn ride? In dit gedeelte of hebben jullie hier elders een ruimte voor?
Hoi hoi, Misschien kennen sommigen mij al. Ik ben Maikel. Voorheen zat ik bij Type R Club Benelux met mijn Integra. (volgens mij is deze nog steeds in de club.....) Deze had toendertijd plaats gemaakt voor een Lexus IS 200 Executive.
Maar ik moet zeggen dat ik de Honda Scene toch aardig heb gemist dus een Honda zou een opvolger moeten worden voor de Lexus.
Sinds een aantal dagen ben ik blij weer rond te kunnen cruisen in een Honda. Deze keer een Honda Accord 2.4 Type S.
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Nee nee nee...... Geen tranen omdat ik deze Type S rijd maar het idee dat het niet mogelijk is om me aan te sluiten bij deze geweldige club.....
He Peter??? hehehehehehehe :wink:
A fijn! Hopelijk tot ziens op het Jappen Festival. Waar kan ik pics plaatsen van mijn ride? In dit gedeelte of hebben jullie hier elders een ruimte voor?
Je wagen is niet meer in de club Maikel. De wagen was wel op het forum maar deze is een aantal weken geleden verkocht.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
-
VTECCIE wrote:Je wagen is niet meer in de club Maikel. De wagen was wel op het forum maar deze is een aantal weken geleden verkocht.
Hij is sinds een paar weken weer in de club :lol:
Mooie S maikel,
ook weer van een bekende van hier........ 8)
tot de 1e in Assen
( alleen ben dan zonder de S, anders mag ik er niet bij :cry: )
accordR alias AccordS wrote:VTECCIE wrote:Je wagen is niet meer in de club Maikel. De wagen was wel op het forum maar deze is een aantal weken geleden verkocht.
Hij is sinds een paar weken weer in de club :lol:
Mooie S maikel,
ook weer van een bekende van hier........ 8)
tot de 1e in Assen
( alleen ben dan zonder de S, anders mag ik er niet bij :cry: )
Peter ik heb WEL interesse om jouw Type S te bewonderen.... :razz: :razz: :razz: Stuur me even wat pics.... :wink:
-
Ik heb hier wat foto's van de Accord Type S zoals deze er nu bij staat.
Extra's:
Mak Extreme 19 Inch velgen
Continental banden
KW onderstel.
Originele Honda kofferbakspoiler.
Verder is deze ook uitgevoerd met een automaat incl. sequentieel schakelen.
Wat de plannen zijn? ik weet het nog niet. Niet veel in ieder geval.
Ik ben wel van plan om iets anders te doen met de eindstukken die nu op de uitlaten zitten. Misschien heeft EPS iets moois......

Extra's:
Mak Extreme 19 Inch velgen
Continental banden
KW onderstel.
Originele Honda kofferbakspoiler.
Verder is deze ook uitgevoerd met een automaat incl. sequentieel schakelen.
Wat de plannen zijn? ik weet het nog niet. Niet veel in ieder geval.
Ik ben wel van plan om iets anders te doen met de eindstukken die nu op de uitlaten zitten. Misschien heeft EPS iets moois......