Posted: Sat Aug 26, 2006 8:39 am
So, veel gepost waar moet ik beginnen...
Eerst even nog over het zelf sleutelen. Zou dit echt waar zó graag zelf doen, maar ik moet iemand hebben de me hierbij wil helpen/assisteren en die vind je ook niet zo 1,2,3 plus dat het niet de eerste de beste motor is. Vertrouw ook maar weinig mensen dan mezelf als het om sleutelen gaat aan het beestje...
Opzich zou het niet eens uitmaken als hij 1 á 1,5 maand stil zou staan mocht ik het zelf doen, leer er zó veel van door het zelf te doen.
Ruimte is verder ook geen probleem, zoals Joanne al zei, we hebben hier een groot genoege schuur zodat hij niet in de weg zal staan. Enige wat we eigenlijk nog missen is de brug...
Dát het gaat gebeuren is zeker, wát er gaat gebeuren is nog niet zeker.
Ben gisteren langs 2 winkels geweest waarvan ik mn keuze al heb gemaakt qua klantvriendelijkheid/behulpzaamheid.
Namen noemen lijkt me bij deze niet gepast want ik wil niemand afkraken:
zaak A ging een factuur maken en was heel behulpzaam en dacht mee over een aantal zaken (binnenkort tijdje belt hij me voor de precieze prijsopgaaf)
zaak B ratelde door en dit en dat en kwam met een prijs van +- 2250 euro
zaak A was ik de auto max een week kwijt
zaak B 2 weken en misschien meer.
Verder heb ik me dus ook laten vertellen niet verder te gaan dan 12:1 , hoeft ook niet. Wil dat hij iets sneller word, maar vooral dat dat verdomde olie verbruik naar beneden gaat.
Kijk en als het dan toch open hangt prop ik er liever beter spul in zodat hij ook nog eens sneller word. Zo is het nog altijd gedaan (koppeling moest vervangen worden, dus ACT erin)
dit iets?
Spoon verder een goed merk of...? Beter iets goedkopere zuigers en dan icm andere nokken? Geef eens een paar goede tips
Hoeft geen top vermogen te zijn, zolang hij lekker op het gas reageert en het op het circuit een leuke auto is, maar je er 'dagelijks' ook mee kunt rijden