Na lang weg geweest te zijn hier, wegens ergens ter wereld en geen internet access hebben, ben ik nu even terug, heb Middle East verlaten en ben terug in mijn vertrouwde Greece :-)
Wil ik graag een aantal foto's posten zoals ITR was toen ik in Belgie was enkele maanden geleden, ondertussen zijn de 15" vervangen door 16" (OEM / JDM geen flauw idee, zelfde model

ops: :lol: ) maar helaas niet in Belgie geweest sinds ... dus geen foto's.
Kuis moment met "The master" himself aka Suby555
Die ondertussen zelfstandig is geworden in het polieren, kuisen en waarschijnlijk veel meer dan ik kan bedenken van auto's, Thanks Wim !!
(gelukkig moet ik mijn auto niet meer als proefkonijn geven en kan alles in proffesioneel garage gebeuren :lol: :razz: )
Don't ask me what he's doing ... Ask him .. I found it strange :lol:
Ondertussen is de vraag gerezen of in ITR zou bijhouden of verkopen, reden hiervan: mijn werkgever heeft gevraagd om permanent in Greece te gaan wonen als tech manager voor de Balkan, nu net een 5 cijferig getal gespendeerd aan ITR om volledig ok te maken dus is mijn beslissing ...
NEE , ik houd hem bij voorlopig en zie wat de tijd brengt in de toekomst van houden of verkopen, daarom wel Volk op "hold" gezet.
Wel nog stappen aan't ondernemen om stoelen ook te reviseren, kleppendeksel te vernieuwen en misschien nog kleine details !
Nogmaals Thanks Suby555 voor het verzorgen van mijn auto al die tijd ik er niet ben.
Moest er iemand vragen hebben aan Suby555, ik denk hij ze graag hoort :lol: mail hem even: [email="wim.claessen@pandora.be"]wim.claessen@pandora.be[/email].
Word Vervolgd !!