Gangaran's VBP EP3 Type-R

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
slydawg

Post by slydawg »

Gangaran wrote:Thanks, meer update volgend weekend. En trouwens Miguel, als je dat ene onderdeel heb kunnen regelen laat het aub weten. thanks

Ben je niet vergeten.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

goed bezig!!
Gangaran

Post by Gangaran »

En uiteraard de G200. Wilde niet die met de titanium look eindstuk, maar ziet er toch mooi uit.

Image
HondArd

Post by HondArd »

Da's een erg vette pot. Zou dat moeten gaan passen?
slydawg

Post by slydawg »

Ziet er goed uit.

@Ard, standaard pot is ook zo groot hoor dus passen zal die wel.
HondArd

Post by HondArd »

Ah, oké. Weer wat geleerd :thumbs:
Gangaran

Post by Gangaran »

O2 Sim vandaag binnen gekregen, hoop dat het werkt.

Image
Katana

Post by Katana »

Er zijn er een paar in Engeland die ze op een ATR hebben. Werken prima.
Ik ben benieuwd naar jou ervaring.
slydawg

Post by slydawg »

Hey, dat is snel zeg.
Gangaran

Post by Gangaran »

Vond ik ook. Ze hadden het op dinsdag opgestuurd en het was zaterdag binnen gekomen. Komt goed uit. Dinsdag ga ik alles laten monteren. Heb ook gister bij TCC engine mount inserts gekocht. Updates komen na dinsdag weer...
Gangaran

Post by Gangaran »

Na laaaang wachten heb ik mijn nieuwe aanwinsten kunnen monteren. Eerst APK en vervolgens mijn gehele uitlaatlijn monteren.

Dit is een foto van de oude
Image

Hier heb je mijn Invidia G200 CatBack.
Image

Image

Mijn DC sports 4-2-1 "Race" Header.
Image

Tenslotte 1 van de 2 motor inserts
Image

Geluid; Wat geluid betreft. Ik vind het lekker rustig bij normaal rijden. Heb je weinig last van als je 50 rijdt in de 5 of 120 in de 6. Je hoort wel een verschil maar zeker niet storend.

Prestatie; Je merkt dat bij de mid range het meer trekkracht heeft. Heb het voor de rest nog niet echt kunnen uittesten, maar loopt lekker.

Pasvorm; Alles past perfect op elkaar. Moest geen aanpassingen doen. Plug and Play. :razz:

Inserts; Nouuuu, binnen de auto trilt het als een gekke. stuur trilt, pook trilt, stoel trilt etc... Dat wordt zeeeeker wennen. Maaaar voordeel, bijna geen wiel hop meer. Bij het optrekken gaat het stuk soepeler, dus zeker een aanrader. Maar ja je ngaat wel trillen :lol:

Ben zeer tevreden.

What's next???? :roll:
roblom

Post by roblom »

Gangaran wrote:O2 Sim vandaag binnen gekregen, hoop dat het werkt.

Image

Das een nep Lambda om de foutcode op te lossen die ontstaat als je je cat weghaalt?
Voodoo

Post by Voodoo »

Klopt helemaal Roblom, bij ons zit het voor en achter de cat :evil: :-)
Gangaran

Post by Gangaran »

Oh ja was idd vergeten te zeggen. Heb na 50km te hebben gereden al een foutmelding, dus ik moet voor een andere oplossing zoeken.
Ik moest 1 gebruiken ipv twee op elkaar geschroeven moeren, omdat er geen ruimte is. Anders zit het klem tussen de hitteschild, da's wel jammer.
eteuben

Post by eteuben »

Past allemaal maar net zo te zien, vooral de achterdemper tov de draagarmen. Hoor je geen getik tegen de bodem aan? Want ook de diameter is groter, dan dat wel erg dunne standaard rietje!!
Mijn RVS uitlaat trilt vaak tegen de bodem als ik door een plas koud water rijdt.
slydawg

Post by slydawg »

Gangaran wrote:Oh ja was idd vergeten te zeggen. Heb na 50km te hebben gereden al een foutmelding, dus ik moet voor een andere oplossing zoeken.
Ik moest 1 gebruiken ipv twee op elkaar geschroeven moeren, omdat er geen ruimte is. Anders zit het klem tussen de hitteschild, da's wel jammer.

Vandaar dat je waarschijnlijk de melding al hebt, moeten echt 2 zijn waarschijnlijk.
Gangaran

Post by Gangaran »

eteuben wrote:Past allemaal maar net zo te zien, vooral de achterdemper tov de draagarmen. Hoor je geen getik tegen de bodem aan? Want ook de diameter is groter, dan dat wel erg dunne standaard rietje!!
Mijn RVS uitlaat trilt vaak tegen de bodem als ik door een plas koud water rijdt.

Nee helemaal geen getik. Idd het scheelt heel weinig over de draagarm.
Katana

Post by Katana »

slydawg wrote:
Gangaran wrote:Oh ja was idd vergeten te zeggen. Heb na 50km te hebben gereden al een foutmelding, dus ik moet voor een andere oplossing zoeken.

Vandaar dat je waarschijnlijk de melding al hebt, moeten echt 2 zijn waarschijnlijk.

Denk ik ook, ziet er allemaal zeer gaaf uit.

Hoe klinkt het bij 8250 rpm?
HondArd

Post by HondArd »

Voodoo wrote:Klopt helemaal Roblom, bij ons zit het voor en achter de cat :evil: :-)

En alleen die achter de kat moet dan toch "genept" worden?
Gangaran

Post by Gangaran »

@Katana. Geluid is heerlijk tegen de 8K rpm.

@AccordTypeaRd. Alleen de tweede moet je idd neppen. Die moet verder uitsteken dan de eerste. Kan geen kwaad als je met een storing rond rijdt. Ik zal kijken of ik alsnog een foto daarvan kan maken.
Locked