Gangaran wrote:Thanks, meer update volgend weekend. En trouwens Miguel, als je dat ene onderdeel heb kunnen regelen laat het aub weten. thanks
Ben je niet vergeten.
Gangaran wrote:Oh ja was idd vergeten te zeggen. Heb na 50km te hebben gereden al een foutmelding, dus ik moet voor een andere oplossing zoeken.
Ik moest 1 gebruiken ipv twee op elkaar geschroeven moeren, omdat er geen ruimte is. Anders zit het klem tussen de hitteschild, da's wel jammer.
eteuben wrote:Past allemaal maar net zo te zien, vooral de achterdemper tov de draagarmen. Hoor je geen getik tegen de bodem aan? Want ook de diameter is groter, dan dat wel erg dunne standaard rietje!!
Mijn RVS uitlaat trilt vaak tegen de bodem als ik door een plas koud water rijdt.
slydawg wrote:Gangaran wrote:Oh ja was idd vergeten te zeggen. Heb na 50km te hebben gereden al een foutmelding, dus ik moet voor een andere oplossing zoeken.
Ik moest 1 gebruiken ipv twee op elkaar geschroeven moeren, omdat er geen ruimte is. Anders zit het klem tussen de hitteschild, da's wel jammer.
Vandaar dat je waarschijnlijk de melding al hebt, moeten echt 2 zijn waarschijnlijk.