AIYOKU wrote:Bij de F40 heeft men dezelfde truuk uitgehaalt, de verf was ze dun dat het carbon erdoorheen kon zien.
Bij de eerste Porsche RS-en deden ze ook hetzelfde, net als bij de Triumph TR1. Maar dan over staal :-?
Ok, Ard een geschiedenis talk
Zo is de Duitse zilveren pijl legende ontstaan. Mercedes was het team to beat voor de oorlog met een gigantisch race budget voor het stiekem ontwikkelen van "race motoren"wat eigenlijk de basis van de Messerschmit BMW/Mercedes motoren zou worden.
Maar weer terug naar de verf; doelstelling was een bepaald gewicht wat ik even niet uit mijn heefd weet ( ops: ) maar om dat halen heeft men ALLE verf van de auto gehaald.
waar hebben jullie nou al roest dan? heb bij mij nog niks kunnen ontdekken. heb laatst de gehele binnen bekleding achter (kunststof kappen etc) eruit gehaald, zo dat ik goed met de VA 15 (anti roest) tussen de binnenkant van de wielkasten kon komen bij de lasnaad waar het bij honda vaak gaat roesten. spul word niet hard en blijft stroperig,wat tectiel vaak wel doet. en de rubber rand van het spatbord schoongemaakt en ook ingespoten,en binnen de wielkasten van buiten ook behandeld. waar kan ik bij de itr nog meer roest verwachten dan...
VTECRTY wrote:waar hebben jullie nou al roest dan? heb bij mij nog niks kunnen ontdekken. heb laatst de gehele binnen bekleding achter (kunststof kappen etc) eruit gehaald, zo dat ik goed met de VA 15 (anti roest) tussen de binnenkant van de wielkasten kon komen bij de lasnaad waar het bij honda vaak gaat roesten. spul word niet hard en blijft stroperig,wat tectiel vaak wel doet. en de rubber rand van het spatbord schoongemaakt en ook ingespoten,en binnen de wielkasten van buiten ook behandeld. waar kan ik bij de itr nog meer roest verwachten dan...
Het zou mij zeer verbazen als ik niets zou vinden bij je. Ik moet de eerste nog tegen komen die helemaal geen enkel plekje heeft en ik heb er al zat bekeken.
Nou ja misschien heeft de ITR van Martin O. geen roest...