Nu nog de Semi-slicks 888's en remschijven dan vlammen op de baan.
Zal me alleen even moeten inhouden na Hondata. maar zit wel in de planning ( misschien wel met vakantie geld ).
Moet je niet een drysump ding erop zetten voor je het circuit op gaat?
Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar Jo, drysump smering en baffled sump, jij bedoeld waarschijnlijk de 2de.
Dat zou je in principe pas nodig hebben als je zoveel grip hebt dat in bochten de olie in je carter naar een kant wordt gedrukt en zo de oliepomp droog komt te staan. Voor een auto met straat banden is dit meestal niet aan de orde, ga je naar semi of full slicks is het bijna een must. Hoe dan ook is het geen overbodige luxe.
slydawg wrote:Voor een auto met straat banden is dit meestal niet aan de orde, ga je naar semi of full slicks is het bijna een must. Hoe dan ook is het geen overbodige luxe.
Martijn had het over 888 banden dus ik begrijp haar vraag wel.
@ MarCel idd onderkant is helemaal "nieuw gemaakt" en ga deze nog behandelen, roest is allemaal verwijderd ook achter de voor- en achterbumper alles is bewerkt. Schroefjes onder de motorkap zijn deels vervangen nog niet allemaal. Binnenkant ook helemaal Ge BE Mcguired.
Dit zijn fotoos van voor de schoonmaak.
Zal nu proberen de fotoos te plakken.................................................................................................................................
slydawg wrote:Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar Jo, drysump smering en baffled sump, jij bedoeld waarschijnlijk de 2de. Dat zou je in principe pas nodig hebben als je zoveel grip hebt dat in bochten de olie in je carter naar een kant wordt gedrukt en zo de oliepomp droog komt te staan. Voor een auto met straat banden is dit meestal niet aan de orde, ga je naar semi of full slicks is het bijna een must. Hoe dan ook is het geen overbodige luxe.
Dan bedoel ik een baffled sump!
Katana wrote:Martijn had het over 888 banden dus ik begrijp haar vraag wel.
Juistem...
Combinatie van veel meer vermogen en veel plakkerige banden riepen bij mij baffled sump ideeën op :wink:
slydawg wrote:Voor een auto met straat banden is dit meestal niet aan de orde, ga je naar semi of full slicks is het bijna een must. Hoe dan ook is het geen overbodige luxe.
Martijn had het over 888 banden dus ik begrijp haar vraag wel.
Heb nu een aantal keer gereden met de CTR en echt het is te gek.
Het karakter van de auto is zo anders.
Koppel is enorm eerste tweede en vooral derde versnelling zijn enorm gewijzigd.
Vandaag droog weer en eens wat gespeeld met optrekken.
Begrijp nu wat ze bedoelen met de beste mod voor de CTR.
@Jo natuurlijk mag je mee je wordt alleen wel hebberig na het ritje.
alhoewel je natuurlijk ook de NSX heb. Die is Uber
martijn wrote:Heb nu een aantal keer gereden met de CTR en echt het is te gek. Het karakter van de auto is zo anders. Koppel is enorm eerste tweede en vooral derde versnelling zijn enorm gewijzigd. Vandaag droog weer en eens wat gespeeld met optrekken.
Begrijp nu wat ze bedoelen met de beste mod voor de CTR.
@Jo natuurlijk mag je mee je wordt alleen wel hebberig na het ritje. alhoewel je natuurlijk ook de NSX heb. Die is Uber
Martijn ( met big smile )
Tsja ik weet het goed gemaakt. Ik kom met de NSX en jij met jou CTR :wink:
martijn wrote:Topsnelheid 270 km/u Acceleratie 0-100 km/u test 5,8 s (5,9 s)
Dat is niet eerlijk misschien als ik gigantisch valsspeel kan ik 10 meter pakken alles daarna zal, DOEEIIIIIIIIIII zijn. Martijn
Daar vergis je je denk ik wel in. Een CTR met jouw mods tov een standaard NSX zal niet zo heel veel verschillen. Je hebt al best snel de beschikking over veel vermogen. Ik wil die sprint wel eens zien, het zal je verbazen!