Martijn en CTR

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

Thanx voor de berichten.

Nu nog de Semi-slicks 888's en remschijven dan vlammen op de baan.
Zal me alleen even moeten inhouden na Hondata. maar zit wel in de planning ( misschien wel met vakantie geld ).

Dyno run:
Image

Martijn
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

slydawg wrote:240pk? uit een 2liter?? Geloof er niets van, laat maar een dyno uitdraai zien.


@Mig..heb je fb al gecheckt? Btw...mooie updates hoor, tijd niets laten horen en dan opeens verrassing!!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

slydawg wrote:240pk? uit een 2liter?? Geloof er niets van, laat maar een dyno uitdraai zien.


Hé Swa, zit u te zieken? :slaan:
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Wanneer mag ik es mee rijden :D

Ik heb trouwens die uitdraai gezien zaterdag en er stond echt 240,nogwat pks op!

Moet je niet een drysump ding erop zetten voor je het circuit op gaat?
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Voodoo wrote:
slydawg wrote:240pk? uit een 2liter?? Geloof er niets van, laat maar een dyno uitdraai zien.


@Mig..heb je fb al gecheckt? Btw...mooie updates hoor, tijd niets laten horen en dan opeens verrassing!!


fb?

Katana wrote:Hé Swa, zit u te zieken?


Ikke? Zou niet durven :twisted:
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Jo& wrote:Wanneer mag ik es mee rijden :D

Moet je niet een drysump ding erop zetten voor je het circuit op gaat?


Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar Jo, drysump smering en baffled sump, jij bedoeld waarschijnlijk de 2de.
Dat zou je in principe pas nodig hebben als je zoveel grip hebt dat in bochten de olie in je carter naar een kant wordt gedrukt en zo de oliepomp droog komt te staan. Voor een auto met straat banden is dit meestal niet aan de orde, ga je naar semi of full slicks is het bijna een must. Hoe dan ook is het geen overbodige luxe.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

slydawg wrote:Voor een auto met straat banden is dit meestal niet aan de orde, ga je naar semi of full slicks is het bijna een must. Hoe dan ook is het geen overbodige luxe.


Martijn had het over 888 banden dus ik begrijp haar vraag wel.

Heb jij er trouwens een?
Tha Bla
Posts: 351
Joined: Thu Apr 03, 2008 10:19 pm

Post by Tha Bla »

Hey Martijn,

Goed te lezen dat ze weer rijdt :)
Onderkant staat dus ook helemaal in de verf/bescherming :)

Nice wat je er allemaal mee gedaan hebt :) .

Groeten MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

@ MarCel idd onderkant is helemaal "nieuw gemaakt" en ga deze nog behandelen, roest is allemaal verwijderd ook achter de voor- en achterbumper alles is bewerkt. Schroefjes onder de motorkap zijn deels vervangen nog niet allemaal. Binnenkant ook helemaal Ge BE Mcguired.

Dit zijn fotoos van voor de schoonmaak.

Zal nu proberen de fotoos te plakken.................................................................................................................................

Image
Image
Image

Oefenen doet wonderen de rest zal spoedig volgen

Martijn[/list]
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

slydawg wrote:Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar Jo, drysump smering en baffled sump, jij bedoeld waarschijnlijk de 2de.
Dat zou je in principe pas nodig hebben als je zoveel grip hebt dat in bochten de olie in je carter naar een kant wordt gedrukt en zo de oliepomp droog komt te staan. Voor een auto met straat banden is dit meestal niet aan de orde, ga je naar semi of full slicks is het bijna een must. Hoe dan ook is het geen overbodige luxe.


Dan bedoel ik een baffled sump!

Katana wrote:Martijn had het over 888 banden dus ik begrijp haar vraag wel.

Juistem...
Combinatie van veel meer vermogen en veel plakkerige banden riepen bij mij baffled sump ideeën op :wink:
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Katana wrote:
slydawg wrote:Voor een auto met straat banden is dit meestal niet aan de orde, ga je naar semi of full slicks is het bijna een must. Hoe dan ook is het geen overbodige luxe.


Martijn had het over 888 banden dus ik begrijp haar vraag wel.

Heb jij er trouwens een?


Uiteraard.
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Damn goed bezig mate!

240wpk is wel erg heftig...
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

@ benjdmin het zijn 240,9 aan het blok en 204 aan de wielen, zou wel willen dat het aan de wielen was.
Martijn
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

Heb nu een aantal keer gereden met de CTR en echt het is te gek.
Het karakter van de auto is zo anders.
Koppel is enorm eerste tweede en vooral derde versnelling zijn enorm gewijzigd.
Vandaag droog weer en eens wat gespeeld met optrekken.

Begrijp nu wat ze bedoelen met de beste mod voor de CTR.

@Jo natuurlijk mag je mee je wordt alleen wel hebberig na het ritje.
alhoewel je natuurlijk ook de NSX heb. Die is Uber

Martijn ( met big smile )
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Benjdmin wrote:Damn goed bezig mate!

240pk is wel erg heftig...


Oops typo!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

martijn wrote:Heb nu een aantal keer gereden met de CTR en echt het is te gek.
Het karakter van de auto is zo anders.
Koppel is enorm eerste tweede en vooral derde versnelling zijn enorm gewijzigd.
Vandaag droog weer en eens wat gespeeld met optrekken.

Begrijp nu wat ze bedoelen met de beste mod voor de CTR.

@Jo natuurlijk mag je mee je wordt alleen wel hebberig na het ritje.
alhoewel je natuurlijk ook de NSX heb. Die is Uber

Martijn ( met big smile )

Tsja ik weet het goed gemaakt. Ik kom met de NSX en jij met jou CTR :wink:
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

Topsnelheid 270 km/u
Acceleratie 0-100 km/u test 5,8 s (5,9 s)

Dat is niet eerlijk misschien als ik gigantisch valsspeel kan ik 10 meter pakken alles daarna zal, DOEEIIIIIIIIIII zijn.
Martijn
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Lekker bezig Martijn, zal vast een genot zijn om te rijden.

Hoop zelf ook iets in de richting te komen dit jaar 'if funds permit'.
Zit alleen te wikken en wegen tussen suspension/handling en poweRRRR.

Trouwens nou heb ik geen roest of wat ook maar tering zeg die van jouw is wel heeel clean van onderen, netjes hoor.
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

martijn wrote:Topsnelheid 270 km/u
Acceleratie 0-100 km/u test 5,8 s (5,9 s)

Dat is niet eerlijk misschien als ik gigantisch valsspeel kan ik 10 meter pakken alles daarna zal, DOEEIIIIIIIIIII zijn.
Martijn


Daar vergis je je denk ik wel in. Een CTR met jouw mods tov een standaard NSX zal niet zo heel veel verschillen. Je hebt al best snel de beschikking over veel vermogen. Ik wil die sprint wel eens zien, het zal je verbazen!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Nu ben je in de war met een ATR Dimer :D
Locked