Page 5 of 6

Posted: Fri May 27, 2011 1:31 pm
by LaurenZ
Super man.
Nog gefeliciteerd btw :)

Posted: Fri May 27, 2011 1:36 pm
by slydawg
L4urenZ wrote:Super man.
Nog gefeliciteerd btw :)


Thanks!

Posted: Fri May 27, 2011 2:46 pm
by wesjes
Doe mij ook maar een run

Posted: Fri May 27, 2011 3:28 pm
by LaurenZ
Gezellig Wes

Posted: Fri May 27, 2011 8:02 pm
by DH
Edit... :x
Gelukkig komt er nog een dynodag van m`n nieuwe club..

Demian.

Posted: Fri May 27, 2011 10:34 pm
by Hayvan
Ik kom morgen toch nog wel even langs ^^
Misschien ook een run als het nog kan.

Posted: Fri May 27, 2011 11:08 pm
by LaurenZ
DH wrote:Edit... :x
Gelukkig komt er nog een dynodag van m`n nieuwe club..

Demian.


Van mij mag je runnen hoor ;)

Posted: Fri May 27, 2011 11:27 pm
by boikel
Kom waarschijnlijk ook nog even langs, geen run.

Posted: Sat May 28, 2011 9:30 am
by Gangaran
Beste mensen, ik ga het niet meer redden. Veel plezier.

Posted: Sat May 28, 2011 3:01 pm
by dutchfv
Ik heb het wel gered en het vermogen viel niet tegen.
Voor de duidelijkheid de dyno is gemaakt met de volgende significante mods.

Header 4-1-1, 200 cells racecat, Apexi N1 Cat-back 60â€￾ 115mm, mugen air box.
De auto is nog niet afgesteld dus daar is nog wat te winnen.

Image

Posted: Sat May 28, 2011 4:53 pm
by Gaskleppie
Het was weer gezellig!

Bij deze het mijn meting.
Het is nog steeds met de B16a2 erin die eigenlijk gebouwd is voor een turbo. Die gaan we er komende winter dan ook maar eens opzetten. ;)

Spec's
B16a2 onderblok
B18c6 kop incl nokkenassen.
JE zuigers comp ratio +- 9,5:1
B18c6 inlaat spruitstuk geflowed
B18c6 gasklep geflowed en geboord naar 65mm
B16B uitlaat spruitstuk
2,5" Hytech catback
Mugen intake
eCtuned by me.

186pk dus! Meer dan ik verwacht had.

Image

Posted: Sat May 28, 2011 4:59 pm
by boikel
Was leuk, maar waarom was iedereen zo snel weg?

Posted: Sat May 28, 2011 5:01 pm
by Gaskleppie
Kwalificatie F1 kijken ;)

Posted: Sat May 28, 2011 5:20 pm
by boikel
Ah vandaar.

Vond het wel balen, vandaag totaal 5 uur gereden voor amper 2.5 uur meeting.

Posted: Sat May 28, 2011 6:14 pm
by Benjdmin
Nice people + nice cars = good times!

Mooi resultaat Frank...


:thumbs:

Posted: Sat May 28, 2011 8:15 pm
by integra
@ dutchvf je heb 2 pk meer als ik. alleen zijn de specs iets anders
ik rij met origineel kat en header.

@ frank, mooi aantal pk,s , koppel valt me ook niet tegen.

Posted: Sat May 28, 2011 9:28 pm
by Gaskleppie
integra wrote:@ dutchvf je heb 2 pk meer als ik. alleen zijn de specs iets anders
ik rij met origineel kat en header.

@ frank, mooi aantal pk,s , koppel valt me ook niet tegen.

Dankje.
Het koppel zit wel alleen hoog. Zo rijd hij ook. Onderin niks en alleen boven de 7000rpm begint hij er echt aan te sleuren. Maargoed, voor wat ik er nu mee doe is het wel het meest bruikbare. Onderin koppel is leuk voor een sleurhut, maar daar hebben we het karretje niet voor ;)

Posted: Sun May 29, 2011 12:08 pm
by DH
Was zeker de moeite waard, en m`n resultaten waren goed.
Aleen kwam ik een hert tegen laat in de avond naar huis.
3e auto die ik door de bergingsdiens opgehaalt zie worden dit jaar.....

Posted: Sun May 29, 2011 12:23 pm
by LaurenZ
Wat ? Issie stuk ?


Verder allemaal bedankt voor de top dag.
Vond het gezellig. Wel jammer dat iedereen alweer zo snel naar huis was.

Posted: Sun May 29, 2011 12:50 pm
by integra
He Frank waarom eigenlijk de B16B inlaat op de b18 kop.
Geeft de B18 inlaat op het b16 blok teveel lucht????